به گزارش اطلاعات آنلاین، پیمان حدادی پس از شکست ۲ بر یک پرسپولیس مقابل چادرملو در تورنمنت سهجانبه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، در جمع خبرنگاران گفت: در دو ماه گذشته تیم مدیریتی تمام تلاششان را کرد. نمیدانم بازیکنانی که نزدیک به یک ماه است تمرین میکنند، این چه بازیای بود که انجام دادند؟ اوسمار، هاشمیان، کارتال و گاریدو همه آمدند و رفتند، آیا کادرفنی اشکال داشت؟
وی افزود: نصف تیم ما ادعا دارد که باید در تیم ملی بازی کند. این چه بازی کردنی است؟ چقدر هوادار حرص بخورد و استرس داشته باشد؟ مگر ما کم گذاشتیم برای بازیکنان؟ پولشان را به موقع گرفتند و بیشتری قرارداد را داشتند. اردوی نیمفصل و پیشفصل هم داشتند. واقعا نمیدانم! همه فقط دنبال اسم و رسم هستند. مشخص است وقتی بازیکنی دنبال کسب و کار خودش باشد روی بازی تمرکز ندارد. الان مشکل اوسمار بود؟ هاشمیان، گاریدو و کارتال چه؟
حدادی تصریح کرد: تمام تلاشمان را در دو ماه کردیم که شانسی برای آسیایی شدن داشته باشیم، ولی این بازی کردن بازیکنان است. تیم ما، تیمی که سه جلسه تمرین کرده را نمیتواند ببرد. نمیدانیم چه کاری باید کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس گفت: بازیکن باید بازی خودش را کند. قبل از این مگر صحبت تغییر کادرفنی بود که بازیکنان اینطور بازی کردند؟ بازیکن پول گرفته و باید جواب دهد. بازیکنی که سه هفته تمرین کرده نمیتواند تیمی را با میانگین سنی ۲۱ سال ببرد. همه بازیکنان هم ادعای ملیپوش شدن دارند. بزرگتر باید بزرگیاش را در زمین نشان دهد.
وی در پاسخ به این پرسش که چرا در ابتدای فصل چندین میلیارد برای یک بازیکن هزینه میشود ولی آخر فصل اینگونه درباره او صحبت میکنند، گفت: اول فصل من این تیم را نبستم. به هر حال هوادار باید به سمتی برود که پوست اندازی انجام شود.
«نباید نام اسکوچیچ در این مقطع مطرح می شد؟» مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: اصلا چنین چیزی نیست. بازیکن باید بازی خودش را انجام دهد تا تیم به آسیا برود. اصلا ربطی به تغییر سرمربی ندارد. این تیم بدون سرمربی هم باید این بازی را میبرد، چون همه ادعای ملیپوش را دارند.