ساینا کریمی ملی پوش وزن ۴۹ کیلوگرم پس از کسب اولین طلای تکواندو در ششمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی گفت: با هدفی بزرگ راهی بازیهای همبستگی شدم و تمام تلاشم را کردم تا بتوانم با کسب خوش رنگ ترین مدال بازیها دل مردم کشورم را شاد کنم. خوشبختانه به این مهم دست یافتم.
او ادامه داد: حریفان خوبی داشتم و همه آماده بودند اما من برای طلا به ریاض آمده بودم و توانستم با آمادگی خوب و استفاده از نکاتی که کادر فنی گوشزد کرده بود به این مدال ارزشمند دست پیدا کنم.
او در خصوص وضعیت سایر هم تیمی هایش اظهار داشت: مقدار با بدشانسی مواجه شدیم ودست برخیها از مدال کوتاه ماند.اما در مجموع تمام نفرات تیم آمادگی خوبی داشتند و برای موفقیت به ریاض آمده بودند. در مجموع عملکرد تیم تکواندو را که تبم جوانی بود خوب دیدم. کریمی کسب این مدال طلا را آغازی برای موفقیتهای بزرگتر دانست و گفت: اولین حضورم در رویدادی بزرگ و این چنینی بود که خوشبختانه با کسب طلا همراه شد. قطعا ادامه راه را محکم تر، سختکوش تر و هدفمند تر از قبل گام برمی دارم تا بتوانم به موفقیتهای بیشتری برسم.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کادر فنی و مربیان و دست اندرکاران فدراسیون برای باقی ملی پوشان تکواندو و کاروان ورزشی ایران آرزوی موفقیت و مدال آوری کرد.
شما چه نظری دارید؟