به گزارش اطلاعات آنلاین، این نشست به ریاست دکتر سعید کتابی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر، و با حضور دکتر احمد آریایینژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید. در این جلسه همچنین داریوش صفاری، معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری و اعضای اصلی کمیته حضور داشتند.
در این نشست، آخرین وضعیت پروژههای نیروگاههای خورشیدی شهرستان و روند پیشرفت طرحهای در جریان مورد ارزیابی قرار گرفت. مسئولان حاضر ضمن بررسی چالشهای پیش روی این حوزه، بر لزوم رفع موانع موجود و ارائه راهکارهای عملیاتی برای تسهیل جذب سرمایهگذاری در بخش انرژیهای تجدیدپذیر تأکید کردند.
سعید کتابی فرماندار ملایر در این جلسه با اشاره به اهمیت توسعه زیرساختهای انرژی، بر ضرورت تسریع در اجرای پروژههای تصویب شده و حمایت حداکثری از سرمایهگذاران فعال در این حوزه تأکید کرد. همچنین اعضای کمیته بر این نکته تأکید داشتند که با بهرهگیری از ظرفیتهای طبیعی منطقه، میتوان گام بلندی در جهت تحقق اهداف توسعه پایدار برداشت.