شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳
نظرات: ۳۰۸
۴
-
پیشنهاد ویژه به دولت: قیمت بنزین را افزایش ندهید اما… +ویدیو

زینب قیصری، رئیس فراکسیون نظارت بر نفت، گاز و پتروشیمی مجلس: ۵۰ درصد خانوارهای ما خودرو ندارند، کسانی که مصرف بیشتری دارند بنزین را از بازار آزاد بخرند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 279
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • مریم IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    یه ذره اقتصاد بدونیم ، به افزایش قیمت بنزین رای می دهیم چرا باید بنزین که به سختی تهیه میشه از آب ارزونتر باشه و همه سودش به جیب سوداگران و قاچاقچیان بره، وقتی گرون بشه هزینه رفاه مردم میشه
    • مصطفی آتشبار IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
      کدوم رفاه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      بنزین ارزون نیست آب گرونه
    • حمید IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      واقعا خرج رفاه مردم می شود ? کدام رفاه ؟ ما تلسم شدیم برادر واله اگر به قیمت آمریکا بشود خرج مردم نمی شود
    • م IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      حرف مفت نزنید همین الانشم نمیتونیم زندگی کنیم فقط زنده ایم زمان احمدی نژاد همینجور گول مالیدید سر مردم و تون تورم وحشتناک دولت میتونه سالانه قیمت ها رو افزایش بده هر چند بد هستش ولی باز بهتره اونهم بیست درصد نه بیشتر
    • نااشنا IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      فروشگاه رفاه
    • علی خان IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      اگه گران بسه صرف رفاه مردم نمیشه می فرستم لبنان یا عراق
    • دبیر بازنشستہ IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      سلام مگر جز ھزینہ تولید چہ ھزینہ دارہ بنزین از داخل کشور است مگر نہ اینکہ سر درب تمام پالایشگاھا ٹبت درج شدہ شرکت ملی چی شدہ دراسم ملی در واقعیت دولتی وشما میفرمای جھانی مگر حقوق ما بینوایان تاراج شدہ جھانیہ چطور میشہ با درامد داخلی حقوق یک بیستم جھانی خرج ما را جھانی قرار وقانون نمایند۔
    • یک کم عاقل IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      چون نفت مال خودمونه . مال مردم خودمون . و اضافه آن به اسم کمک می رود تو جیب آقا زاده ها که استخر ها شون با گاز و آب شهری پر می شده و تو خارج عشق و حال می کنند . و با علم اقتصاد شون به ریش ما ملت ساده می خندند . که چگونه با دو قطبی سازی و مزخرف گویی مردم را به جون هم انداختن که هیچ کدام هم حرف حق را نمی زنند . پنجاه در صد مردم تحت تاثیر این گرانی قرار نمی گیرند . این که خیلی بهتره
    • بهی IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      اولا رفاه چه کسانی؟ دوما حقوق به ریال و بنزین به دلار نمیشه. یه بار برای همیشه درستش کنن همه چیز به قیمت دلار.حتی حقوق و مزایا.ما که کاسب نیستیم با تورم جلو بریم
    • نا آشنا IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      اگر گران بشه همون یه ذره رفاه هم از بین میره. کارخانه هم تو این وضعیت به تعطیلی کشیده میشوند
    • مجتبی IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      بنزین هزارتومن گرون بشه کرایه و اقلام مردم به خاطر هزینه حمل چندبرابر گرون میشه درآمد گرون فروختن هم صرف مردم نمیشه میره جای دیگه شما هم لطف کن دیگه مردم رو خر فرض نکن
    • محمد IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      این درصورتیه که با افزایش قیمت بنزین ازخلال دندون گرفته تا گوشت و...موردتاثیرقرارنگیرد
    • امیر IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      بنزین آزاد با خودروهای روز دنیا می شود خرید ولی با خودروهای آشغال داخلی امکان پذیر نیست
    • رضا IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      بحث اینه افزایش قیمت بنزین منجر به افزایش تمامی کالاها و هزینه های خدماتی و....میشه
    • محمد IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      فعلا که آب و برق و گاز و مالیات و همه چی رو چند برابر کردن کمر مردم زیر بار قبوض شکسته بیان بنزین هم گرون کنند که به یکباره کل مملکت رو تعطیل کنید بره.امورات اقتصاد از بنیان اشکال دارد پایه ای باید حل شود
    • ایران IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      استاد بزرگ آبی که شما میفرمایید قیمت بطری و هزینه حملو نقل کرایه مغازه را در نظر می‌گیرند وگرنه تو باید هزینه آب خونگی کل حقوق ماهیانه ات میشد چرا ندانسته حرف می‌زنید. اگر قیمت بنزین گرون بشه تمام مایحتاج زندگی مردم گرون میشه آن وقت با پول ایران پهن گوسفند هم نمیشه گرفت
    • Ali IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      آخه یعنی چی،؟؟،، یه چیزی یاد گرفتین آب از بنزین ارزونتره گرونی قیمت آب معدنی بخاطر بطری و هزینه بسته بندی و حمل و سود تولید کننده و توزیع کننده و فروشنده هستش
    • حسین IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      با افزایش قیمت کمتر از دو روز قیمت همه کالاها حتی سیب زمینی گوجه وپیاز هم چندبرابر خواهد شد. درگذشته هم همینطور بود
    • علیرضا US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      ۴۵ سال هی بنزینو گرون کردن رفاه مارو بردن بالا بسه ما افزایش سطح رفاه نمیخوایم
    • رضا IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      واسه شما خوبه که سرمایه داری بنزین گرون بشه کرایه ها بالا میاره اجناس گرون میشه بیشتر به مردم کم درآمد فشار وارد میشه
    • تتتت IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      شما که به اصطلاح اقتصاد می‌دونی این حرف که میزنی در مورد بنزین....باعث تورم و گرانی میشود کسانی اقتصاد نمی‌دانند ببینیم چه برنامه‌هایی دارند البته مدیرت و مسئول جایی هستند
    • سعید IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      یه ذره اقتصاد بدونید متوجه میشی بجای افزایش قیمت بنزین با این میانگین درامد اصلا کار درستی نیست و بهتره برای کاهش مصرف بنزین صنعت خودروسازی رو بروز کنیم
    • احمد IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      کو رفاااه ، از کدوم رفاه حرف میزنی ، یا ایران زندگی نمیکنی ، یا جزو افراد مرفه هستی ، من تو ایران دارم جون میذارم زندگی میکنم ، یک تاکسیران مستاجر دهک دوم با دو بچه مدرسه ای هستم با یک زن بیمار
    • Nima IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      ببین سرکار خانم مریم قیمت بنزین وقتی افزایش پیدا کنه مشکلات مردم چندین برابر میشه راحله مناسبی نیست گروهی بنزین و باید نظرات جدید تر و کاربردی تر استفاده بشه امروز که من در منطقه سیستان و بلوچستان زندگی میکنم مردم پولی ندارن که خرج زندگیمون کن چون کار ندارن و بیکارن به این خاطر بعضی ها وارد کار قاچاق شده اند از شما خواهر بزرگوار خواهش میکنم که منطقی فکر کنید و هر نظری رو ندید تشکر
    • وحید IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      آب رو خودشون گرون کردن لطفا این دو را با هم مقایسه نکنید حداقل دستمزد تامین اجتمایی ۷/۵میلیون میدونی یعنی چی همین مونده بنزین دوباره گرون بشه از مردم ما از جیبوتی فقیر تر میشیم
    • منوچهر IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      آقای رییس‌جمهور میگه برای واردات بنزین 5 میلیارد دلار پول لازم داریم از طرفی هم میگه روزانه 20 میلیون لیتر بنزین می دزدن مرد حسابی اگه جلوی این را بگیری نه تنها نیازی به واردات بنزین نیست بلکه سالانه هم 5 میلیارد دلار به نفع دولت هستش
    • ایرانی DE ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      اتفاقا پیداست که اصلا اقتصاد نمیدونی! تو دلاری حقوق بده بعد بنزین را مثل ترکیه بزن لیتری 32 هزار تومان. یک کارگر استبل در ترکیه ماهی 60میلیون حقوق میگیره در ایران یک معلم با مدرک فوق لیسانس ماهی 11تومان تا 15!
    • Mohsen US ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      مگه مردم تورم درست میکنند هرسال بالای ۴۰درصد تورم وبیست درصد به حقوقها اضافه میشه لاتزر
    • وحید IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      به بهانه ی گرانی بنزین که اگرگران شود فاجعه هست وبه صورت جدی دشمنی دولت با نظام ومردم رقم خواهد خورد قبلتر کالاهای اساسی صددرصدی نیاز مردم چندین برابر گرانترشده اند و قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته.شما چه چیزی جز گرانتر کردن بلدید؟خیابونا پراز خودرو هستند و دیگر جوابگوی اینهمه خودروی بی کیفیت وگرانقیمت ومهمتر اهرم فشار برمردم نیست
    • محمد حسین IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      واقعا نشون دادی از اقتصاد پشیزی اطلاع نداری با این تحلیل و توجیه آبکیت
    • علی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      خرج رفاه مردم ایران نمی شه
    • شهروند IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      مگه تو اقتصاد میدونی ؟قطعا اقتصاد رو که نمیفهمی فقط یه جریانی رو داری میخوای تقویت کنی که نفع خودت و امثال خودت درش هست نه مردم
    • حمال IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      کدوم رفاه فقر بیکاری و موتور خدم از بیپولی وبدون بنزین ۵برج افتاده چرا چون ن کارت جایگاه میدن استفاده کنیم چون باید از کشور دار پرسید ک چرا همچی رعایت ننننمیشههه و ایران همه کارگر فقیر
    • T.k IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      امثال تو هستند که مردم اینقدر بدبخت شدند امان از دست بادمجان دور غاپچینها
    • کمال IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      نه که بعد از کارتی و سهمیه بندی بنزین هزینه رفاه مردم شده ومردیم از شدت رفاه
    • حاتم ستن IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      بنزین برای هر ایرانی ماهی ۱۰۰۰ لیتر رایگان ایران‌خودرو وسایپا رو تعطیل کنید امام گفته اب برق نفت گاز مجانی چون دومین کشور نفت خیز هستیم
    • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      باید به حساب هر نفر پول بنزین ریخته شود وکسانی که ماشین ندارن از پولش برای رفت وآمد استفاده کنن
    • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      کدام‌رفا‌بانک‌رفا‌بروتوراجان‌مادرت‌اسم‌رفا‌نیا‌بگوچفا
    • محمد NZ ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      بايد منصف ميشيم قيمت بنزين ٣٠٠٠ تومان ٦٠ لتر باقي ازاد ١٠ تومان
    • Hadi IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      نفت و ذخایر زیر زمینی مال مردم ایران است ،چرا به جیب آقازاده‌ها و غزه و سوریه خرج بشه وبره
    • رضا IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      رفاه ما مردم ایران یا هزینه بشه ومیشه برا رفاه و خرج زندگی....عمریه داریم بدبختی وهزینه بیرون کشورازمردم بدبخت میگیرن،خخخخ هزینه رفاه.مثل عوارضی که قراربوده خرج جاده بشه ولی یه جاده پنج کیلومتری صاف ودرستم نداریم
    • حمزه IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
      ساده ای خرج دزدی های خودشون میشه بعدم آب پول بطری شو میدی گرونی قیمت سوخت رو بر اساس دلار حساب میکنن میشه گرون که اونم بخاطر بی کفایتیه که ارزش پول ملی اینقدر کم شده
    • علی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
      خب گرون بشه قشر ضعیف که گناهی کرده بنزین برای پراید ها که مسافر کشی میکنن بشه لیتری ۱۰ هزار تومن؟!
    • Masuod IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
      قرص هاتو‌خوردی خواهر؟؟خرج مردم میشه😁😁😁😁سیاست افزایش بنزین بر تمام کالاها تورم ایجاد میکنه
  • حامد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    زحمت کشیدین با این طرز فکرتون بازم شد به نفع سرمایه دار و رانت خوار مگه تورم با افزایش قیمت بنزین برابر نیست
  • مسعود IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    اگر یک درصد از اختلاس و دزدی ها کم شود پنجاه درصد بدون خودرو هم خودرو دار خواهند شد!
  • خان IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    به سن و سال این بچه نمی خوره رییس باشه. خودرو ندارند ، در عوض کرایه خودرو و هزینه رفت و آمد دارند که .
  • شهروند IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    همه چی درسته فقط بنزین مشکل داره!!!؟؟؟
  • پیمان ازکرمانشاه IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    موافقم
    • محمد IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      چقدر فکر کردی این حرفو زدی.اندکی تفکر دکتر جان
    • علی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      دلار باید برگرده به 20تومن و بنزین بشه 8 تومن هر کارشناسی غیر از بگوید نظرش برای عمه جونش مناسب است
  • حمید IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    درود بر شما ،قابل توجه مسولین غیر مسول شماها بنزین رو گران نمیکنید ولی همه اجناس بطور وحشتناکی گرون شده پدر مردم رادراوره آید بابا اگه نمی تونید کشور رو اداره کنید برید که خود مردم اداره کنن به خدا قسم ی بچه عقلش بهتر از شما مسولین بی کفایته نمی‌دونیم درد دلمون رو به کی بگیم
    • حق IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      سواد اقتصادی ندارید والله ندارید ایران تا تحریم است و تورم دارد همینه مگر ایران امارات و سوییس بدون تحریم و تورم است چیزی گران نشه ؟! در ضمن همه اجناس به شکل وحشتناک در دولت قبل گران شده تمام این قیمت ها برای دولت قبل است گوشت و مرغ و برنج قیمت دولت قبل است روغن در دولت قبل از ۲۰ تومان شد ۱۰۰ ، اینا قیمت دولت قبل و تا تحریم هستیم چیزی درست نمیشه
  • محمد اقدس پور IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    بنزین در ایران مصیبت بزرگی است تنها باند مافیایی و ماسونی از ارزانی بنزین حمایت میکند اگر بنزین گران شود ترافیک های کشنده تمام و آلودگی های کشنده تمام و کمبود سوخت تمام و دهها مشکل دیگر مرتفع خواهد شدالان بنزین از آب هم ارزانتر است سرمایه ملی را چرا فقط خودرو دار اعیانی ارزان مصرف کند
    • یاسر IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      پس چرا زمان احمدی نژاد که یه شبه از 60 تومن رسید به هزار تومن مشکلاتی که میگید حل نشد
    • حمید IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      تابنزین ارزان هست مملکت درست نمیشه۳هزار تومان لیتری بنزین مسخرس اونوقت آب بطری ۱۰ تومان
    • محمد IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      سکوت کن حرف نزن
    • حسین IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      سلام اگر بنزین بالا برد روغن بالا میره لاستیک بالا میره هزینه حمل و نقل بالا میره و به هین صوره تمام اجناس بالا میره دستمزد بالا میره الان با توجه به این که دراین چند ماه یه تورم صد در صدی هم در تمام جنسها داشته ایم. اقا بگفته خود دولت روزانه ۲۰ میلیون لیتر بنزین ناپدید میشود بعد لابد این هم مردم به جای اب گران میخورند .بابا این بازیها را برای مردم در میاورند تا ذهن مردم را گم کنند .
    • علی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      گرانی بنزین یعنی گرانی حمل و نقل عمومی ، یعنی افزایش هزینه حمل بار و درنهایت افزایش مجدد محصولات مصرفی . دوباره تورم در تورم تا درآمد مردم دلاری نشه اینا همه حرفه درآمدها رو به دلار بدن هرکاری دوست دارند بکنند بنزین آزاد بشه یارانه حذف بشه ارز کوفت و زهر مار هم حذف بشه اونوقت بین مردم و آقایان عدالت رعایت میشه.
    • ناشناس US ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      تو که عقلت نمی‌کشه حرف نزن
    • علی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      آخه یکی‌مثل تو الان رومیز ریاست نشسته که اینجور فکر می‌کنه و نمیدونه عواقب گرونی بنزین چیه . آخه بنزین گرون بشه فکر می‌کنی ترافیک کم میشه .نه همه جنسا و مواد مصرفی ده برابر میشه
  • رضا IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    من دررابطه با افزایش بنزین پیشنهاد میکنم یرانه ره برای هرنفرده مبلیون تومان درنظربگیرید وقیمت بنزین یکنرخی مثلا لیتری بیست هزارتومان کنید این به عدالت خیلی نزدیکتراست
    • محمدرضا IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      من با افزایش یارانه درقبال افزایش قیمت بنزین موافق هستم
  • ایرانی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    وقتی سوخت گران شود کرایه تاکسی و اتوبوس و مترو ووو هم گران میشود وتاوانش را کسانی که خودرو ندارند باید بدهندچرا کشکی وروهوا حرف میزنید
  • یاسین نارویی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    قیمت بنزین رو ببری بالا بعد کرایه هارو میخواهیم چکار کنید ....همینجوریش ی مسیر کوتاه رو برین ۵۰هزار میگیرن بعد ک بنزین بره بالا باید حقوق ی روز رو واسه کرایه دادن باید در نظر بگیرین ....همه چیز ب قیمت دلاری وحقوق ما ب ریالی....تا قیامت باید عذاب بکشیم ما ایرانی ها ....خود کرده را تدبیر نیست ....‌متاسفم جایی هستیم ک همه دزد تشریف دارن ‌‌
  • ناشناس IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    یک سوال بنزین از زمان احمدی نژاد سه بار گران شده پس چرا مشکل رفع نشده بعدش باز هم بنزین گران بشه علاوه بر سونامی تورم چیزی عاید مردم نمیشه
  • یاسر IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    یعنی همه چیز درسته فقط مشکل بیزینه خدای با افزایش قیمت بنزین فقیر فقیرتر میشه
  • وحید IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    مشکل اصلی اینه که اونایی برای اقتصاد تصمیم میگیرن که خودشون مشکلی ندارن ماشین دولتی. بنزین رایگان. خونه سازمانی رایگان. سفرهای ماموریتی رایگان و حق ماموریت دلاری. و رانت های آنچنانی. و اونهایی از این تصمیمهای یک شبه بدبخت میشن که نه ماشین وارن نه خونه دارن نه حقوق درستی دارن نه دستشون به جایی بنده
  • امیر SE ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    مشکل فعلی نابودی اقتصاد و پایین اومدن سطح رفاه و ناترازی های اقتصادی اضافه شدن ده تا بیست ملیون اتباع افغان به کشوره که از برق تا گاز و نان و کارو ارز و رفاه من و شنای ایرانی رو غارت میبرند و یک عده امثال این مسعول دنبال آدرس غلط و گران گردن بنزین هستند شما همه اتباع رو بعد از سی سال غارت منافع بریز بیرون اگر ایران با همه مشکلات و تحریم ها گلستان نشد بعد دنبال بیچاره کردن بیشتر مردم باشید
    • Hossein SE ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      دیکته شما خیلی ضعیفه کمی دیکته کار کن بعد بیا نظر افتصادی بده.
    • آزاد IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      دقیقاً درست میگید آزاد راه ول کردن میخوان برن خاکی
  • ناشناس IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    قابل توجه اونی که گفته یه ذره اقتصاد بدونیم اضافش هزینه کشور میشه اون چیزایی که گرون کردن مگه مازادشو هزینه کشور کردن متاسفانه هزینه جیبشون کردن پس لطفا نظر نده
  • مسعود IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    خانم عضو فراکسیون خودتون هم متوجه شدید چی گفتید؟شما مشکل خودرو های فرسوده و جاده رو حل کنید ومشخص کنید ما از بنزین پالایشگاه استفاده میکنیم یا پتروشیمی؟بقیه رو خودمون درست میکنیم!!!!!!
  • ناشناس IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    حقوق را به دلاربدهند بعد بنزین را گران کنند نه اینکه یه چندر غاز آخر ماه به مردم بدهند وروز به روز گرانی وتورم را افزایش بدهند وبعد بنزین را هم گران کنند
  • ناشناس IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    حقوق را به دلاربدهند بعد بنزین را گران کنند نه اینکه یه چندر غاز آخر ماه به مردم بدهند وروز به روز گرانی وتورم را افزایش بدهند وبعد بنزین را هم گران کنند
  • فرهاد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    مگه شما شماره ملی تک تک افراد جامعه رو ندارین؟؟ تموم درآمدهای دولت اعم از فروش نفت و میعانات گازی و طلا و معادن مس و آهن و پتروشیمی و بیمه و برق و گاز و آب رو به کد ملی تک تک افراد واریز کنید بعد مخارج دولت رو ازش کسر کنید و تهش میشه سهم هر ایرانی . بعد نه دزدی میمونه نه اختلاس گری و نه بدهکار دنیا و قیامت کسی میشین راست و حسینی اگه خودتون دزد و اختلاس گر نیستین
  • فرهاد IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    مگه شما شماره ملی تک تک افراد جامعه رو ندارین؟؟ تموم درآمدهای دولت اعم از فروش نفت و میعانات گازی و طلا و معادن مس و آهن و پتروشیمی و بیمه و برق و گاز و آب رو به کد ملی تک تک افراد واریز کنید بعد مخارج دولت رو ازش کسر کنید و تهش میشه سهم هر ایرانی . بعد نه دزدی میمونه نه اختلاس گری و نه بدهکار دنیا و قیامت کسی میشین راست و حسینی اگه خودتون دزد و اختلاس گر نیستین
  • علی عامری IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    سلام ماشین بی رویه درکشور نفروشید و کل اقتصاد را بروز کنید نه قیمت فقط سوخت .حقوق بگیران را هم به نرخ بالا رفتن دلار حقوق بدهید.
  • حیدری IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اگر در مجلس تصویب بشه که سالی 10 الی20 در صد بنزين گرون بشه هیچ فشاری به به ملت نمی آد بهتر از اینه که یک دفعه 500 درصد گرون بشه
  • ب ز IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    به قران رجووع کنیم افلایسمعون؟افلا تبصرون؟افلا تعقلون ؟ ایا نمی بینید سنگاپور مالزی اندونزی ودیگر کشورهای مسلمان را پس چرا پند نمی گیرید؟ باشد که رستگار شوید سانسورنکنیدا
  • صادق IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    این نظر بهترین است اما برای کسانی که با ماشین خود کار می کنند ضرر است اما بهتر از گران کردن برای همه افراد است
  • ایرانی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    50 درصد ماشین ندارند 40 درصد دو و بیش از دو ماشین دارند اگر بنزین را لیتری ده هزار تومان هم بفروشید نا ترازی همچنان باقی میماند چون جلوی دزدی و قاچاق در سطح بالای کشور را نمی توانید بگیرید و مصرف کننده این بنزین ها پولش را از بی ماشین ها میگیرند
  • علی IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    خوب مملکتمون‌ ببین دست چه کسایی داره اداره میشه شدیم مثل برره
  • م ج IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    به قران باید شما حرف نزنید حقوق ۷تومان هست خبر داری که انشالله بنزین پایین هم بیارن باز ما نمیتونیم زندگی کنیم
  • وطنم ایران IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    برید خجالت بکشید یه فکر اساسی کنید برای جبران کسری بودجه این افکاربه سرتون نزنه شما که به فکر مردم نیستید وطبقه ضعیف مردم دیگه پول نون خالی هم ندارن نون شده ۱۰تومان همه اجناسا باز گرون کردید گرانی بنزین برابراست با گرانی مجدداجناس چرایه فکری نمیکنید چرا بادنیا تعامل نمیکنید تا مردم زندگی کنند تازه ازبس هم شرایط خوبه افغانیها هم شدن یک معضل توایران شما کی به نفع مردم یه کاری انجام دادید
  • مهدی IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    من راضی نیستم پول ما خرج جنگ افروزی آخوندا توی فلسطین و یمن و لبنان و سوریه و حتی عراق بشه .
  • حق IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    باهوش جز تاکسی و وانت و نیسان و کامیون کی مسفرف بیشتری دارد ؟! اگر بنزین تاکسی و ماشین سنگین که مواد غذایی را جابه‌جا می‌کنه گران بشه باید یک کیلو گوشت را ۵ میلیون بخری ، آخرم یدونه باهوش بین شما نیست به جای اینکه بگه ماشین های میلیاردی و شخصی که صاحب ثروتمند دارن لیتری ۲۰ بنزین بخرن میگه پرمصرف ها که تاکسی و وانت بار هستن آزاد بخرن !!!
  • حق IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اینایی که در مجازی کامنت میذارن نمی‌دونم کی هستن ولی مردم در واقعیت خیلی باهوش هستند و متوجه میشن تا تحریم و fatf و سرمایه‌گذاری خارجی نباشه اقتصاد درست نمیشه و همه پشت دکتر پزشکیان هستن ولی در مجازی معلوم نیست اینا کی هستن
  • فرشید IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    خلاصه مسولین اصلأا مملکت داری بلد نیستن تمام
  • بهروز IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    شرایطی که شماها فراهم کرده اید همه مسافر کشی میکنن اگه بنزین گران بشه آن ۵۰ درصدی که ماشین ندارن باید هزینه حمل ونقل بعد گران کردن سوخت ایجاد میشه باید پرداخت کنن
  • کهنه سوار IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بله هر انسانی که سواد خواندن و نوشتن داشته باشه می داند این قیمت های بنزین و گازوئیل واقعی نیست و بسیار ارزان است ولی کجای دنیا دولت و مجلس هر چند وقت یکبار قیمت دلار و طلا را بشدت افزایش می دهد تا کسری و ناترازی بوجود آمده جبران کند و در پی آن تمام مایحتاج روزانه مردم بشدت گران میشود مصالح ساختمانی و مسکن گران میشود
  • گرسنه IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بنظر من آنقدر گرانی زیاد است که حقوق روزانه یک کارگر یا باز نشسته کارگری فقط یک شیشه آبلیمو میشود در نتیجه بنزین را باید ارزانتر یا مجانی کنند که این قشر از جامعه هم بتوانند بنزین بزنند برای ما حداقل حقوق بگیران خیلی گران است
  • نورمحمد IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    لطفا چنین نفرماییدخواهر. مردم مشکل دارند.وسعی کنید مشکلی به مشکلاتشون اضافه نشود.واگرقرارباشه گران کنیدحداکثر لیتری ۵۰۰تمن باشه یعنی سهمیه ای ۲هزارتمن وآزاد ۴هزارتمن.مردم کشش ندارند.بایددرفکرملت بود
  • فرهاد IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    الان چند ساله وزیری میاد میگه گران میکنم و دیگری میگه خیر شایعه ست...در این وسط فقط اعصاب ملت درگیر ماجرا شده...آقایون بجای خشک کردن ذهنتون بهتره اینکار انجام بدید اگر خیلی به این ماجرا زووم کردید...دو راه حل وجود داره...اول هرکسی ماشین داره هرماه سهمیه خودش مثلا ۱۵۰۰ تومن بدید بشرط معقول نه اینکه ۳۰ لیتر بشه بلکه ۹۰ لیتر...مابقی بنزینش از بازار آزاد مثلا لیتری ۲۰ یا ۳۰ تومن از جایگاه بخره
  • حسین اقایی IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    تورم کنترل کنی با حقوق ده میلیونی میتوانی زندگی کنید حالا بنزین کران کنید بفکر بازنشسته کارگر باشید ممنون
  • مهدی IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بنزین ارزون نیست خودرو گرونه ،سوخت خوردو بالاست،گاری رو جای خودرو میفروشن،تعرفه واردات کل دنیا دو تا۵درسد هست در کشور ما ۶۰ درصد .
  • سید IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    حیف مسول که به توبگند اونایی که ماشین ندارنداسنپ نمیگیرند؟جابه جانمیشند؟طی الارض میکنن حتما !اتفاقابیشترمصرف بنزین برای کسانیه که فقیرندچون یاتو اژانس واسنپ مجبورندکارگنند
  • ناشناس IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بنزین چرا گرون بشه تو این تورم 80درصدی اگر بیست درصد مردم پولدار هستن پس باید هشتاد درصد دیگه مردم باید به چوب بیست درصد بسوزند مردم ایران دارن از فقر گرسنگی رنج میکشن همین حالا خوراکی ها 80درصد گرون شده مردم توان خرید ندارن بعد بنزین گرون بشه باید شصت سال به عقب برگردیم باذخر رفت آمد کنیم
  • علی IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    گران شدن یا نشدن بنزین هیچ مشکل اقتصاد کشور رو حل نخواهد کرد جاده و مسیر اشتباه است و اینها نمیتوانن حلش کنن پایه از اول خراب است
  • علی IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    درست گفته
  • رضا DE ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    گرانی بنزین تمام اقلام را گران خواهد کردهزینه ترانسپورت.شما رو گرانی خودرو از مردم پول گرفتید.هیچ کجای دنیا عین ایران خودرو گران نیست.
  • آن غرق در رفاه IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    مریم گل ناز منه به کجا وصل هستی قیمت آب معدنی را گران کردند که این حرف را امثال شما بزنند.به حقوق کارگر و کارمند هم نگاهی بیانداز .ای رفاه مند.
  • م IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    قیمت بنزین از اب معدنی ارزانتر هست باید قیمت ان افزایش پیدا کند ویارانه ان به اونهایی که مصرف بنزین کم هست یا استفاده نمی کنن داده بشه؟
  • ناشناس IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    این نماینده هم نمیفهمه برای اینکه فساد زیاد میشه یا خودش یا نزدیکانش از این کار سود میبرن چرا دولت پیگیری نمیکند چه کسانی سوخت قاچاق میکنن وقتی چند سال از خط سوخت جت برداشت می شوداز مدیران تحویل گیرنده سوال نمیکنن چرا دیر اعلام کردین چون خودشان بردن
  • رضا IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    کلا شصت تا بنزین میدید ماشینا همه دارن آزاد میزنن دیگه نابغه
  • رضا IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بروز کردن قیمت نه تنهابنزین بلکه کلیه حامل های انرژی حتی از نان شب هم واجبتره اما نه فقط قیمت سوخت که همه کالا و خدمات باید بروز بشن. وقتی تورم بالای 50درصد و افزایش حقوق 20درصد هست این روال کمر قشر متوسط و ضعیف رو خرد میکنه و این حس به آدم دست میده که یه عده عمدا جهت به سکوت کشاندن جامعه قدرت خرید رو از اکثریت میگیرند تا مردم با مشکلات معیشتی دست و پا زده و کاری با مشکلات کلان و بیفکری مسئولان ن
  • مهدی IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    خانم اقتصاد دان و پرفسور اونایی که ماشین ندارند با چه چیزی اینطرف و آنطرف میروند؟؟؟ به غیر از اینکه ازوسایل عمومی و تاکسی و اسنپ وغیره استفاده میکنند؟؟؟ وقتی بنزین و گازوییل بازار سیاه و خصوصی بشه مطمئن باش همون وسایل عمومی و تاکسی و غیره هم افزایش چندین برابری قیمت را خواهند داشت... این به غیر از وانتها و امثال اونهاست که روی نرخ میوه و گوشت و مرغ و همه چیز که نیاز به جابجایی داره اثر خواهد گذاشت
  • مجید IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    کفگیر خورده ته دیگ برای طرز تفکر بازماندگان حزب توده ، حالا کاسه چه کنم گرفتند دستشون مسیولین بی کفایت, تورم نوعی مالیات گرفتن از مردم است و توسط حاکمیت ایجاد شده ، فقط بلدن عوامفریبی کنند
    • محمدحیدری IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
      به‌نظرمن‌بایدبنزیین‌رابه‌قیمت‌جهانی‌بدهند‌واماماشین‌‌وحقوق‌مردم‌راهمین
  • sasha IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    دست تو جیب مردم کردن حرام است. چرا برای خودتون فکر می کنید نه مردم. پنجاه درصد خودرو ندارند نشد حرف. باید راههای رانت خواری رو ببندید. اگر قصد حمایت از مستضعف را دارید که می دانیم ندارید اول به فکر مسکن و ازدواج و خط معیشت و خط فقر مردم بکنید. تهیه بنزین از بازار آزاد چه فرقی با گران شدن آن دارد؟ نمی تونیو ویا نمی خواهید یکی دیگه بیاد . کسانیکه فکر بنزین می کردن اینقدر خودروی بنزین سوزواردنمیکردن.
  • یاحسین IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    آخه مسئول کوچولو...اول بگو اونی که ماشین نداره با خر جابه جا میشه...بیچاره تر از این مردم رو نکنید از عذاب خدا بترسید..حقوق ها رو دلاری کنید تا این قدر نوسان بنزین رو تو سرمان نزنید...خودرو ها رو کم مصرف کنید کوچولو تا بنزین کمتری مصرف بشه...حمل نقل رو رایگان و با نظم کنید که منی که ماشین ندارم با گرانی بنزین در خیابان نمانم با دو تا بچه....به فکر رفاه نباشید لطفا
  • داود IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    قدرت خرید کارکنان حقوق بگیر ضعیف شده لذا چرخه دچار مشکل شده است .
  • محمد IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اون پنجاه درصدی که ماشین ندارن سوار ماشین های عمومی ، اژانس،اسنپ و ماشین های کسانی میشن که ماشین دارن با الاغ و اسب که رفت و آمد نمیکنن عقل کل، وقتی بنزین اونا گرون بشه این پنجاه درصد باید هزینه رو پرداخت کنند،انوقت هم ماشین ندارن هم به لطف ایده آبگوشتی شما پولم نخواهند داشت ، فکر چاره را مرد کاردان باید کند ،یه کم اختلاس و کم بشه ودرستکاری رواج پیدا کنه مشکلات حل میشه
  • حسین کشوری IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بسم الله الرحمن الرحیم یاخدا ا خدااکنه دولت حرف مابشنوه از قدیم گفتن نه چندان مشت تو واکن که هرچی داری بریزه ن چندان مشتت را سفت کن که هیچی از آن بیرون نیاید طبق تورم هرچی بحقوقها اضافه کردی بهمان مقدار ب بودجه ها وبحاملهایانرژی اضافه کن ب حاملهای انرژی ۵۰ درصد بیشتر اضافه کن تا عقب افتادگی جبران بشه دولت جان این کارو بکنی نه بخودت فشار میاد ونه بطبقه مستضعف همه هم دعاگوت میشن ا
  • جمال IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    چرازندگی مردم برای شما مهم نیست اهمیت نداردبنزین گران بشه ناخودآگاه همه چیز گران میشوداکثرمردم ما روستا هاوشهرها وسیله شخصی ندارن آیامیدانیدمرایه یک نفرازشهری ب شهردیگرچقدمیشود ب اسم دین ریشه مردم رادرآوردین
  • علی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    مثلاً این خانم نماینده از شکم سیری حرف می زند . اینقدر نمی فهمد که در دنیای امروز تمام مایحتاج ملت و خود فقرا با وسیله نقلیه جابجا می شوند واقعا فقط تاسف
  • رضاباقری IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    گران شدن بنزین دردی رادوانمیکند، چون3بارتجربه شده، فوقش یه هفته، بازبرای مردم عادی میشه،فقط بنزین، رامیبینند، خانه درست کردن، مستاجری، بی پولی رانمی بینند،
  • وحید IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    چقدر به مغزت فشار اوردی که این گفتی التماس تفکر
  • نقی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    میشه خواهشا اینقدر به فکررفاه مردم نباشین یه کمم به فکر خودتون باشید
  • حسن IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اینها دوچرخه سوار هم نیستند که در رابطه با بنزین نظر میدن
  • عباس IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اصلا طرح خوبی نیست افزایش قیمت۵۹۳
  • علی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    این حرفها را به اهلش بدین
  • ناشناس IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    ثروت ملی به همه مردم تعلق داردنه فقط به قشرثروتمندوانهاییکه سه تاوچهارتاوسیله نقلیه دارندوحق الناس روقبضه کردند،اگردنبال عدالت هستیم بایستی نرخ بنزین یکی بشه وهمه مردم ازیارانه بنزین ازطریق کارت ملی برخوردارباشند،اونموقع فیلسوفهای متفکردم ازبرابری وعدالت صحبت کنندودم ازحق بزنندونظربدن،تاکی طرفداری ازناحق،بقیه هم تواین مملکت حق حیات دارن،نه فقط قشرمرفع وخودخواه،اگرخدمتگزاریدودم ازعدالت میزنید.
  • منصور IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اولویت اول با لبنان ویمن هستش بعد اگه چیزی ازش موند واسه مردم خرج میشه
  • محمد GB ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    دو شرکت نفت پارس و نفت بهران داریم آنها را برای سرمایه گذاری در پالایش نفت‌خام تشویق نمایید حتی بازار سرمایه را وارد میدان پالایش نفت‌خام کنید و اجازه دهید تا آنها با نرخ تمام شده خودشان فراورده فروشی کنند کماکان کارت سوخت با سهمیه منطقی و مناسب وجود داشته باشد مازاد بر سهمیه را از تولید کنندگان جدید بخرند نه از شرکت نفت.
  • احمد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    رفاه حال مردم یا رفاه اعراب منطقه؟
  • خ IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    چرا وقتی کسور ما معدن و ثروته.....پولها رو به جای اینکه به کشورهای دیگه بدید که بعد بشه صدام و سوریه،برا مملکت خودتون خرج کنید،چقدر باید ضعیف باشیم که باج به کشورهایی بدیم که اگه جنگ بشه پشتمون نیستن،پول و رفاه رو برا مردم خودتون ایجاد کنید که اگه جنگ شد پشت مملکتشون باشن،نه اینکه از خداشون باشه جنگ بشه!!!!!!!چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است،چرا روحانیون ازین حرفها نمیزنن،یاد آوری کنن.
  • مجید IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    به هر کارت ملی بک سهمیه سوخت داده بشود نه اینکه کسی که چندین ماشین دارد بتواند چندین سهمیه بگیرد و در عوض اونهایی که فاقد خودرو هستند تاوان آن را پس بدهند
  • نرگس IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    خدا به خاک گرم بزنه هر کی به این مردم ظلم می کنه
  • اسی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    ربطی به ماشین دار وبی ماشین ندارد بنزین رو گران بکنید اما سایرهزینه های معیشتی روکاهش بدید .
  • عباس فرهان IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    باباعججب شهریه بنزین ذخیره منو کجا میبری ؟
  • ایرانی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    من پیشنهادم اینه عوارض واردات خودروی کم‌مصرف را حذف و همزمان بصورت پلکانی قیمت بنزین را هم شناور کنید مثلا در عرض ۵سال ، ایرانخودرو و سایپا را هم به بخش خصوصی واقعی واگذار کنید تا در این ۵سال خودشون را با الزامات رقابتی هماهنگ کنند . قبلش رابطه را با دنیا اصلاح کنید .
  • ایرانی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    من پیشنهادم اینه عوارض واردات خودروی کم‌مصرف را حذف و همزمان بصورت پلکانی قیمت بنزین را هم شناور کنید مثلا در عرض ۵سال ، ایرانخودرو و سایپا را هم به بخش خصوصی واقعی واگذار کنید تا در این ۵سال خودشون را با الزامات رقابتی هماهنگ کنند . قبلش رابطه را با دنیا اصلاح کنید .
  • جمال IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    فکر نمی کنید این هم امارسازی های دروغ هست . بالغ بر 80 درصد مردم ایران ماشین دارند و مستقیم از بنزین یارانه ای استفاده می کنند . هر نوع تغییر در قیمت بنزین مستقیما به گروه آسیب پذیر جامعه لطمه می زند . اینکه گاهی میگن آب از بنزین گرون تره . دروغه . هزینه بسته بندی و جابجایی بسته بندی آب گران شده . و گرنه بهترین آب تصفیه شده الان هر لیتر کمتر از پانصد تومان هست
  • یک شهروند IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    تا زمانی که به زیر ساخت های حمل و نقل توجه نشه مشکل حل نخواهد شد الانش نه اتوبوس ، نه بی آر تی ، نه مترو اش جوابگوی مردم نیست اگه بنزین گران بشه وضع چطور میشه ؟ در ایران یارانه بنیان سهمرانتخوارهاست ملت از آن بی بهره اند اول به آن چاره بیندیشند و بعد ...
  • منصور IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    سلام میگن روزانه ۲۰ میلیون لیتر بنزین از مرزهای شرقی و یا غربی قاچاق می‌شود اولا که مطمئنا تا ۳۰ درصد این میزان با مدیریت و نظارتکاهش می‌یابد ضمنا برای ۷۰ درصد دیگر بیان دیوار کشی کنن مرزهای کشور رو این کار چند مزیت دارد اولا اشتغال درست میکنه و نرخ بیکاری کم می‌شود دوم اینکه در کنار کنترل سوخت ده ها مورد دیگر که هزینه های زیادی رو روی دوش دولت میزاره کنترل میشه سوم حتی اگر فروش بنزین با قیمت
  • احسان IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    سلام من کاملا موافق هستم خداکنه ازسر سال قیمت بنزین رو واقعی کنن تا اینهمه ماشین که خیلی هاشون علکی ول میچرخن توی خیابون جمع بشن
  • رضا IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اینکه میگه خرج رفاه مردم میشه. صد درصد چون می‌دونه برعکسش میشه و. به رفاه خودشون رفاه بچه هاشون تو خارج از کشور میشه. این حرف رو میزنم .
  • محمد IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اونی که دوتا سه تا ماشین داره حتما شرایطی داره که براش مهم نباشه نرخ ازاد بنزین به طور مثال یک بازاری سه ماشینه خب هرچی پول بنزین بده میکشه رو جنسش
  • یوسف زیباییان IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اگه بنزین گرون شه تا حتی قیمت پفک نمکی هم گرون میشه به علت هزینه حمل و نقل اما شما عادت کردید به تحمیق ملت با این حرفهای صد من ی غاز
  • یدالله ابیار US ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    سلام فقط شرکت نفت مال مردم است وبنزین نیز حق همه وایت المال وقتی قیمت خارج آن ۱/۹یورو هست لطفا به همان قیمت بفروشید حال کسی که شرایط را نداشت ماشین نمی‌خرد و از پول بنزین استفاده می‌کند. این چه تقدس زنگی شهری است که گندم مفت سویا مفت مرغ مفت آپارتمان با تجهیزات مفت البته برلی کسی که تخصص زنگی شهری دارد.هر چیز را به قیمت و هرکسی براساس درجه علمی در اداره باشد اینقدر شهری نخواهید داشت اینقدر هم پل ۸
  • الف الف US ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    واقعا بیائید از روی لج و لج بازی نظر ندید بیاید کمک کنید با مشورت خوب و نظر کارشناسی هرچند ضعیف واقعا یک خانواده شش تا ماشین داره و از بنزین استفاده می کنه یه کسی هم در طول سال یک لیتر مصرف بنزین ندارد چه باید کرد بقول بعضی از دوستان پنجاه درصد مردم خودرو ندارند بنظر من باید بنزین را به کد ملی داد هر مقدار که رسید سی نمی رسد کارشناسی کنند بعدش هم مصرف اضافی هر خانواده آزاد شود به قیمتی که قاچاق نش
    • حمید IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      از این حرفها زیاد زدند ، اول تورم باید درمان شود نظام بانکی اصلاح شود ، بعد حقوق ها به دلار حساب شود، بعد قیمت بنزین جهانی شود. وگرنه ۵ سال دیگه با تورم امروزه بنزین ارزان می شود و دوباره جراحی اقتصادی و دوباره و دوباره ، و توان خرید مردم کم و کم وکم
  • علی IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    این خانم هم داده برای مافیای سوخت تلاش میکنه،خانم مثلا محترم وقتی کسایی که ماشین دارن بنزین رو ازاد بخرن کرایه حمل هم به نسبت قیمت بنزین میره بالا ،اون وقت اون کسایی که که ماشین ندارن،اوضاشون بدتر میشه ،وباید با قاتر برن بیان،چون پولشون به کرایه دادن نمیرسه
  • بازنشسته IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    ایشون درست میگه همانند بقیه کالاها اونهایی که استخر دارند بابت افزایش بیشتر هزینه بیشتر هم پرداخت میکنند فقط بایدقیمت بنزین آزاد زیاد شود
  • ایران IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اینو گذاشتن ریییس فراکسیون نفت و گاز وپتروشیمی،اخه این چی میفهمه نفت وگاز چیه مگه قحط الرجاله،خدا سرشاهده فکرنکنم این حتی یه بارم رفته باشه پمپ بنزین بنزین زده باشه،آدمی که شکمش سیر باشه چجوری میخواد حال فقرا رو بدونه ماشینی به مردم دادن که ۳برابر ماشین خارجی مصرف بنزینشه،حقوقی به مردم میدن یک صدم بقیه کشورا،تورمی که بیداد میکنه،بنزینی که بی کیفیته یا اینا اقتصاد نمیدونن یا مردمو....
  • امیر IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بهتر نیست ب جای اینکه تو صحبتهاتون میگید فکر میکنم این کار درست.با چندتا متخصص و کارشناس مشورت کنید و ی تصمیم عقلانی بگیرید.ملت و کشور ظرفیت آزمون و خطارا نداره چرا هر کسی یه مسوولیتی ب دست میاره سلیقه خودش را تحمیل میکنه وقتی ب بن بست خورد یک نفر دیگه.چرا سپاه عزیز ما توی رزم انقدر پیشرفت کرده چون سلیقه ای نبوده هم فکری بوده بخصوص راهنماییهای مقام معظم رهبری.
  • جواد IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    این مسخرست که بنزین گرون کنی بعد دوباره همین مبلغ گرون ارزون میشه و این دور باطل تکرار میشه ریشه ی مشکل باید حل شود و آن تخلف عمدی بانک مرکزی از قانون اساسی در حفظ ارزش ریال به دلیل ربا خواری چاپ پول سرمایه گزاری های احتکاری و نداشتن شفافیت مالیست اقتصاد مبتنی بر احتکار و ربا و رانت اسلامی نیست و نبود شفافیت ورانت خواری جمهوری نیست خلاصه عملکرد اقتصادی دولت ها خلاف شعار جمهوری اسلامیست
  • بهلول IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    این خانم باید میرفت خانه داری می‌کرد. مملکت را نابود کردید .تفاوت قیمت در خارج از این حجم از قاچاق و رانت را ایجاد کرده است ؛؛؛ حال به نظر شما اگر تفاوت قیمت را به تمام سطح کشور بکشانیم و تعمیم بدهیم چقدر رانت و قاچاق و کمبود بوجود خواهد آمد. در سی سال پیش کوپن گوشت توزیع میشد وبررسی کنید قیمت کوپن گوشت شهر تهران که در بازار آزاد. به علت توزیع موردی گوشت در تهران نسبت به شهر دیگر چقدر بود ؟
  • فامطه IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    سوخت هواپیما افزایش قیمت بدهند،چون افراد ثروتمند استفاده میکنند ، بنزین افزایش ندین لطفا
  • عدد IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    ۵۰ درصد دروغه محضه
  • طیفور IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    همیشه رفاه مردم تو گرون شدن اجناس بوده ،به نظر من بنزین رو هم گرون کنید
  • علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    کاش یه وقت هایی هم محض رضای خدا دنبال رفاه و آرامش مردم بودین......... چندماه دیگه هوا گرم میشه فکر آب برا مردم باشین یا برق با وام پنل خورشیدی ارزون بدین مردم یا توربین بادی جدید یا انتقال آب دریا...
  • رضی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    حقوق‌ کارگروکارمندرابکنندهفتصدمییلیون‌ تومان‌ مانند‌ کشورهای‌ خلیج‌ فارس‌ بنزین‌ راهم‌ بقیمت‌ خلیج‌ فارس‌ گران‌ بکننداینهاملت‌ ایران‌ رااحمق‌ می‌ دانند
  • فرامرز علیدوستی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    مخالف چون ما فشر مستضعف بطور کلی نابود میشویم ماشینها داخلی ۱۲ سوخت مصرف میکنن قیمت حمل نقل ده برابر میشود با کدام زیر ساخت میشود کره شما لی
  • دین محمد IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    باید مثل زمان احمدی نژاد ورئیسی اقدام میشد وتمامتحریمها رادوربزنیم وبا کشورهادرحال رشد مثل نیکارا گوئه وکشورها افریقاییو ضد غرب رابطه برقرار ودر تمام مرزها بازارچه مرزی برقرا ر کنیم
  • علی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    قیمت بنزین و گازوئیل و برق و گاز و ارد و روغن و سیمان و .... هر چیزی که یارانه تعلق میگیره باید واقعی بشه. اما یارانه ان به مردم پرداخت شود.هیچ علم اقتصادی قبول نمیکنه گوجه کیلو 5000 هزار به کشورهای منطقه صادر بشه. هدف از صادرات سود هست. نه اینکه ما گوجه رو با بنزین 1500 و با برق مفت و کارگر بخور ونمیر و با قحطی اب و سم وارداتی بارز ترجیهی و گازوئیل 400 تومانی و کامیونهای فرسوده و ... صادر کنیم
  • فرامرز علیدوستی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    سلام خداوکیلی خود کارگر پمپ بنزین هستم ده درصد از ۸۰۰ نفر پول بنزین ندارن بجای پول بنزین کارت ملی وبقییه مدارک امانت میزارن ماشین سوخت میزنه ۳ لیتر این یعنی فلاکت خانم نطق دهنده
  • ناشناس IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    کدوم رفاه؟و رفاه کی؟اگر میخواهند قیمت بنزین را با دلارتطبیق بدهند حقوق و دستمزد هم باید به دلار باشه نمیشه که طاوان ندانم کاریهای و بی‌تدبیری های مسولین رو همیشه مردم بدن....
  • رضا IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اولن پول کشور ما بی ارزش است. دومن خانم منطقه روستایی ما تاکسی نیست و سواری شخصی کار می‌کنه و من خودم روزی بیست لیتر بنزین آزاد میزنم و کار میکنم. الان بیت و دو سال شغلمه. ما ۴۰ نفر راننده آیم. تکلیف ما چی میشه. در ضمن آب را زیاد گران کردید
  • Ata IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    ۹۰ در صد خانوارها خودرو دارند
    • Mm IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      مگر کسانیکه بنزین قاچاق می کنند از پمپ بنزین می زنند یا ازاین 60 لیتر کارت‌ها می زنند نه آنها با لوله می برند وهیچ وجهی نمی دهند ضعف مسیولین
  • Cyrus DE ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    چرا اینا زبانشون گنگ ،و همه هم کارشناس شدن ،تو غیر از معارف از اقتصاد چه میدونی ؟؟؟؟
  • حسن US ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    من که دارم با زن و بچه ام مثل سگ زندگی می کنیم چرا دست از سر ما ور نمیدارید
  • سعید IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    تازه آمدن سر کار میخواد جیب خودش هفت نسل پشت جلوش پر کنه والا هزار تا راه داره این مملکت نذارن گرون بشه
  • خسرو IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اگر fetf تصویب بشه آمریکا ممکن است حساب‌های افرادی را که هر کدام صدها میلیون دلار دارند برای مدت کوتاهی باز کند تا آقایان پولشان را بردارند و سپس خواهد بست اما اکثر این صاحب حسابها اصلاح‌طلبان هستند پس از آن هیچکدام در ایران نخواهند ماند تا هر بلایی سر ملت بیاورند آنوقت اقتصاد کشور سامان میابد و آقایان هم فقط منتظر تصویب هستند
  • Yy IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    ای لعنت خدا بر دروغگو؟!
  • حسن US ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    عمر ما که تلف شد خداوند یاعقل سلیم به شما دهد یا ریشه کن کند شما را تا فرزندان نادر آسایش باشند
  • بابک IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    سلام ان چهل درصد که خودرو ندارند روزی صاحب خودرو خواهد شد شما ان چهل درصدو هم از با اتش گرون کردن میسوزونید
  • مجید IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    محض اطلاع اونایی که میگن بنزین از آب ارزونتره یه نگاه به قبض آب بندازید برای من ۲۱۰۰۰لیتر شده ۶۳هزار تومان در صورتی که ۲۱لیتر بنزین میشه ۶۳هزار تومان می‌دونم که اون داره قوطی آب معدنی رو میگه پول به قوطی میدی
  • علی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    گرونی بنزین باعث نابودی اقشار ضعیف میشه پولداری رو میشناسم ده تا اتومبیل لوکس داره این فرد که همزمان نمیتونه با ده تاش رانندگی کنه هرروز از یکیش استفاده میکنه ولی ده تا مالیات لوکس میده تازه این فرد کارخانه داره با بیش از صدها کارگر گرونی بنزین باعث گرونی تولیدش میشه و ظلم مضاعف به مردم
  • یک بازنشسته تامین اجتماععی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    به نظرم اینایی که میان درباره بنزین پیشنهاد میدن اصلا سواد کافی ندارن بنزین برای ماشینه نه برای آدم در ضمنکیفیت تولید داخلی را بهبود ببخشید جلوی قاچاق را بگیرید درآمد را با ريال محاسبه میکنید ولی مصرف را با دلار
  • حمید یحیوی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    هم وطن پول پرداختی بابت ظرف آب است نه خود آب. که آن هم دست مافیای پتروشیمی ها است.
  • خدارحم IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اخه نابغه ، بخش خصوصی ورود کند و ارزش افزوده انها بیشتر بشه چه ربطی به مردم بیچاره داره که کمرشان از تورم و بیکاری و نامیدی به آینده تاریک و مبهم خم شده و ارزوی مرگ می کنند ،
  • یک ایرانی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بنزین را خیلی گران کنید بهتره متفاوتی که بدست بیایید خرج مردم مظلومِ عراق و لبنان ویمن بی پناه کنیم خیلی بهتره.
  • ایرانی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بنزین باید با کیفیت بشه باقیمت مناسب ۲۰ درصد افزایش پیدا کنه بر حسب تورم زیاد شه نه اینکه چند برابر بشه یه شبه مردم وحشت کنن
  • مهرداد IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    با سلام درسته که خیلی از مردم ماشین ندارند ولی سوار تاکسی که میشن بچه هامون با سرویس میرن مدرسه و میان و مایحتاج زندگی با بنزین ارزون الان قیمتش اینه گرون بشه بد بخت میشیم
  • پدرام IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    قطعا باید گرون بشه هر کس یه پراید خریده دورخیابون می‌کرده شد کار آخه این پول بنزین بدید مردم خیلی بهتره
  • یوسف FR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    قیمت واقعی ،،یارانه واقعی،،زیرساخت واقعی،اتومبیل واقعی،مترو در همه شهرها،،سیستم اتوبوس رانی واقعی،،اضافه قیمت به هر فردیارانه بشه،،قیمت سوخت بالتر بره اما ،،رانندگان باید سهمیه با کیلومتر مصرفی دریافت کنن،تا تورمی از سوخت حاصل نشه
  • علی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    به نظر من تا یک خانه کلنگی خراب نشود نوساز نمی شود
  • نادر IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    سلام چه کسانی این آمار ۵۰درصد مردم خودرو ندارن می‌دهد که کاملا اشتباه شما به اطرافیان خود نگاه کنید به جرات کمتر از نیم درصد خودرو ندارند وبا گران شدن بنزین باز هم بخاطر تورم ناشی از این لطف ،باز آنها ضرر میبنن
  • کورش IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    امثال همین آدمها هستند که با نظریات مسخره و من درآوردی خودشان برای اینکه مطرح بشوند و بگویند منم هستم باعث فقر و گرانی می‌شوند تو که دم از آگاهی میزنی چقدر از همین خانواده ها از طریق ماشین امورات زندگی را می‌گذرانند بسیاری از جوان‌ها یا در اسنپ ودیگر موسسات در حال امرار معاش هستند . شما لطفی به خودت بکن ساکت باش و نظر نده
  • بردیا IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    خب یکی نیست به این سرکار خانم بگه وقتی سواد اقتصادی نداری و یا اطلاع نداری اظهار نظر نکن. آدم عاقل وقتی بنزین گران بشود روی همه نوع کالا و خدماتی اثر میگذارد و بیشتر همان افراد طبقه پایین که همیشه سنگ شون را به سینه می زنید اونهم برای مقاصد خودتون باید کالاها و خدمات را گرانتر بخرند. با زهم بیشتر افراد طبقات پایین از این سیاست غلط شما لیشترین ضرر را خواهند دید
  • حسینی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بنزین را به قیمت تمام شده پالایشگاه در اختیار مردم بگذارید و جلوگیری از قاچاق سوخت هم می‌شود. سهمیه محدود در کارت بانکی یارانه ها در نظر بگیرید.
  • هموطن IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    واقعا درست گفت اون هموطن عزیز بنزین ارزان نیست آب گرانه
  • علی رضا IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    قطع یقین ضررش به همان هوایی که خودرو ندارن خواهد رسید. 454
  • حسین زاده IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بنزین ارزان نیست آب گرانه کسی هم جلو گران‌فروشی ابرا نمیگیرداگر بنزین گران بشه تمام اجناس را تحت الشعاع قرار میده لبنیات گران شد روی اجناس تاثیر نداشت ولی خود مسئولین می‌دانند بنزین گران بشه مصیبت است شما بنزین را درکشورهای همسایه میفرمایید گرانه دستمزد کارگر هم چند برابر کارگران ایرانه
  • خسته قادر IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    الان چند سال است ما بیچاره شدیم حتی به نان شب محتاج شدیم جمع کنید این شعارها را مردم را مسخره نکنید دیکه امیدی به آینده نداریم۰
  • هموطن IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    چرا جلوی قاچاق بنزین را نمیگیر ند
  • م IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    شما همه اجناس را بنرخ دلاری وآزاد در جامعه به معرض فروش گذاشته اید بنزین هم مثل بقیه اجناس البته در آمد مردم را هم دلاری کنیدو بس
  • احمد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    دو خودروساز سایپا و ایران خودرو با تولید خودروهای بی کیفیت فقط مصرف بنزین رو افزایش میدن و هم باعث آلودگی هوا میشن
  • مجید IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    کدوم آسایش...کدوم رفاه...یه چیزی میگی که الان تو افغانستان و سوریه جنگ زده پیدا میشه ولی تو ایران نه
  • علی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بنزین مادر گرانیه.اگر گران شود همه چیز گران میشود.حقوق به ریال محاسبه میشود ولی هزینه ها به دلار .کجای دنیا چنین رفتاری با مردم میکنند.
  • بهزاد IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    ریال ایران ارزشی نداره،با افزایش قیمت یه تراز موقت ایجاد میکنن تا یه مدت ،این راهش نیست،سو مدیریت که نباید تاوانشو مردم بدن.
  • armin IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    مونده بود نظر شما را بشنویم که پله پله برین بالا و اخرش هم بنزین گرون را قالب مردم کنید بنزینی که کیفیتش هم از صفر پایین تره بس کنید خواهشا زمینه گرون تر شدن را بیشتر فراهم نکنید همین الان هم همه داریم زیر این گرونی ها له میشیم
    • غلام عباس US ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
      توراخدا منظورم مسولینه به این انقلاب خمینی کبیر ومردم رحم کنید بار روی دوش مردم نگذارید نجات دهنده بار از روی دوش مردم باشید
  • علی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    چرت پرت نگید گران سازی ممنوع اعتبار رو باید برگردونید به پول مملکت
  • داود IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اونی که ماشین نداره بجاش از اتوبوس و مترو استفاده میکنه ،مگه مترو و اتوبوس از گازوئیل نرخ دولتی و سوبسید استفاده نمیکنن؟اون ۵۰درصد بدون ماشین هم اینجوری از سوبسید سوخت استفاده میکنن
  • جواد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    رفاه ؟؟؟ کدام رفاه،!!!؟؟؟؟ من قلبم عمل کردم و یک انسان واقعی هزینه درمان منو داد و من هنوز بدهکارم آن بنده خدا هستم ، رفتم بانک رفاه گفتم یک وام بدین که بتونم بدهی تسویه کنم و کم کم پرداخت کنم و اجاره خونه رهن کنم . رئیس بانک گفت شما با توجه به مریضی که گفتین دارین اگه فوت کردین کی اقساط شمارو میده ، گفتم خانواده و ضامن هستن ، اما قبول نکردن و ندادن و من همچنان بدهکار مردم . حالا میگین رفاه
  • بابک IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    OK اول شما فارسی را پاس بدار بعد درباره بنزین صحبت کن ماهیانه ۱۵۰ لیتر تو کارت‌ها بریزید ۱۰۰ لیتر هم مازاد یعنی۳۰۰۰ تومنی . بقیه را میریم از پتروشیمی آزاد می‌خریم. اونجائیکه موافق هستند لایک کنند
  • غضنفر IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بابا اینم گرون کنید ،آب رو که گرون کردید اینم گرون کنید ببینم چی میشه، لیاقت وقابلیت ارزون کردن ندارید و به اسم بدبخت و بیچاره هر روز بدبخت ترمون کردید
  • سورابلالیسردارسازندگی واقعی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    ‌خب بنزین راگران نکنید مردم ندارن واقا ازپس اجارهای گران برنمیان چ رسدبنزین‌گرانشع قذاوچبرادیگه گران‌ میشه ارزش ریال میادپاین
  • علیرضا IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    خانوم محترم این کار که فرمودید هیچ فرقی نمیکند که بنزین گران شود یا جیره بندی شود بار تورمیش همانند هم است
  • محسن IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    با سلام، بعلت نا چیز بودن نرخ بنزین سبب افزایش مصرف شده است ، که نتیجه آن آلودگی هوا و ترافیک های سنگین و هدر رفت این سرمایه ملی است. باید بین نرخ سهمیه و کارت جایگاه حداقل ۱۰ برابر تفاوت باشد.
  • ایرانی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    این فامیل کیه
  • آریا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    سلام سهمیه تغییر نکنه. قیمت بنزین کارت مقداری کم افزایش پیدا کند و بنزین آزاد بیشتر افزایش قیمت داشته باشد. خیلی بده قیمت بنزین از آب معدنی کمتر باشه!
  • سهروند IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    به نظر شما چه کسانی قاچاق سوخت انجام میدن؟؟ یه چیزی هست که مثل روز روشن هست..چرا جلو قاچاق سوخت گرفته نمیشه.بنزین غیر از جایگاهای سوخت جای دیگه هم عرضه میشه!!!!!!یعنی الان سهمیه بنزین رو به کارت ملی واریز کنند دیگه قاچاق نمیشه؟؟
  • صمد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    مردم روی خوش رو نخواهند دید چون تفکر تفکر قاجاره
  • رنجبر IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    تنهاراه حل میان مدت حل مشکل بنزین سه نرخی کردن قیمت بنزین نرخ اول ۲۰۰۰تومان همان سهمیه ۶۰لیتربرای مردم وحمل ونقل عمومی براساس شهروترافیک وپیمایش این سهمیه داده شود تاکرایه ها بالانرود وآثار تورمی کمترباشد بعدنرخ دوم۴۵۰۰تومان ۱۰۰یا۱۵۰لیترونرخ سوم آزاد۱۰۰۰۰تومان هرکی هرچقدربزنه اشکال نداره
  • مجید IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    عجب عقلی داره؟ واقعا اینقدر کشور ما بی تخصص و تدبیره
  • علی اکبر دارینی IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    انشا الله این قضیه بنزین در این کشور مدیریت بشه،چون افزایش قیمت بنزین روی همه کالا ها و اجناس تاثیر می زاره و متاسفانه باز همین قشر ضعیف جور همه این ها رو باید بکشه
  • ناشناس IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    چرا فقط برای بقای خوی سخن میرانید دوران شما در حال اوبول است کارکنید حداقل یک کلمه بعد از مرگتان یاد اورتان باشد حسینی شوید
  • وطن IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    ۳۰میلیون لیتر روزانه سوخت گم شده را پیدا کنید برای جیب مردم کیسه ندوزید
  • ا-د IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    افزایش قیمت سوخت جزو بدیهیات پیشرفت اقتصادی میباشد ، افسوس که پوپولیستها نمی‌گذارند که مردم متوجه خسارت‌های وضعیت موجود بشوند . تحلیل‌هایی از قبیل درآمد ریالی ، هزینه دلاری و یا افزایش قیمت در سایر کالاها ضمن بدیهی بودن ، نفی کننده حذف یارانه بنزین نمی‌باشد، چرا که ما در همه موارد از قبیل گوشت و لبنیات و حبوبات و ... که به سلامت مردم مربوط می‌شود یارانه نمیگریم و دلاری خرج میکنیم .
  • ب IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    ای کاش بجای هم منت و هم کلاه گذاشتن به سر ملت همه چیز را به قیمت بین المللی در بیاورند تا خیال خودشان هم راحت بشود
  • ایرانی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    یه راه خیلی ساده هست احتیاج نیست اقتصاد دان هم باشی آب رو ارزون کنید
  • بنی فاطمه IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    آب گرونتر از بنزین نیست بطری آبه گرونه که اونم مقصر آقازاده ها هستند
  • حسنو IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    کار دشمنه....بریم تایلند درس میشه
  • مجید IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    دولت از هزار جای دیگر تاوان قیمت بنزین را از مردم می گیرد .از دلار آزاد گرفته تا محصولات پتروشیمی و غیره که همه را بنرخ دلار به مردمی که در آمدشان به ریاله می فروشند دیگر لزومی ندارد با بحث گران کردن بنزین آرامش و امنیت کشور را بهم بریزند و در این میان دشمنان کشور هم شروع به اغتشاش و تشویق مردم به خرابکاری بکنند .عبرت بگیرید ای صاحبان خرد
  • ایرانی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    ۰/۴۰۰‌ اقایون‌خیرشو‌ببینیت‌‌بدونه‌چونه‌‌دیگه.تخفیف‌نمیدم‌‌فقط‌لیتری‌۲۰هزارتومن‌به‌یک‌شرط‌اگه‌کمتر‌مصرف‌کنید‌لیتری‌‌اینم‌اخرش‌لیتری‌۸هزارتومن
  • سید رضا ابراهیمی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    بنزین باید به هر کد ملی اختصاص یابد..یا یارانه بنزین بر اورد شود و پولش،نقدا به افراد داده شود.بعدا قیمت ازاد شود یعنی،لیتری ۳۰۰۰ تومان فعلا بیشتر ازاین د ست نیست.
  • ماشین سوار IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    خب چه فرقی میکنه خود دولت داره همین کار رو میکنه ۱۵۰۰ تومن و ۳۰۰۰ تومن حالا شما میگی ۳۰۰۰ تومن بشه ۳۰۰۰۰ تومن همونه دیگه بنظر شما فرقی داره بنازم به هوشت
  • علی IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    کاش میشد به سخنان دولت و حاکمیت کشور اعتماد کرد حیف که نمی‌شود. بنزین را گران خواهند کرد به اسم حمایت از اقشار ضعیف ولی چندی نخواهد گذشت که این حرفشان هم دروغ از آب در آمده و گرانی و تورم دامن گیر همان قشر ضعیف خواهد شد .
  • علی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    گران کردن بنزین می‌بایست همزمان با آزاد سازی واردات لوازم خانگی و خودروهای خارجی ( منظور لوازم خانگی و خودروهای اروپایی و ژاپنی و کره ای حتی آمریکایی ) با تعرفه واردات صفر انجام پذیرد آنوقت شاید کمی قابل تحمل باشد .
  • محمد IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    جلوی قاچاق بنزین را چرا دولت نمیگیره ،۲ اکثر کسانیکه با خودرو کار میکنندمانند اسنپ که هیچ امتیازی هم برایشان در نظر گرفته نمیشه چکار کنند حداقل ماهی ۳۰۰ لیتر بدین و بیشتر از اون آزاد بشه ضمنا خانوادهایی که خودرو ندارند در عوضش کرایه ارزان دارن میدن وقتی بنزین گران بشه اونا باید چند برابر کرایه بدن رو همه جیز تاثیر منفی داره و چرا خودروهایی با مصرف بنزین ۱۰۰ کیلومتر ۴ لیتر وارد نمیکنید نمیشه که همه
  • یه شهروند IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۳۰
    اینا همش فقط حرفه ، تو این مملکت اگر قانون اجرا می‌شد که الان این اوضاع را نداشتیم این چیزی که خانم می‌فرمایند یعنی ایاب و ذهاب مردم هم طبقاتی بشه هرکه پول داره خودرو سوار میشه مابقی هم که هفتاد درصد بیشتر نیستن هیچ ، مثل بقیه محدودیت ها که دامن اکثریت جامعه را گرفته!
  • شهروند IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    خب ارزش پول رایج رو زیاد کنن تا بنزین به قیمت واقعی برسه ،چرا نمی کنن؟
  • محمد IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    تعدادی هم که ماشین دارن برای قوت لایموت شون با ماشین کارمیکنن یا سرویس ویا مسافرکشی این بد بختها چه کنن؟والله فقر جامعه رو به طرف فساد وناهنجاری وجرم می بره
  • بازنشسته IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    لطفا از این پیشنهاد ها ندهید چون بفکر مستضعف نیستید. یک دفعه گران کنید. تا بازار هر چ دلش خواست گران کند یک دفعه قیمت ها مشخص بشد. اینجور با حرفهای شما گرانی ایجاد میشد و ضرر را فقط مستضعفین می‌برند
  • Azr shirbandi IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    بنزین برای شاستی بلندا وماشینهای ملیارد به بالا گران کنید
  • Salman IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    آقایان قاچاق سوخت از این شصت لیتر بنزین که به خودرو میدید هزار پانصد تومان یا آزاد که میدید سه هزار تومان از این قاچاق بر ها تانکر تانکر بار نمی تواند قاچاق از لوله های انشعابی که همچون سوخت هواپیما که همین هفته قبل اخبارش پخش شده از آنجاها بار گیری و قاچاق میشود اگر بنزین را هر لیتر صدهزار تومان قیمت گزاری کنید بازهم از لوله های انشعابی مفت بار گیری میکند
  • کمون علی IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    همه درآمدو...به دلارولاغیررررررر
  • اسا نبی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    همین چندماه بالای ۵۰ تا ۲۰۰ درصد اجناس گرون شده، نمیدونم دولتمردان خوابن یا خودشون زدن بخواب، نمیخوان فکری بحال مردم کنن، خواهشا دیگه بیشتر از این مردم و له نکنین
  • اکبر ملکی پور IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    باید به کد ملی ها زده بشه بنزین چون اون ثروت ملی هستش،هرکی هم اعتراض میکنه فقط سهم ملت رو میخواد بخوره،
  • محمد IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    همه‌ی این نظرات غیر عملی و غیر منطقی می‌باشند. همین سیستم سالها وقت و تلاش برده تا به این شکل در آمده . همین شرایط فعلا در ضریبی معقول ضرب شود . دو برابر تا یکسال . بعد از یکسال دوباره به ضریبی معقول ضرب گردد .
  • حسین IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    طرح که زیاد دارین ولی شماها آدم اجرا کردن طرح نیستین همه طرح هاتون هم منجر به افزایش رانت میشه. مسئله اینه که جرات ندارین بنزینو گرون کنید
  • شاهین IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    دولت برای سوخت و آرد چند چیز دیگر سالانه برای هر نفر ایرانی نود میلیون یارانه پرداخت میکنه،تقریبا برای هر نفر ماهانه هفت میلیون،اگه یارانه رو از سوخت و بقیه برداره و بریزه حساب مردم بخدا نصف مشکلات کشور حل میشه،دیگه قاچاق سوخت و آرد نخواهیم داشت ماشین تو خیابون کم میشه مشکل ترافیک حل میشه دیگه کشور تو استرس زندگی نمیکنه،دیگه نیروهای انتظامی به خاطر قاچاق کشته نمیشن و چیزای مثبت دیگه
  • مجید IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    اگر یکسر سوزن از اقتصاد بدونین اگر سر سوزن بدونین مستاجرها چی میکشن واقعا شما میاین حرف بزنین عکستونو چاپ کنند تو روزنامه و اینترنت بگیه آره دیدین عکسمو از درد مردم سیستان و بلوچستان چی میدونی از درد مستاجرها چی میدونی که یه تمدیدمیکنیم دوملیون پول باید بدیم برای هیچی شمالو که کردین ویلا سازی دهدارهام که باپول اجازه ساخت حتی تو کوه جنگل شالیزار میدن منی که بومی هستم یک متر زمین ندارم
  • احمدی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    پیشنهاد این خانم، گام اول برای گران کردن بنزینه. اساسا اینکه پتروشیمی و صنایع ما، هزینه کارگر رو با نرخ ایران حساب میکنند اما علاقه دارند به نرخ جهانی بفروشند، عامل گرانی های کشور است. شما بنزین را بکن نرخ امریکا، اما حقوق مردم را هم مثل آمریکا نه، مثل اروپا بده. کسی اعتراضی ندارد. مسئولین ما فقط دنبال یاد گرفتن نرخ مالیات و عوارض آمریکا هستند اما در بحث حقوق مردم، نگاهشان به بنگلادش و یمنه
  • AA IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    هر گرانی بی حکمت نیست عدم کارایی، دانش و بینش نشانه هدر رفت سرمایه است و تورم متوالی زائیده این عملکرد است که در هر مقطعی روی کلیه انرژی ها قیمت هایی تحمیل می شود و توازن برهم می خورد هر گونه انرژی بالفعل را بالقوه و اسم ار و پایدار بخشیده و از خام فروشی دوری شود کشاورزی، صنعت، باید در بالاترین سطح قرار گیرد لذا فرد خواب دیده و خواب آلود با جهان روبرو توان مسابقه را ندارد و این خسران است استان‌ها
  • هادی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    کمی بیندیشیم آنهایی که اتومبیل ندارند هم از اتومبیل کسانی که دارند استفاده میکنند هرگونه افزایش قیمت در کل محصولات و تولیدات اثر می‌گذاره قبلا بهمین بهانه اقی احمدی نژاد اقدام کرد نتیجه شو دیدیم
  • حسین IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    شما خیلی هم بی جا میگید...کی گفته ۵۰ درصد ماشین ندارند؟ اتفاقا بالای۹۰ درصد ماشین دارند.حقوق به دلار بده بنزینم دلاری میزنیم.
  • علی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    طبق تجربه های گذشته باقاطعیت میشه گفت که اگه فردا بنزین بشه لیتری صدهزارتومن .بازهم دولت ناراضیه تحت هرشرایطی اقتصادی که متورم درحد پوکیدن هست رونمیشه اینطور احیاکرد
  • شاپور IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    سلام،،بفرمایید از کجا بدونیم کی بیشتر یا کمتر مصرف داره؟؟؟ تنها راه عاقلانه و مجرب اینه که قیمت هر چیزی که دولت به اون سوبسید میده را آزاد کنه و سوبسید را به خود مردم بده اینجوری تقریبا به هر ایرانی نزدیک به 25 تا 30ملیون تومن سوبسید میرسه البته تا دهک 8،،،،،بالاتر از دهک 8احتیاجی به یارانه و سوبسید نداره،،، این تنها راهیست که هم مردم راضی هستن و هم دولت،،،،
  • کریمی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    خودرو دارم ولی بشدت مخالف نوع توزیع فعلی هستم من معتقدم توزیع به صورت کدملی هرایرانی به عدالت اجتمائی نزدیکتر است
  • امین IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    سلام،این کارشناسه ؟ بنزین گرون شه فشار بیشتر روی اونی که قشر فقیر جامعه است و پول نونش رو به زور در میاره... بعد بنزین رو با این مدل گرون کنید تا کلا قشر فقیر جامعه نابود شه بره پی کارش...
  • فری IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    همین الان هم همینطور است
  • یداله IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    بنزین و گازوییل گران شود به سود دولت و ملت است عزیزانمان چه انتظامی وچه سوخت کشان همه بچه های ایران هستند اگر به قیمت همسایگان باشد از همه ضررها جلوگیری شد البته عدهای هستند که مخالفت می کنند این ها همان کسانی هستند که قاچاقچی اصلی می باشند روزانه با تریلی سوخت قاچاق می کنند
  • چنگیز IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    همه از مردن و گرسنگی و سیاهنمایی میگن انچه ۴۳ ساله بیگانه گان در گوش مردم فرو میبرن. کسی از منافع ملی و میهنی نمی گویید . واقعا انانکه زمان شاه رو دیده اند معنی فقر رو میدانن
  • علی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    خدا وکیلی این خانم چقدر فکر کرده تا به این نتیجه رسیده . آخه کسی که ماشین ندارد مگر کرایه ماشین نمیدهد . این همه تحصیل کرده بیسواد از کجا آمده . آقا جان راحت و بی عذر و بهانه بگویید بنزین بی کیفیت گران ماشین بی کیفیت گران . ارزاق و دوا درمان گران حقوق کم . همینه که هست کسی هم حق اعتراض ندارد . والسلام
  • ملک IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    میگ میگ خانوم هرکسی هم خودرو نداره از خودرو استفاده می‌کنه وقتی گرون بشه همون بیچاره باید چند برابر کرایه تاکسی و وانت بده اگر به واسطه منابع خدادادی ثروتی هست متعلق به مردمه تازه دولت که قیمت تموم شده بنزین و با سودش داره به مردم میده ،،قیمت بنزین روی زندگی همه تاثیر داره چه کسی که ماشین داره چه کسی که نداره لطفاً با تز و ایده های مسخرتون بیشتر از این زندگی مردم و تباه نکنید
  • محمدی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    - قیمت دستوری، باعث مصرف بسیار زیاد و اسرافگرایانه سوخت و منابع (بنزین، گاز، برق، آب و...) ترافیک، ناترازی سوخت، آلودگی شدید هوا در کشور و در نتیجه، خشکسالی و خشکی ذخایر آب و در نتیجه تهدید حیات در کل کشور میشود (افزایش بارندگی، پس از هر دوره کاهش رفت و آمد و مصرف سوخت در سالهای 98 و 99 و عید نوروز سالهای گذشته استان تهران یکی از نشانه های این موضوع است)
  • حسین IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    باید قیمت بنزین وگازوییل جهانی بشه تاازقاچاقش جلوگیری بشه کسایی که باپرچم کشورهای دیگه پیام میدن حذف کنید این یه مشکل داخلیه
  • کارگر بازنشسته شرکت نفت IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    ریس نظارت برنفت وگاز و پتروشیمی. بنزین توسط پالایشگاه تولید میشود نه پتروشیمی!
  • یا خدا IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    نداشتن قدرت برای جلوگیری از گم شدن ۲۰میلیون لیتر سوخت در روز را نباید مردم تاون بدهند نکند فکر کردی مردم با ظرفهای ۴لیتری بنزین قاچاق می‌کنند دزدها را ول کردید آمدید مردم عادی را تحت فشار بزارید
  • مجید IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    باعرض سلام خدمت مردم عزیز به نظرم اینها هیچ چیز از مملکت داری نمی‌دانند خودشون خیلی دانشمند میدانند کجای دنیا خودرو بااین بی کیفیت بااین مبلغ گزاف میدننددست مردمشون باشد بنزین گرون کنید ولی تویوتا باقیمت جهانی بدید دست مردمشون فقط مملکت شده رانت
  • فرهنگی US ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    خانم نماینده یه فرهنگی بازنشسته چطور می تونه بنزین حتی لیتری ۵ هزار تومن بخرد با چندرغاز حقوق
  • M IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    با سلام اینم مثل چیزای دیگه مثل نان و... با قیمت گران و کیفیت بد عرضه میکنن و هرج مرج به وجود میاید و هرکه دوست دارد به هر قیمتی میفروشد و نظارت هم که نیست به طب تمام اجناس هم گران میشود و طبقه ضعیف ضعیفتر و قشر متوسط هم ضعیف میشود این کار شگردی است که بنزین را بخواهند گران کنن و مردم را به دردسر بندازن تو کشوری که این همه سرمایه اش بدون نظارت خرج میشود این بنزین به مردم نباید برسد کلا در پی انید
  • اقا میرزا IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    با این قیمت خودرو بنزین به عنوان اشانتیون رایگان باید باشه.۵۰ درصدی که خودرو ندارن با گاری میخوان برن سر کار من راننده شخصی یا تاکسی میخوام با نرخ الان کرایه بگیرم؟سلطان سکه اعدام شد ولی سکه نه ثابت ماند نه ارزان.پس شعار ندین همه کسری از جیب مردم هست
  • کارگر فقیر بیجاره IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۱
    سلام اگرحساب کنید ببینید از بنزین که داخل ایران هست چه مقدار مردم استفاده میکنند چه مقدار ارگانهای دولتی وقتی طرف با ماشین دولتی کارهایی شخصی خودش انجام میدهداز این بهتر نمیشه
  • امیر IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    واقعا با این وضع اقتصادی روتون میشه تو چشم مردم نگاه کنید دیگه نمیشه زندگی کرد
  • احمدی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    ۵۰ درصد مردم که خودرو ندارند برای جابه جا شدن باخودرو کرایه ای بایدهرچی راننده گفت کرایه پرداخت کنن یعنی هر کی به هرکی.اینجوری مردم بیشتر زیر فشار هستن
  • Omid IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    این آقای پزشکیان از وقتی که اومده یا داره از گرون شدن بنزین حرف میزنه یا داره همه چیز را گرون میکنه و همیشه هم میگه نمیشه.امکان نداره . نمیتونیم. ما با افزایش قیمت بنزین مشکلی نداریم ولی شما که داری قیمت بنزین کشور های دیگه را مثال میزنی آیا به حقوق و درآمد و رفاه و ماشین های اونا هم توجه میکنی؟؟ بنزین به دلار باشه حقوق هم به دلار مثل کشور های عربی بده خودرو هم مثل و هم قیمت کشور های عربی بده
  • رضا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    آخه چرا مانور درآمدی شما روی جیب مردمه ؟ چرا کسی حرف از توسعه و تولید نمیزنه ، وقتی به قول خودتون هشتاد درصد مردم زیر خط فقر هستن چطور میشه بنزین گرون بخرن ، خیلی از مردم برای جبران کسری درآمد با ماشین شخصی مسافرکشی میکنن ، وشما میخایید اون درآمد رو هم ازشون بگیرید . هرکس هم اعتراضی داشته باشه میشه ضدانفلاب ، به نظر من ضد انقلاب کسی هست که صدای اعتراض مروم رو در میاره
  • یدالله صندلپور IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    نفت داخل کشور ما از مای بودن فقط یک اسم را یدک می‌کشد. به کام دولت و دولتمردان و پولش هم خرج لبنان عراق. فلسطین. غزه و........
  • عدل علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    ای کاش آقای پزشکیان تو انتخابش بیشتر دقت میکرد مطمعن باش بیشترین تورم را همان خانواده‌ای که خودرو ندارند باید متحمل شوند ای کاش ریشه یابی می‌کردید بعد سخن رانی
  • حسین IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    رفاه😅😅😅😅😅
  • گرفتار IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    بنده یه بازنشته بیمار هستم تا سال گذشته ماهی 200 هزارتومن پول دارو میدادم امسال همون دارو رو 750 تومن میخرم تازه برا پیدا کردنش باید کلی پول کرایه بدم تاازاین داروخونه به داروخونه ی دیگر برم تا دارو پیدا کنم حالا سوال اینجاست که اگه بنزبن گرون بشه بنده می تونم بااین حقوق و درامد کم از پس کرایه وپول دارو بر بیام
  • قباد قائمی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    به‌نظر من بنزین هزارتومان افزایش پیداکندوگازوییل هم کلن لیتری فعلن هزارتومان شودتاسالهای آینده آرزوی اقتصادکشوراگه رشدکردبه اندازه اقتصادگرانی رشدکند
  • محمد IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    قیمت آب کی بالا برده که حالا شما به گران شدن بنزین رای میدن لطفا کمی تفکر کنید بعد نظر بدید ما گیر کردیم زیر دست یک تعدادی که شدند مدیر و ما مردم هر روز گرفتار از روز قبل مدیریت کشور باید بدیم دست نخبگان نه بیسوادها
  • جواد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    حرفی نیست یک قلم بنزین گران کنید اما با گرانی هزار قلم دیگر باید چه کنید
  • شهروند IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    ابن خانم باید برود بیشتر مطالعه کند معلوم اطلاعاتش کمه گرونی بنزین خانم روی کرایه و تمام چیز تاثیر میزاره حمل و نقل و ... یعنی فاجعه در تورم و ....
  • علی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    عالیه هر کس بام بیشتر برفش بیشت اینا باید هزینه زیادتری بدهند یک خانواده ۵ نفره ۵ تا خودرو دارد تا باید دولت یارانه بدهد آزاد تهیه بکن که فشار به قشر ضعيف جامعه نیاد
  • علی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    نمایندگانی همچون ایشان در مجلس نمی‌دانند با افزایش قیمت بنزین ، افراد پولدار و بازاری ها تولید کنندگان چند برابر مبلغی که بابت افزایش قیمت بنزین پرداخت خواهند کرد حتما از جیب همان افراد ضعیف و متوسط درخواهند آورد .
  • مهران IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    یه جمله هم از مادرعروس درخصوص سیاست بشنوید،، از زینب قیصری،،، چنان با فراست و درایت و لیاقت و کیاست در مورد مردم محجور ایران اظهارنظرفرمودند که اگر بقیه سیاسیون شکم چران و بز چران هم باهمین فرمون بقیه مسائل لشکری و کشوری رفع و رجوع نمایند دیگه نه شکم چرانی مذموم خواهد بود و نه بزچرانی مغبون،،.خزنده و چرنده درایران جملگی خوشحال و سرحال،، ایشان و بقیه اعوان کاتب همگی سیاستمداران قهار!!!!!!!
  • مصدق IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۲
    شما که اقتصاد میدونی چطور میگی بنزین ارزونتر از آب هست؟ ۱۰۰۰ لیتر بنزین میشه ۳ میلون تومان ولی قبض آب که برای ۱۰۰۰ لیتر صادر میشه زیر ۵۰ هزار تومان است
  • علی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    الان همه دارند از بنزین استفاده می‌کنند چه ماشین داره چه موتور داران و چه بیموتورها و بی ماشین ها ممکنه بعضی ها روزی ۱۰ لیتر که اکثرا در اسنپ هستند از بنزین مصرف کنند و حتی کسانی که ماشین ندارند از اسنپ و تاکسی بطور مستقیم و از کرایه بار به صورت غیر مستقیم استفاده کنند. بنزین کالای استراتژیکی است که بالا بردن آن یعنی تورم وحشتناک
  • محمد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۳
    چرا بعضی ها اینقدر دوست دارن خودشیرینی کنند. اونایی که میگن بنزین ارزون هست چرا به این فکر نمیکنن که دلار که دست دولت هست گرون شده و باعث گرونی هست نه قیمت پایین بنزین. یکم به فکر معیشت مردم باشید به جای این که دنبال راهی برای فشار بیشتر به قشر فقیر جامعه باشم.

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی