چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۲۲:۳۸
نظرات: ۶
۱
-
واکنش تند عراقچی به کارشکنی کویتی‌ها

وزیر خارجه کشورمان از کویت خواست فورا اتباع ایرانی را که به صورت غیرقانونی بازداشت کرده، آزاد کند.

 سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: در تلاشی آشکار برای ایجاد تفرقه و تنش، کویت به‌صورت غیرقانونی به یک شناور ایرانی در خلیج فارس حمله کرده و چهار نفر از اتباع ما را بازداشت کرده است. این اقدام غیرقانونی در نزدیکی جزیره‌ای رخ داده که ایالات متحده از آن برای حمله به ایران استفاده می‌کرد.

به نقل از تسنیم، وی تاکید کرد: ما خواستار آزادی فوری اتباع خود هستیم و حق پاسخ‌گویی را برای خود محفوظ می‌دانیم.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 1
  • بهارگوازی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    تکرارتنش
  • ناشناس IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    چراباکویت جنگیدیم که چندین نفرازبرادران مارا گرفتار کنند
    • مجتبی IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      هیچی بگیر بخواب بعد از دو ماه جنگ تازه میگه چرا به گویت حمله کردیم تمام کشور های عربی با امکانات و تجهیزات خودشون به ایران حمله کردند تازه داره کم کم افشاگری های روزنامه امریکایی میاد بیرون به نظر من اصلا حمله ای نکردیم به تجهیزات و مراکز نظامی خوده کشور های عربی
    • شهروز IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
      مجتبی جان کنتور نداره ، فعلا بگو .
  • ایرانی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    ای خداکویت چراباکشورمادشمنه.ماچه هیزم تری بهش فروختیم.اخه کویت جزیره مابایدازتوشاکی باشیم.که به دشمن آمریکایی در حمله به ایران کمک کردی.توچراازماشاکی هستی
  • مجید- الیگودرز IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    لعن و نفرین بر تازیان همیشه دشمن. کویت از یادش رفته وقتی صدام بهش حمله کرد و در دو روز خاکش را به توبره کشید، این ایران بود که باوجود 8 سال جنایت صدامیان با پشتیبانی کویت، باز صبوری کرد و علیه کویتی ها اقدام نکرد. حالا این کویتی های بی عرضه را ببین که غلیه ما وارد جنگ می شوند؛ شهروندان ما را می کشند و....!

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی