وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد ۱۳.۵کیلوگرم اورانیوم غنی‌شده از یک راکتور تحقیقاتی در کاراکاس پایتخت ونزوئلا خارج و به ایالات متحده منتقل شد.این وزارتخانه مدعی شد: خروج امن همه اورانیوم غنی‌شده از ونزوئلا پیامی به دنیا درباره یک ونزوئلای جدید و احیاشده است.بر اساس این گزارش، کارشناسان آمریکا، ونزوئلا، انگلیس و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خارج کردن اورانیوم از ونزوئلا نقش داشتند.این محموله به یک شناور انگلیسی مخصوص حمل مواد هسته‌ای منتقل شد و این کشتی، مواد را راهی ایالات متحده کرد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی