سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۱:۵۲
نظرات: ۳
۱
-
مهاجرانی: مردم حق دارند از وضعیت اینترنت عصبانی باشند

سخنگوی دولت گفت: پس از دور شدن سایه جنگ از کشور، وضعیت به حالت عادی بازمی‌گردد. اینترنت پرو برای کسب‌وکارهاست و وضعیت فعلی هم موقتی است.

فاطمه مهاجرانی در جریان نشست خبری هفتگی در پاسخ به پرسش‌های نمایندگان رسانه‌ها درباره راه‌اندازی اینترنت پرو و مخالفت دولت با آن، تصریح کرد: نگاه دولت بر مخالفت با هرگونه تبعیض است و برخورداری از اینترنت را حق همه مردم می‌داند. رئیس‌جمهوری پیگیر حقوق مردم است. هدف اینترنت پرو این بود که کسب‌وکارها دسترسی به اینترنت داشته باشند و بعد از برگشتن وضعیت به حالت عادی، این موضوع نیز برطرف می‌شود.

به نقل از ایسنا، وی یادآور شد: هرجا تخلفاتی در این زمینه صورت بگیرد، نهادهای ناظر هستند و این موضوع را پیگیری می‌کنند.

مهاجرانی افزود: پس از دور شدن سایه جنگ از کشور، وضعیت به حالت عادی بازمی‌گردد. اینترنت پرو برای کسب‌وکارهاست و وضعیت فعلی هم موقتی است.

برچسب‌ها

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 2
  • اسد IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    فقط اینترنت نیست بی عدالتی بی داد میکند . کجای این عدالت است که هر کی پول داره امکانات بهش بدن و هرکی پول نداره از همه چی حتی حق شهروندی محروم باشه ؟ من کارگر الان واسه تامین حداقلی معیشت خود درمانده ام .
  • بازنشسته IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    فقط اینترنت نیست دولت دارای ناتوانی‌های زیادی است.تورم و گرانی و کمبود و عدم اجرای قانون و ...........
  • علی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۲
    شما کاری برای مردم ایران انجام نمی دید مثلا اینترنت اینترنت پرو درد خودتون میخوره،،

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی