یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۲۲:۳۰
نظرات: ۱
۰
-
رژیم اسرائیل باز هم به لبنان حمله کرد

رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از سکوت دولت غربگرای عون-سلام، بار دیگر به خاک لبنان حمله کرد.

تسنیم نوشت: منابع خبری از تجاوز نظامی مجدد اشغالگران صهیونیست به جنوب لبنان خبر  دادند.

این منابع از حمله یک پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک فرون در شهر بنت‌جبیل در جنوب لبنان خبر دادند.

جزئیات بیشتری درباره خسارات یا تلفات احتمالی منتشر نشده است.

این تجاوز در حالی است که رژیم صهیونیستی اخیرا در آمریکا یک توافق کاملا یک طرفه و ذلت باری را بر دولت غربگرای سلام-عون تحمیل کردند و به تجاوزاتشان در سایه سکوت این دولت ادامه می دهند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • T IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    رژیم کودک کش اسراییل همان بلایی که سر حماس آورد سر حزب الله هم میاره

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی