«محمد البخیتی»، عضو برجسته دفتر سیاسی انصارالله در واکنش به سیاست ها و اقدامات خصمانه اخیر رژیم سعودی علیه یمن، در پیامی عربستان را به آغاز جنگی «سرنوشت ساز» تهدید کرد.
البخیتی، خطاب به ریاض هشدار داد که جنگ پیش رو (با عربستان)، نبردی سرنوشتساز میان حق و باطل خواهد بود، و میان یمن و سرزمین حرمین نخواهد بود. وی تأکید کرد که این رویارویی یا به سود امت اسلامی، یا دشمنان آن رقم خواهد خورد.او در پیام خود خطاب به عربستان و ارتش این کشور گفت: جنگ پیش رو نبردی تعیینکننده میان حق و باطل و ایمان و نفاق است.
البخیتی عربستان را به آغاز جنگ از واشنگتن، غارت اموال امت اسلامی، همکاری با رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و مقابله با دین متهم کرد.گزارشها حاکی از آن است که عربستان سعودی با حمایت مستقیم آمریکا در حال آمادهسازی طرحی جدید در ریاض علیه انصارالله یمن است. پس از اینکه دولت یمن از انهدام یک باند جاسوسی وابسته به عربستان، آمریکا و اسرائیل در یمن خبر داد، تنش و درگیری بین صنعا و ریاض وارد فاز تازهای شده است.
شما چه نظری دارید؟