شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۰۸:۰۲
نظرات: ۱
۰
-

دارات ایلام طی روز شنبه به دلیل گرد و غبار تعطیل اعلام شد.

کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان اعلام کرد: با توجه به تداوم گرد و غبار و افزایش شاخص آلودگی هوا، تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان امروز شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه تعطیل هستند.

بر اساس این اطلاعیه، دستگاه‌های خدمات‌رسان از این تعطیلی مستثنا بوده و به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 1
  • بازنشسته IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۶
    آیا کارگران جزو انسان نیستند و آلودگی به آنها آسیب نمی زند؟ جماعت زیر کولر گازی تعطیل ولی کارگران که به خودی خود د محیط آلوده کار میکنند باید همچنان سر کار باشند. پیامبر دست کارمندش بوسید کارگر نبود

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی