شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۴۵
نظرات: ۰
۰
-
اعزام ۷۵ زائر اولی دارای معلولیت کرمانشاه به مشهد مقدس

مدیر کل بهزیستی کرمانشاه گفت: همزمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و رفاهی ویژه جامعه هدف، کاروانی متشکل از ۷۵ نفر از مددجویان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی استان که همگی زائر اولی بودند، عازم سفر پنج‌روزه به مشهد مقدس شدند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، مجید درویشی در مراسم بدرقه این کاروان با اشاره به اهمیت توجه به ابعاد مختلف زندگی مددجویان، اظهار داشت: ارتقای کیفیت زندگی مدد جویان، تنها به ارائه خدمات حمایتی محدود نمی‌شود و برنامه‌های فرهنگی، رفاهی، زیارتی، سیاحتی، تفریحی و ورزشی نیز از جمله اولویت‌های بهزیستی برای ایجاد نشاط، امید و افزایش مشارکت اجتماعی مددجویان است.

وی افزود: تلاش می شود با برنامه‌ریزی مستمر و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی، زمینه برگزاری سفرهای زیارتی و سیاحتی بیشتری را برای جامعه هدف فراهم کنیم تا افراد دارای معلولیت نیز از این فرصت‌های معنوی و فرهنگی بهره‌مند شوند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی