یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۱۵
نظرات: ۳
۰
-
تاریخ دور بعدی گفتگوهای ایران و آمریکا مشخص شد؟/ دیدار تاریخی در روز تاریخی

نمایندگان ایران و آمریکا به احتمال فراوان روز ۱۵ خرداد (پنج ژوئن) در پایتخت پاکستان دور دوم گفتگوهای صلح را برگزار می‌کنند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، گفته می‌شود اگر مذاکرات نمایندگان ایران و آمریکا به نتایج مثبت ختم شود و موفقیت‌آمیز باشد، توافق صلح در قالب متنی به نام «اعلامیه اسلام‌آباد» منتشر می‌شود تا نام پاکستان را در تاریخ ماندگار کند.

نخست‌وزیر، وزیر کشور و مهم‌تر از همه، فیلد مارشال سیدعاصم منیر برای ادامه آتش‌بس و بازگرداندن تهران و واشنگتن سر میز مذاکره بسیار تلاش کردند. از این رو، حق این است که اسلام‌آباد سهمی پررنگ در بیانیه پایانی نشست ایران و آمریکا در پاکستان داشته باشد.

دور اول گفتگوهای تهران و واشنگتن هم پیش‌تر به ریاست محمدباقر قالیباف (رئیس مجلس ایران) از ایران و جی‌دی ونس (معاون رئیس جمهوری) از  آمریکا در اسلام‌آباد برگزار شده و به نتیجه نرسیده بود. قرار بود پاکستان یک بار دیگر هم میزبان نمایندگان دو کشور درگیر در جنگ باشد که از ایران کسی برای رفتن به این سفر پیشقدم نشد.

برچسب‌ها

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • اتناروحانی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    انشالله بیاریحقتعالی برگزار گردد
  • مجتبی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    تموم کنید جون مادرتون. توافق کنید. ملت زندگی سختی دارند شماها که ماشالله حسابتون میلیاردی پوله. کم و کسری ندارید. ماها دربدریم.
  • محمد IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۳
    تا اون مقداری از پولمون توافق شده ازاد کنند تا ازاد نکردن توافق نکنید دوباره قصیده نشه. مثل نوافق ۴۰ روز قبلی نشود قبلی معلوم نشد مقصر کی بود اونا اعلام کردند لبنان جز توافق نبوده ایران اشتباه فکر کردند. کلاه سرمان نگذارند به نقد بچسبید

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی