به گزارش اطلاعات آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملتها از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.
ایران در ستهای اول و دوم با نتایج ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۹ باخت اما در دستهای سوم ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۳ به برتری رسید. در نهایت در ست سوم ژاپن ۱۵-۱۲ به برتری رسید.
شاگردان پیاتزا در ۶ دیدار گذشته خود پنج شکست و یک برد کسب کردهاند و روز یکشنبه ۷ تیر از ساعت ۱۵ به مصاف کوبا خواهند رفت.
تیم ملی والیبال ایران، هفته دوم را با شکست برابر فرانسه میزبان آغاز کرد؛ شاگردان پیاتزا در یک رقابت نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شدند و در ست پنجم نتوانستند برتری را به دست آورند.در دومین مسابقه هفته دوم هم ملیپوشان به مصاف آمریکا رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود امریکا به پایان رسید.