جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۱
نظرات: ۰
۱
-
وزیر خارجه ایران با همتای اماراتی تلفنی گفت‌وگو کرد

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات درباره آخرین وضعیت منطقه با یکدیگر رایزنی کردند.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه امارات متحده عربی، از تماس تلفنی سید عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، خبر داد.

به نقل از تسنیم، در این تماس تلفنی، تحولات منطقه و آخرین وضعیت‌ها و رویدادهای منطقه‌ای، پس از دستیابی به تفاهم‌نامه بین آمریکا و جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی