به گزارش اطلاعات آنلاین، علی سلیمی اظهار داشت: در این مدت در مجموع ۲۱ هزار و ۶۷۱ نفر از طریق پایانه مرزی خسروی تردد کردهاند که از این تعداد ۹ هزار و ۷۸۳ نفر به کشور وارد و ۱۱ هزار و ۸۸۸ نفر نیز از کشور خارج شدهاند.
وی با اشاره به روند مطلوب تردد زائران از این مرز بینالمللی افزود: پایانه مرزی خسروی به عنوان نزدیکترین و امنترین مسیر دسترسی به عتبات عالیات، در ایام محرم شاهد تردد روان زائران بوده و تمامی امکانات و زیرساختهای مورد نیاز برای ارائه خدمات مناسب به مسافران و زائران فراهم شده است.