جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۸:۰۲
نظرات: ۷
۱
-
درگیری نیروهای ایرانی با شناورهای آمریکایی در تنگه هرمز

درگیری‌های پراکنده‌ای میان نیروهای مسلح ایران و شناورهای آمریکایی‌ در محدوده تنگه هرمز در جریان است.

فارس نوشت: از ساعتی پیش درگیری‌های پراکنده‌ای میان نیروهای مسلح ایران و شناورهای آمریکایی‌ در محدوده تنگه هرمز در جریان است.

در همین رابطه فاکس نیوز به نقل از یک مسئول آمریکایی مدعی شد که ارتش آمریکا امروز به نفتکش‌های ایرانی که قصد شکستن محاصره را داشتند، حمله کرد.

نیروهای مسلح ایران شب گذشته تلاش نیروهای آمریکایی در حمله به یک نفتکش ایرانی را ناکام گذاشتند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 2
  • م IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    شناورهای آمریکایی هدف مشروع و قانونی ایران است و نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه به پشتوانه ملت ایران در پاسخ به جنایت جنگی آمریکا باید آنان هدف قرار دهد .پاسخ پشیمان کننده میخواهیم.
  • نقی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    پس چی شد اون اژدر هایی که بهش سلاح آخرالزمانی می گفتید ؟ چرا از آنها استفاده نمی کنید و ناوها و ناوچه هاشون غرق کنید ؟
  • اینترنت IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    عین درگیری مردم با کسب و کار و بیماری دولت مثل ملت خسته است
  • میرزا کوچک خان IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    امان شون ندید اگر یکی از ما را. زدن باید ده تا از آنها بزنیم
  • بی‌نام IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    همه‌ ی بیگانگان مهاجم صهیونیست باید کشته شوند
  • ایران عصبانی IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    عوارض عبور از تنگه هرمز باید در قبال دریافت شمش طلا ویا ریال ایران باشد نه دلار نجس امریکا . مجلس باید علنا اعلام کند که دلار از تمام مبادلات بانکی ونفتی ایران حذف شده . مجلس باید اقتصاد وسفره ملت را از جادوی دلار خارج کند.
  • سحر IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    لعنت خدا به کاسبان تحریم و جنگ. ی عمر که جوونی مارو با تحریم تلف کردید و پول مردم با ماشین های چینی به قیمت بنز و ب ام و از چنگشون دراوردید حالا کسب و کارشون هم تعطیل کردید. سرطان بگیرید همتون

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی