عصر ایران نوشت: وقتی تصمیم بر نفهمیدن باشد، نمی شود فهماند؛ البته اصلاً هم مهم نیست فردی مانند محمدرضا شهبازی بفهمد یا نفهمد!
مهم اینجاست که رسانه ای که ملک مشارکتی ۹۰ میلیون ایرانی است، افتاده دست گروه اندکی که تیشه به ریشه این دارایی ملی می زنند: حالا شهبازی نامی می گوید اگر اینترنت نسل ۵ دوست دارید، بروید افغانستان و اگر می خواهید با مستر کارت به بازارهای جهانی وصل شوید، بروید سوریه!
جواب این سخنان را حتی کودکان مدرسه ای هم بلدند بدهند ولی با این طائفه ، نه می شود بحث کرد و نه جدل با آنها عاقلانه است؛ اگر هم کسی پاسخ شان را بدهد، فقط برای ثبت در تاریخ است. بترسید از عاقبت کارتان، لعلکم تعقلون!