سازمان خصوصی‌سازی در پی اظهارات اخیر برخی افراد در خصوص واگذاری سهام عدالت به جاماندگان بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش ایرنا، در پی اظهارات اخیر برخی افراد در خصوص واگذاری سهام عدالت به جاماندگان، تبلیغات و پیامک‌های جعلی با موضوع ثبت نام جاماندگان سهام عدالت از سوی افراد سودجو، سازمان خصوصی سازی در دراطلاعیه ای تصریح کرد: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای واگذاری سهام عدالت به جاماندگان یا افرادی که قبلا به هر دلیل از سهام عدالت برخوردار نشده‌اند، وجود ندارد و هرگونه تصمیم برای واگذاری سهام به اقشار خاصی از مردم مستلزم تصمیم‌گیری و تصویب قانون است که تاکنون در این زمینه هیچ تصمیمی اتخاذ و ابلاغ نشده است.
این اطلاعیه افزود: انتظار می‌رود اشخاص از اظهارات غیرمسئولانه که موجب گمراهی اقشار آسیب‌پذیر و نیز دستمایه سوء استفاده افراد فرصت‌طلب و سودجو می‌شود، خودداری کنند.  همچنین از شهروندان درخواست می‌شود از هر گونه باز کردن لینک اخبار و تبلیغات مربوط به ثبت نام سهام عدالت اکیداً خودداری کنند.
اخبار صحیح مربوط به واگذاری سهام عدالت فقط از طریق مراجع ذی‌صلاح و رسمی از جمله پایگاه اینترنتی سازمان خصوصی‌سازی به نشانی WWW.IPO.IR  قابل پیگیری است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی