پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۲۲:۵۱
نظرات: ۳
۰
-
محمد مهاجری خطاب به عارف: اگر اختیار برکناری این دو نفر را ندارید، هیچ‌کاره‌اید!

محمد مهاجری به انتصاب محمدرضا عارف به ریاست ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی واکنش نشان داد.

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

جناب دکتر عارف ماموریت یافته‌اید که اینترنت کشور را سامان بدهید. موفق باشید، اما تا وقتی شورایعالی‌فضای‌مجازی تحت مالکیت آقای آقامیری است و آقای اخوان‌بهابادی ارباب همراه‌اول است،فقط آب در هاون می‌کوبید. اگر اختیار عزل این دو نفر و تغییر اعضای شورا را ندارید هیچ‌کاره‌اید.

این مطلب را از دست ندهید: انتقاد فیروزآبادی از قطعی اینترنت به دلایل امنیتی: با این منطق باید برق، آب و تلفن را هم قطع کرد

توییت مهاجری

برچسب‌ها

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 7
  • کاربر IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    این چیزا به ما مردم ربطی نداره ما اینترنت جهانی مان را می خواهیم.
  • کژال سلطانی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    هرچه صلاح مصلحت بگويد همان بهتر ارزشمندتر است
  • آرش IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    میخوام از آقای مهاجری بپرسم چطور توی ایکس میتونین پیام بدین ولی من نمیتونم؟ و شما اگر دارین از بعضیا انتقاد می کنید چرا دست گلشون رو در دست می گیرین و چنان بهش چسبیدید و بغلش کردید که انگار جونتون بش وصله بعد می گید پیف پیف بو میده؟ به معاون رییس توی شبکه خارجی پیام میدید؟ بزارید راحت بگم. ما الان دو دسته آدم داریم یکی مردم عادی و دوم کسانی که خودشون رو برتر از بفیه‌میدونن. دست خدا اما همیشه هست

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی