سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۹:۲۹
نظرات: ۲۲
۷
-
شهرزاد با نام کامل کبری امین سعیدی

شادروان کبری سعیدی در سال ۱۳۵۲ جایزه سپاس بهترین بازیگر نقش دوم را دریافت کرد.

به گزارش اطلاعات‌آنلاین، مرحومه کبری امین سعیدی با نام هنری شهرزاد (۱۴۰۴-۱۳۲۹) نویسنده، بازیگر و کارگردان سینمای ایران در پنجمین دوره اهدای جوایز سینمایی سپاس در ۳ خرداد ۱۳۵۲، به عنوان بهترین بازیگر نقش دوم زن برای فیلم‌های صبح روز چهارم (کامران شیردل) و بلوچ (مسعود کیمیایی) جایزه سپاس دریافت کرد.

عکس‌های منتشرنشده‌ای تماشا کنید از مراسم اهدای جایزه به شادوران سعیدی در مراسم سپاس که در سینما شهر قصه/ آزادی برگزار شد.

کبری امین سعیدی (شهرزاد) در جشنواره سپاس

شهرزاد و منوچهر وثوق

شهرزاد در مراسم اهدای جایزه سپاس
بازتاب پنجمین مراسم اهدای جایزه سپاس در روزنامه اطلاعات 

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
    خدارحمت کنه واقعاحیف وصدافسوس برای ناسپاسی ها این زمونه که به خلق رواست،،،،، روحش شاد
    • مرده‌ پرست IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۳۰
      باز هم مرده‌ پرستی ها شروع شد. تا وقتی زنده بود کسی ازش خبر نداشت
  • الهام IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
    امان از اخلاق ماایرانیهاکه مرده پرستیم نمیتونستییدقبل ازمرگ ایشون این چیزها وبزاریدشایدکسی پیدامیشدوکمکشون میکردحالاچه فایده ای بجزتاسف داره
  • امیرطاها IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
    مرحوم کبری سعید در کمال فقر و بیماری ازدنیا رفت،هیچکس بیادش نبود،اماوقتی رفت شد تیتر خبر همه رسانه ها
  • حمیرا IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
    خدا رحمتش کنه نمیدونستم تا همین دیروز زنده بودن
  • محمدرضا IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
    خدا بیامرزدش روحش شاد و قرین رحمت الهی باد یادش گرامی باد
  • محمدرضا IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
    خدا بیامرزدش روحش شاد و قرین رحمت الهی باد یادش گرامی باد
  • ن عباسی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
    یاد انسانیت بخیر.
  • حسین US ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
    سینمای ایران نامرد. بایدگفت مرحوم سینمای ایران
  • محمدرضا IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
    هنوز هم باور نمی کنم که هنرمندان ما حتی نتونستن خانم شهرزاد رو حداقل در دهه آخر عمرش بهش محبت کنن،پس از هنرمندان کشورمان میخوام، خواهشا تسلیت هاتونو بزارید برای جای دیگه مصرف کنید خانم شهرزاد نیاز نداره چونکه پیش خدا رفت..
  • رسول سلیمانی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
    سلام،این مجموعه به اصطلاح هنری نباید مسئولیت پذیر خانواده خود باشد،درآمدهای میلیاردی هنرمندانی همچون آقایان مدیری،رادان،عطاران...دیگر عواطف آور نیست؟اونوقت خانم اوتادی می‌فرمایند اگر عمل جراحی نداشتم به ایشون (خانم شهرزاد)سر میزدم،افسوس. فرض بفرمایید ما هیچ مسئولی در کشور نداریم ،وظیفه خودمان نسبت بهم چیست؟
  • پرنیان IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۵/۲۹
    روحشون شاد باشه به نظرم جایزه سپاس حتماً عادلانه بوده چه عکس های قشنگی ممنون از اطلاعات
  • ناشناس IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۵/۳۰
    اطلاعات، چرا تا حالا چیزی نمی گفتی؟
  • سارا IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۳۰
    سلام.ایشون سال‌های زیادی پس از انقلاب در ایران زنده بودهیچ یک از فیلمسازان و هنرمندان یادی از وی نکردند.نسل ما که ایشون را نمی شناخت یکباره با انبوهی از اخبار مربوط به ایشون روبه رو شد و این پرسش چرا پس از مرگش به یادش افتادید؟ تکریم پس از مرگ چه فایده ای برای رنج کشیده و سرخورده ی خفته در گور دارد؟؟؟!!
  • S.a IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۳۰
    چرا تازنده بود کسی ازش یاد نمیگرد
  • الی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۵/۳۰
    خیلی دلم برای خانم شهرزاد وسرنوشتی که داشت سوخت ای کاش قبل از فوت مورد مهر ومحبت وتوجه قرار میگرفت.روحش شاد
  • ارمیتا IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۳۰
    باورم نمیشه......اووووولین کارگردان زن این مملکت بعد از مرگش تازه داره دیده میشه......وااااقعا حیف و صد حیف.....واقعا دنیا چی میگه.....
  • ارمیتا IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۵/۳۰
    باورم نمیشه......اووووولین کارگردان زن این مملکت بعد از مرگش تازه داره دیده میشه......وااااقعا حیف و صد حیف.....واقعا دنیا چی میگه.....
  • Mehdi IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۳۰
    بهزیستی و یک مامور ایشان را در اورژانس بیمارستان رها کرد و رفت چند نفر از نیروهای با شرف خدمات ایشان را ناز و نوازش میکردند اما دوستان تهرانی ایشان هیچ کمکی نکردند و فقط حرف مفت زدند ایشان از غصه دق کرد
  • مدیر برنامه های استاد بقایی در استان اصفهان IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۵/۳۱
    به یاد شهرزاد سینمای ایران؛ قصه‌ی خاموش یک ستاره شهرزاد در اوج بود ستاره‌ای که در آسمان هنر می‌درخشید با بازی در قصه‌های قیصر و داش‌آکل نقشی که به جا ماند اما سال‌ها سال‌های خاموشی و سکوت او را کنار کشیدند از آن نور به تاریکی رفت شهرزاد اولین زنِ روی پرده و پشت دوربین اما در پایان کارتن خواب شد در شهر خود غریب شد دیگر کسی او را نمی‌شناخت ولی پوسترهایش دست به دست می‌شد و در آخر در روستایی اطراف
  • مهناز US ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۵/۳۱
    کی میگه بهترین بازیگر زن بود ،
  • مجید خان IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۰۳
    خدا روح اش را شاد و قرین رحمت الهی قرار دهد زندگی سختی رو سپری کرد

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی