شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
نظرات: ۲۱۶
۲
-
انتقاد کیهان از حضور ایرانی‌ها در کنسرت استانبول؛ ۵۶۰ میلیارد تومان.../ خرج عیاشی می‌کنند!

کیهان مدعی شده ۱۵ هزار ایرانی برای شرکت در کنسرت استانبول به ترکیه رفته‌اند و هر کدام حدود ۳۶میلیون تومان هزینه کرده‌اند.

روزنامه کیهان نوشت: ۱۵ هزار نفر از ایرانیان برای شرکت در یک کنسرت به استانبول ترکیه رفته‌اند؛ با میانگین نفری ۳۶ میلیون تومان به عبارتی ۵۶۰ میلیارد تومان.

آیا بهتر نبود با این پول به فقرا کمک شود؟ چرا یک جماعتی فقط یاد گرفته‌اند به اطعام داوطلبانه مردم در محرم و صفر گیر بدهند. اتفاقا همین کسانی که اهل هیئت و اربعین هستند بیشترین کمک‌ها را به فقرای کشور می‌کنند و آن‌هایی که نق می‌زنند پولشان همواره در مراکز عیاشی خارج کشور صرف می‌شود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 216
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 124
  • جزایری IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آزاد کنید هم پول خارج نمیشه و هم شغل ایجاد میشه
    • طه IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      فسق و فجورتان را توجیه نکنید کیهان شده خار چشم فسقه و فجره.
    • سعید IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      البته این پولهای شخصی مردمه، بهتر نیست جویای پول بیت المال بشی
    • ناشناس IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      پول نذری مردم برای دعاهایشان هم پول شخصیه که شما کافرها نمی‌تونید تحمل کنید و میخاهید همه برای همین بی بندو باریها حرام بشه
  • مجید IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آقای کیهان پاسخ این سوال را میتواند بدهد که چرا باید این همه پول از کشور خارج شود این پولها و پول سایر توریست هایخارجی اگر داخل کشور خرج میشد فقیر به این شدت نداشتیم پس اشکال اصلی از کیهان است که شرایط را طوری نموده که مردم به جای هزینه در کشور جایی دیگر هزینه مینمایند
    • مریم IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      دقیقا درسته ....شماتحلیل درستی از مردم نداریدوجاهلتنه کشور رااداره میکنید چه می‌شود این پول ها داخل خر ج شود آنوقت فقیر هم نداریم
  • دانش IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    چه فرقی می کند برای مردم عادی این حرف های شما خرج این افراد از درامدخودشان هست اما دلارهای که در تایلند ونیجریه وگوبا وکمک به گروهای دیگر از جیب فقیر وفقر ا می رود ای کاش از چپاول روسيه وچین که مفت نفت را و طلا را می برند بگید
    • اصالت IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      برا‌امثال‌شماها‌واقعا‌متاسفم.چون‌درک‌درستی‌از‌چنین‌اخباری‌ندارید‌وفقط‌چسبیدید‌به‌مسائل‌حاشیه‌ای‌کم‌رنگ‌.درضمن‌اگه‌منظورتون‌ازکمک‌به‌گروه‌ها‌لبنان‌سوریه‌وغزه‌وسایرین‌هست‌بهتره‌بدونید‌اگه‌تابه‌حال‌خودتون‌وناموستون‌امنیت‌دارند‌به‌خاطر‌همین‌کمک‌هاست‌که‌دشمن‌تا‌به‌حال‌جرات‌تعرض‌به‌کشور‌را‌نداشته.!
    • م IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      به به یه جمله هم از مادر عروس چشم‌ حتما به مسایل حاشیه ای کم رنگ نگاا نمیکنیم از همین جا به مخاطبینی که نظرشون با شما یکی نیست میگم که به حاشیه های پررنگ‌نگاه کنن راستی اگه قراره با این همه هزینه و بودجه در مسایل امنیتی و دفاعی کشور ، اینایی که شما فرمودین امنیت ما و ناموسمان باشن که وا اسفا
    • زهراعزیزی IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      بله وقتی ی عده میرن زیارت خونه خدا میگین توایران کلی بدبخت بیچاره داریم که به این پولا نیازدارن اونجا هم به شما چه پول خودشونه میرن سفراونم زیارتی عشقشونه برن به شماهاچه وقتی عیاشیه هم بگین کلی بدبخت بیچاره هست که نیازدارن شماهاتو همه چی دخالت میکنین
  • علی US ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    شما چندبن ساله هزاران ملیارد دلار از پول مردم ایران را خرج لبنان و سوریه و افغانها و یمن و عراق میکنید چه نتیجه یا سودی عاید مردم کردبد جزه غم
    • علی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      همین جوری حرف می زنید
  • میثم IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    ععععجب ،این طرز تفکر شما کشورو نابود کرد،وقتی اعتقادی به توریست و اقتصاد توریستی ندارید ،وقتی تجمع برای شادی رو لحمو لعب مینامید نتیجش میشه این،ترکیه با پول ایران روز به روز کردن کلفتر میشه و جیب جوونا خالی تر
    • ناشناس IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      مسلمانهای ترکیه هرگز به این مکان‌های غیر دینی نمیرن !! اینجاها برای نادانهای ایرانی و خارجی های دیگه هست تا ترکیه سود ببره شما که می دونید لزومی نداره برید !! در ضمن بهتره کمی بجای کنسرت رفتن ، دینت رو هم یاد بگیری که چه کارهایی حرام و گناه هست و عذاب الهی در بر دارد
  • H IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پول خودشه مگه شما درامدتو وپسندازتو میدی فقرا؟!!!.
    • الفرد هچکاک IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      خوب شد گفتی پس کسانی که در محرم هزینه میکنن هم پول خودشون هست فقط فرقش اینه که اونا خرج خود مردم میشه یک لقمه نون دست مردم خودمون میشه ولی این اقایان و خانم ها به اقتصاد کشور همسایه کمک میکنن
  • Faridon.gh4848 IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آقای کیهان وقتی که تیتر میزنی که می فرماید خوانندگان خارج حق آمدن ندارند به ایران ..نتیجه اش این خواهد بود همین محدودیت های اجتماعی فرار سرمایه کشور به خارج است
  • حمید IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آقای کیهان اگر شما و امثال شما عقل داشتید این کنسرت در ایران وحتی در جزیره کیش بر گزار میشد و در این وانفسای بی پولی این همه ارز از کشور خارج نمی شد.جایکه عقل نباشد تن در عذاب است .بهتر است دست از این خشکه مذهبی بردارید .
    • ایرانی بدبخت IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      عالی دندان شکن کوبنده گفتی سالار
  • الف IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    دلارهای نفتی به همین شکل از کشور خارج میشود
    • علی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      واقعا جالبه برای صرف کمکهای مردمی برای حفظ اصالت ، اعتقامون در ماه صفر و محرم و اعیاد می گید چرا این پولا صرف کمک به فقرا نمی کنید اما برا کنسرت رفتن هزینه ای چندین برابری پول خودشونه دوست دارن 😂
  • ناشناس IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پول خودشونه هر جور دوست دارن خرج کنند. ای کاش یک روزی اجازه بدهند این کنسرتها در کشور خودمون برگزار شه تا ما مردم معمولی هم بتونیم از این چنین مراسمی استفاده کنیم. خیلی از نظر روحی داغونم.
  • هادی FI ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    وقتی محدودیت ایجاد میکنید همینه چرا پول نفت را خرج فقرا و زیرساخت ها نمی‌کنید چرا پول اختلاسگران و رانت خواران را پس نمی‌گیرید خرج محرومان کنیم و چراهای دیگر
  • ناشناس IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    حرف حق وای کو گوش شنوا
  • وطن پرست IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    ای کاش یه کم هم میگفتی اون میلیاردها اختلاس ورانتهای که از جیب ملت بیچاره میره کجا میره،شاید دردی از بیچارها رو درمان میکرد
    • ناشناس IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      اون اختلاس ها توسط یه عده بی دین فراری در آمریکا و کانادا و اروپا و برزیل و ....... صرف هوس رانی میشه
  • ارش IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    کیهان جون هیچ کسی مخالف خرج اربعین وهیات نیست اکر کز جیب خوتون باشه نه از بیت المال امسال ۲۸ هزار نفر فقط از کارکرهای شهرداری تهران رفتن عراق برا رف ورب اونجا شما اسمشو میذاری کار شرافتمندانه...شاید من وامثال من که عمری درچبهه جنگ بودیم نریم کنسرت ولی جوانان ما دوس دارنوهزینشو از چیبشون میدن نه از چیب بیتالمال شما وهم فکرانشما کنسرتی که خود ارشاد میده میریزن میبندن شما نمفهی یا خوتو میزنی به ن
  • الب IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اینقدر شما بیت االمال را می دزدید .مردم با پول خودشون حال می کنن به تو چه مربوطه
  • مصطفی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    عاملش رفتارهای شماها خشگ مقدس های بی دین است
  • حسین IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    خیلی داد زدیم که نگذارید فرار سرمایه صورت گیرد اما کو گوش شنوا چرا همین کنسرت نبایستی در ایران برگزار شود خیلی ها با همین رفت و امدها ملک نیز در کشورهای خارجی می خرند شما را به خدا کنسرت هایی که موارد امنیتی ندارد در ایران برگزار کنید شادی مردم باعث شادی ایران می شود
  • وحید IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    به یک روانپزشک مراجعه کنید.
  • رضا.باز نشسته بی پول IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    این از بی تدبیری جمهوری اسلامیه.که میرن کشورهای دیگه هزینه میکنید
  • اصغر‌شرفی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    تو‌جایی‌عصبانی‌باش‌که‌هزاران‌برابر‌این‌پولا رو‌از‌جیب‌و‌کیسه‌این‌ملت‌هزینه‌میکنید بعد‌چشم‌ندارید‌ببینید‌طرف‌از‌جیب‌خودش خرج‌میکنه؟با‌سفرها‌ی‌خودتون‌مقایسه کن‌که‌وام‌و‌مرخصی‌و‌غذا‌های‌مفتی‌و چیزای‌دیگه‌میدین..
  • Ali IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اقای شریعتمداری با قانونها من در اوردی ولفاضیها شما ملت نباید به ترکیه بروند بجای 560 میلیارد درترکیه برای تفریح باید مثل زمان سابق سالی نزدیک به 5الی ههزار میلیارد دلار گردشگر خارجی به ایران بیایند با قوانین بی سورته شما چه کسی برای گردش به ایران میایند شما اگر مسلمان هستید صحبتهای مرحوم بهشتی را گوش کنید که کاری ان میگفت انجام داده بودید 5میلیون ایرانی به وان ترکیه نمی رفتند انهم کشور مسلمان است
  • مجید IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    حالا اگه رفته بودیم زیارت همین ها می گفتم چرا پولتون رو میریزین تو جیب عربها ، بدین فقیر ،فقرا مملکت خودمون. صداقت و عدالت در رفتار حلقه گمشده این مردم شده چه اون که پست ومنصب داره چه اون که نداره
  • سرباز وطن IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آقای شریعتمداری شما درست میگویید چرا باید جوانان ما پول این مملکت را بیرون خرج کنند؟؟از بس شما تندروهابیسواد چهارچوبهای الکی گذاشتید فرزندان ما چه تفریحی تو مملکت خودمون دارند شماهااین بلاها را سرملت ایران آوردید وهنوز هم دخالت بیجا میکنید،اوووف برشما که چوب حراج بر این ملت و مملکت زدید.
  • یک مستمری بگیر IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آن کوته فکرانی که بفکر جذب سرمایه خارجی هستند بفهمند که اول باید بتوانند جلوی خروج سرمایه از کشور را در شکل‌های مختلف بگیرند بعد بفکر جذب سرمایه خارجی‌ها باشند سالهاست فرزندان خود حکومتیان در خارج سرمایه گذاری می کنند آیا کیهان نمی داند ؟؟
  • مسلم مهدی پور IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    چرااستاد‌معین‌نیاد‌توکشورخودمان‌کنسرت‌برکزاربکنه‌که‌پولش‌خرج‌مملکت‌خودمان‌بشه‌مشکل‌از‌حاکمیت‌هست‌نه‌مردم‌تو‌کشورمسلمان‌همسایه‌کنسرت‌ازاده‌تو‌ایران‌نه
  • ه IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    فقط بلد هستید انتقاد کنید چه بهتر که این کنسرت‌ها در ایران خودمان برگزار شود
  • محمد IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    نمیشود ونمیتوان نحوه تفریح مردم را طبق میل عالی جناب روزنامه کیهان برنامه ریزی کرد . همینهایی که در ترکیه دیدید در اثبات والیات درمشهد مقدس هم سفر می‌روند وزیارت می‌کنند
  • ع IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    شما‌که‌همه‌کاره‌این‌مملکت‌هستید بپرسید‌چرا‌رفتند‌و‌چرا‌میروند همین افکار‌و‌دیدگاههای‌غلط امثالهم‌باعث شده طرف پولشو‌ببره خارج‌از‌ایران‌خرج کنه
  • الهام IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اونوقت همین جماعت روشنفکر در ایام حج یاد کمک به فقرا و مستضعفان میفتند
  • سعید IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پول مردم برا فقرا پول مالیات و نفت و گاز هزاران درامد دیگه برا مردم کشورهای عربی
  • بهلول IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    کیهان جان آبگرمکن هم شیراطمینان داره براموقع جوش آوردن زیادی اگرتوکشورخودمون خواننده های موجه خوب بذارندکنسرت بذارندمردمذمریض نیستندبرندترکیه همه اش که نمی شه گریه کرد
    • مستانه US ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      خدا نکشه ترو 😂
  • ایرانی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    برید عوامل دزدیهای دهها هزار میلیاردی رو زیر سوال ببرید. کیهان به نفس کشیدن مردم عادی کاری نداشته باش دیگه
  • زهرا IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اگراین مبالغ هنگفت را در را ه عشرت وخوشگذرانی خود خرج کرده اند انشاءالله درپیشگاه اهل‌بیت وامام زمان روسیاه باشند
  • ,,امانی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    حالا خدا پدرشان را بیامرزه که ۵۶۰ میلیارد تومن فقط خرج کردند که با محاسبه با خرید بقولی تا۸میلیارد دلار آپارتمان درترکیه اصلا عددی نیست آنچه که مسلم هست شرکت درکنسرت فقط ۵درصد مقاصد این بقولی ۱۵هزار نفر است مقصدهای بعدی هزینه های بیشتری رو دست این جماعت گذارده است
  • کیان IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    چرا از پولایی که مال بیت الماله و آقا زاده هاتون میبرن تورنتو خرج میکنن نمیگید،اینایی که میرن ترکیه با پول خودشون رفتن
  • کدخدا IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    در پاسخ به کاربرانی که می‌گویند برگزاری کنسرت را آزاد کنید در کشور ما تمامی خوانندگان داخلی کنسرت برگزار می‌کنند واتفاقا بسیاری از مردم ما هم در آن شرکت می‌کنند وبعد برای من واقعا سوال است که چه کسانی آنقدر درامد دارند که بتوانند ۳۶ میلیون دلار برای ولنگاری و هرزگی و عیاشی در ترکیه خرج کنند در حال حاضر هم که در کشور خودمان هم بی‌حجابی هست و هم پارتی های مختلط و هم بسیاری مفاسد دیگر
  • محمد IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    لطفا، لطفا ، سعی کنید از خبرهای منفی و ناامید کننده در خبرهایتان کمتر استفاده کنید . این چه مرامی است که برای خوش آمد تعدادی از مخاطبانتان خبرهای خوب را منتشر نمی‌کنید و کشورتان را می‌نوازند با ناامیدی مردم وطنتان.
  • ناشناس IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    مردم رفته اندتفریح اگرتمام ایرانیان ازنطرمالی توانش راداشته مطمعن باشیدبه این کنسرت می رفتند
  • ع IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    به تو چه ارتباطی دارد۵۳۶
  • س IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اون از جیب بیت‌المال هست نه داوطلبانه
  • هاشم IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    نتیجه افکار مرتجعین طی 43 سال گذشته
  • محرمعلی بی خسته ارباستان NL ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    نق نقوتر از کیهان هم مگه داریم؟ وقتی عرضه خلق شادی در داخل کشور خودمان ندارید معلومه که مردم می روند خارج از کشور تا کمی حال خود را خوب کنند و اتفاقا" تا مدتها روحیه شان عالی می شود. گند زدید در زندگی مردم، دو قورت نیم تان هم ....
  • محمد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    سلام علیکم ،اقا جان پول خودشه ومال خودشه .دوست داره هر جور که عشقه خرج کنه.تو اگر چرب زبونی وضعیف پرست .دنبال دزد های اقتصادی باش .مگر آدم چند بار میاد به دنیا .خودت و بیش از این پیر مکن آقا مشتی .بی خیال باش وپی کار خود رو.
  • علی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    هرکس اختیار پول خودش رو داره هرجا و هرجور خواست خرج میکنه
  • مصطفی DE ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    مردم‌ با معرفت ایران به مستمندان هم بخوبی بلدن کمک کنن ، انسان به تفریح وگردش هم نیاز داره ، موزیک غذای روح محسوب میشه و همیشه نمیتونه عزادار باشه ،اشکال اصلی اینه که شما در مملکت را قفل کردید وگرنه این پولها خارج نمیشد و صنعت توریسم مملکت هم ده ها بار بیشتر از صدور نفت بهره برای کشور داشت ، ممنون میشیم دیگه از این مطالب عنوان نفرمایید ، ایران میتونه کشور بدون فقیر باشه ،گناهش گردن شماست ،
  • ایرانی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    همینها هستن که ماه محرم که میشه اظهار فضل میکنند که چرا نذری میدهید مردم فقیرند سفره هایشان خالی است به محرومین کمک کنید یا دائما از سفره خالی مردم برای مقاصد خودشان استفاده میکنند
  • ایرانی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    این تفاوت تفکر وسلیقه وخواسته های افراد جامعه است که ریده نمی شود جهت تخلیه به کشورهای دیگر مسافرت می کنند
  • نورا IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    نگو بهتر بود این پول به فقرا میرسید یانه بگو بهتر نبود که این کنسرتها در ایران برگزار بشه؟
  • ایران IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    خوشبحالشون ماکه اصلامسافرت نرفتیم تو40 سال زندگی خوبه،ازاقازاده هاهم حساب رسی کنید
  • دق IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اینو بعد ۵۰سال نفهمیدید که انسان شادی نیاز داره ایران که فقط شده عزاداری پس مردم چکار کنند؟
  • ممدجفر IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    خلایق هرچه لایق... بعضی ها توی شرایط سخت خودشون انفاق و کمک هم میکنن بعضی ها هم با اینکه از فقر و فلاکت محرومین جامعه خبر دارن مث حمار چشمشون رو به بیچارگی همنوع خودشون میبندن و مالشون رو صرف لذت‌های کثیف میکنن... خوشی و لذت رووخدا خلق کرده نعمت های دنیارو خدا خلق کرده ولی نه شکمچرانی و لذت طلبی عده ای توی این اوضاع جامعه... نه خوش بودن درحالیکه دیگران خرج شبتون رو ندارن... این خوشی یعنی بی وجدانی
  • رحمت الله خسروی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    تا چشم شما کور شود پول خودشون است لطفا فضولی مردم را نکنید
  • محمد IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    جتاب کیهان من پیرمرد روستای هستم چرانمیگردید ببینی کجای روندکارهای که تاامروزانجام دادید اشکال دارد درست کنید وقتی اهمیت به روستاها ودامدارن می‌دهید جوانان برای درآمده شهرمیروند وپول بزن وبرو که درمیارن باید یک جای زشت خرج شود التماس تفکر
  • رضا IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پول خودشون هست شما با چند ملیون نفر پول بیت المال رو میبرید کربلا و نجف اون هم اتباع کشور های دیگه حتی با پول بیت المال بمب و موشک میسازید شهرهای زیر زمینی میسازید خرج ایدیولوژی خودتون میکنید وقاهت هم حد و مرز داره
  • مسلمان IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    نرن تا دولتی ها اختلاس کنند یا خرج کشورهای عربی؟
  • الهی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    نشریه محترم کیهان، این افرادی که به ترکیه می روند با پرواز می روند در هتل می خوابند، پول خودشان را خرج می کنند بابت خروج هم پول به دولت می دهند، اما آنهایی که با تایید شما در اربعین به کربلا می روند، از جیب همین مردم فقیر و بازنشستگان برایشان خرج می شود از بودجه شهرداری وزارت خانه ها صد ها برابر بیشتر از ترکیه هزینه می شود پیاده می روند، کنار خیابان غذا می خورند در بیابان می خوابند انواع بیاری
  • ناشناس IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    حداقل این پولهاییکه در استانبول خرج می کنند مشخص است برایچی هزینه می کنند ثروت ملت ایران معلوم نیست کجا هزینه میشود فقر فلاکت ایران را کرفته
  • ماهک DE ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اجازه می‌دادید این پولا تو کشور خودمون خرج بشه افراطیون گرامی
  • حبیب IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    لااقل پول بیت المال نیست
  • مهدی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    تو کشوری که سه میلیارد دلار بابت واردات چای فاسد به دوستان دبش پرداخت میشه صحبت درباره اینکه چرا طرف ۳۶ میلیون تومن پول شخصی خودش رو تو سفر خرج میکنه یکم زشت و مسخره نیست آقای کیهان؟
  • محمد IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    مم هم با کیهان کاملا موافقم دقیقا درست میگه هر بلایی بسر این کشور میاد از این فرقه بی دینه،
  • مهدی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    بخدا سنگ پا قزوینید شما.خودتون پول ملتو چپاول واختلاس میکنید.بعد به همون مردم میگید پول خودتونو خرج شادیتون نکنید؟والله شما خوبید
  • محمد DE ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    از نظر شما همه چی عیاشی ایه حتی کنسرت تو ایران خودمون اگه میتونستید جلوی اونم میگرفتید
  • رومینا IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    همین افرادی که ارز کشوررابرای عیاشی ویک کنسرت که مشابه آن داخل هم هست هدرمیدهند موقع محرم وصفرزبانشان دراز می‌شود که بجای خرج مراسم معنوی بروید به فقراکمک کنید درحالی که خرج محرم صفرتوسط عامه مردم آست که همه ازفقیروغنی همه درآن شرکت دارند وبهره می‌برند آیت افراد برای بی دینی نشری خوری وکثافت کاری هرچی پول خرج کنند کمک به فقرا یادشون نیست موقع مراسم معنوی ومثبت والهی یادفقرا میفتندمثل ...
  • رهگذر IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    .....................جانم فدای ایران
  • عباس از تهران IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    فکر نمیکنم به کسی ربطی داشته باشه که چه کسی چجوری خرج میکنه،مگه شما اختلاس میکنید کسی بهتون گیر میده که حالا شما در حال گیر دادنید.
  • علی اسدی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    انقدرتوی این مملکت دزدی شده دیگه مردم تمایلی به این نوع کارهاندارند. اقای شریعتمداری ازحقوق ۲۰۰میلیونی خودشان به فقراکمک کنند
  • ایرانی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    بعضی مرفهین بی دردند و برخی نو کیسه ها که تازه دستشان به دهنشان رسیده و برخی خودباخته هایی که گدا هستن اما ادای پولدارها را درمیآورند وام وقرض میگیرند تا بتوانند ادا در بیاورند و تقلید کنند متاسفانه .
  • سعید IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    ازپول خودش ازپول توکه خرج نکرده اینجوری فشاری میشین
  • مسلم فروغی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    باسلام همونایی که توکنسرت شرکت میکنن انتقادمیکنن که چرا باوجود فقر خیلی هابه سفرکربلا می‌روند من مخالف کنسرت نیستم ولی بعضی از انتقادها قابل قبول نیست هرکسی برای هزینه کردن پول خودش ممکنه هرجورکه دوست داره تصمیم یکی میبخشه ویکی نمیتونه ببخشه یانمیخوادببخشه
  • ایرانی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    خدا نکند گدایی معتبرشود
  • رضا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    چرا اجازه نمی دهید این پول داخل کشور هزینه شود. جماعت مثل جنگل است و همه نوع سلیقه و رفتار و منش وجود دارد. هنر استفاده از تمام ظرفیت ها ایت نه ادغام سلیقه ها به میل شما.
  • علی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    حرف حق زده کسی که این‌ همه گیر میده محرم و صفر و از کمک نکردن به فقرا انتقاد میکنه اول باید از خودش شروع کنه و برای چیزای بیهوده انقدر هزینه نکنه چون اونی که میره هیئت مسلما مذهبی و خمس و زکاتش رو میده ولی ۹۹ درصد اینایی که میرن بعد از بقیه طلبکارن یه ذره هم خمس و زکات نمیدن یا کمک به فقرا نمیکنن
  • احمدی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اینها آقازاده ها هستند که با پول رانت ومفتخوری کنسرت رفتند ابله با پول کارگری فلافل هم نمیشه خورد
  • پدرام IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    یکی میری زیارت یکی میره سیاهت عیسئ به دین خود موسئ به دین خود اصلا میشه بگید مالک کیهان کی هست که زندگیش را سایت کنه خودش یعنی پشت مسجد نماز شب میخونه یا باسهمیه کاغذ دولتی روزنامه باطله میفروشه بابا مردم بلدند سیاه نمایی بس تخریب هم دو بس فکر نکنم شعارهای امام را اصل بلد باشی
  • علی محمد IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    متأسفانه همه این بدبختی های کنونی نتیجه تفکرات کیهانیان ست و هر چه خودش می‌فهمد خوبه ....
  • حمید اصلانی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آقای کیهان شما چه بخواهی وچه نخواهی اکثریت مردم فرهنگ خود را فراموش نخواهند کرد .وموسیقی هم جزء فرهنگ ایرانی میباشد .مردم اوضاع مالیشان خوب بود شاید یکمیلیون نفر می رفتند.
  • ایران IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پول‌های حرام صرف اعمال حرامی میشود که نه سودی به حال دنیا دارد نه اخرت
  • مهدی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    هزاران برابر این مبالغ که خودتون به انواع مختلف هدر دادین مهم نیست ؟؟؟!!!!!!!
  • بانو IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    هیچکس نیست بگه مملکت رو طلاست جیباتونو کمتر پر کنید فقیری نمیماند بعدم کسی که رفته پول خودش بوده میخواد آتیش بزنه به خرج کردن پول مردم هم کار دارن
  • زن IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آقای کیهان خیلی پول ها به هیچ رفته که این پول ها در برابرش هیچه مثلا چای دبش مثلا پول هایی که برای کشورهای دیگه هزینه میشه چرا نگران اونا نیستین بعد هم خیلی ناراحتید مردم چرا میرن جای دیگه پول خرج میکنن مردمو آزاد بزارید بزارید تو کشور خودشون راحت باشن همینجا خرج کنن به گفته خودتون برای عیاشی جای دیگه نرن نه
  • غضنفر IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پولهایی که از بیت المال و جیب مردم به یمن و لبنان و فلسطین و ...میره را صرف فقرا کنید ، فقیری نمیمونه ، اصلا چرا بعد از ۴۵ سال فقیر داشته باشیم که کسی صدقه بده ! ما ملت ایران راضی نیستیم از کیسه خلیفه ببخشید ، مردمی که میرن استانبول از جیب خودشون خرج میکنن ، نکنه واسه اونم باید از شما اجازه بگیرن ؟!
  • راستگو IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    ما که نیستیم اینها فامیلهای خودتان هستند با رانت رفتند دلارهای با آورده را خرج کنند ما فقط دنبال هزینه های سر سام آوری هستیم که به ما تحمیل شده باور نداری قیمت‌های ده سال قبل را با حالا مقایسه کنید
  • نادرقادری IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    جوانها را لای منکنه گذاشتید هیچ دلخوشی دراین مملکت ندارن باپول خودشون نه با پولهای اختلاس ازبیت المال میرن جاهای دیگه آقازاده ها چی باپول این مردم دربهترین جاهای دنیادارن عیاشی میکنن به فقرا کمک میکنن
  • اسماعیل IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    ببینید با مردم چکارکردید وهمه روزنه های شادی وامید رو به روی اونا بستید که متدینین واقازاده های ما هم برای بازشدن روحیه شون وامیدبه زندگی به این سفرها میرن وحتی به همون میزان هزینه سفر هم به فقرا کمک می کنند
  • انصاف IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پول صفراربعین ازبیت المال شریعتمداری وشمانمیبینی بازنشستگان هر هفته توخیابان شعارمیدهنداین که مردم ناراضی باشندحرام است پول کنسرت مال خودشان است
  • رضا IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    حداقل اینه که مردم حق خرج کردن پول خودشون رو دارن به کیهان و دیگران چه مربوطه .....یکی می‌ره پول خرج می‌کنه که حالش خوب بشه تو ایران که خبری نیست میرن خارج از ایران حالشو میبرن
  • عبدالله IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    یک عده میگن به جای مکه و کربلا خرج ضعفا و فقرا کنید حالا برای وقت گذرانی و خوش گذرانی چرا سکوت کردین برای عیاشی اسراف نیست اینهمه هزینه کنید؟؟؟؟
  • رصا IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    وقتی خودمون فقیر داریم چرا به بقیه کشورها هزینه میکنید حالا از مردم توقع نداشته باشید
  • یک ایرانی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    این از جیب خودشون خرج میکنند اما سرمایه ملی بوجه مملکت خرج یک چیزهایی میشود که هیچ نقشی در بهبود وابادی ورفاه مردم ندارد نمونه بارزش حوزه علمیه های یا هزاران موسسه ای که برای تبلیغ دین میشود یا کمکهایی که به سوریه عراق فلسطین لبنان وغیره میشود استادیوم نداریم برای عراقیها استادیوم میسازیم اقای کیهان خودتو زدی بخواب یا فکر کردی مردم شعور ندارند دروغ ودخالت کم بکن
  • آریا IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    موافقم...کاری نداره ماهم عیب یابی کنیم ببینیم مشکل کجاست و پیام این اتفاق چیه و به عنوان واقعیت بپذیریم و رفعش کنیم و کاری کنیم این پول اینجا خرج بشه و حتی کسایی دیگه هم از سایرکشورها بیان و پولدخرج کنن
  • عباس IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    مگه شماکم برای مملکت هزینه می تراشی. توایران برگزارکنید
  • جمیله IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    لطفا شرایط فراهم کنید افرادی مثل معین در ایران کنسرت برگزار کنند و همین مبلغ خرج فقرا نمایید
  • ناشناس IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پول خودشون بوده دلشون خواسته اونجا خرج کنن به من و شما مربوط نیست ، می‌خواستید کاری کنین که همینجا خرج کنن
  • محمود IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    تعریف و برداشت کلمه عیاشی را در مرام و اندیشه خود آپدیت کنید میزان هزینه را بدست می‌آورید. بهترین جواب برای شما حرف نزنید نمی‌گوید لال است.
  • خلیلی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اختلاس میلیاردی نمی کنن
  • ایران IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    باید این کنسرت ها در داخل ایران اجرا بشه اگه عده ای تندرو بزارند
  • مریم IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    حالا به نذری امام حسین که میرسه میگن بدین ب نیازمند دیگه نمیدونن همین نیازمندان برای نذری امام حسین خرج میکنن
  • پرویز IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پول خودشونه،به تو چه ربطی داره؟در مورد پول‌های دیگه که جاهای دیگه خرج میشه ، هیچ نظری نداری ، درسته؟
  • مصطفی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    کیهان خودشو قیم سفروجیب وسلیقه واعمال ملت میدونه .فضول
  • حسن IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    کنسرتها را در رامسر برگزار کنید تا پولها به خارج نرود
  • آریایی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آقای شریعتمداری وقتی امثال شماها جلوی هنرمندان ایران را بگیرید و مردم را با تفکرات عقب مانده محروم هنر ایرانیان کنین همین میشه باید این هنرمندان بیان ما از زندگی شاد لذت ببریم
  • عجب IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    یعنی بی تدبیری خودتونو نگاه کنید با فشارهای الکی پول مملکت خرج ترکیه میشه
  • فرح IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    ابن مسئله شخصی است به شما مربوط نمیشه کیهان میخواهی ماایرانی ها کامل بمیریم الان که مرده های متحرکی وبرااین میان کنسرت که دلشون باز بشه از بس که در ایران،تحت فشارند،وبشون ظلم میشه
  • منتظر IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    تاگور شود هرآنکه نتواند دید
  • فرح IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    به شما مربوط نمیشه چرا دولت اموال ملتو می‌فرسته لبنان وفلسطین وغزه یا خرج افغانها میکنه بایستی سرمایه ملی ایران خرج ملت فقط بشه اون موقع صدات در نماد بهتر چپاولگر هایی که مسئولین می‌کنند خرج سیستان وبلوچستان وایرانی بشه ملت چرااز جیبشون خرج کنند
  • علی DE ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    مردم پول خودشون هست دوست دارند هرجایی خرج کنند وای به حال کسانیکه بدون اذن و اجازه مردم حق الماس کند و پول ملت ایران را به هر بهانه صرف جاهای دیگه بکنه درحالیکه اکثر مردم از فقر وسفره خالی دررنج هستند بهتر است نصیحتی به آنان گنید
  • فرهنگ نظری IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    وقتی در کشور بگیرو ببنده در فکر شادی مردم نیستید مردم هم میرن ترکیه چرا میسوزی
  • مسعود IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    چهل سال است کسانی ‌ پول دارند می روند کنسرت د ر ایران برگزار کنید تا ارز از کشور خارج نشود وارز هم وارد شود
  • ب ز IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    وقتی پول ملت ایران می رود برای فلسطین غزه لبنان یمن عراق متقابلن ملت مرفه بی دردایران هم پولشان رامیفرستن برای عیاشی هردو گروه سخت دراشتیاهند حق الناسه حق الناس هرچند مال خودت باشه بازم حق نداری بیجا خرج کنی چه برسه مال مردم باشه سانسورنکنیدا
  • احمد، IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    وقتی در ایران اینترنت سانسور می شود کنسرت ممنوع است مردم از کشور ارز خارج می‌کنند و در کشور بیگانه خرج می‌کنند از ماست که بر ماست
  • کوروش IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    سلام این روزنامه کیهان چیکاره است که تو همه‌ی کار دولت ، ملت و همه و همه دخالت می‌کند، هرسال چقدر از پول بیت‌المال خرج روزنامه کیهان و کارکنان آن می‌شود؟ چقدر ؟؟؟ وفقط کارش دو قطبی کردن جامعه است.
  • زهرا IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    حالا اگر کسی به حج برود ، ایراد می گیرند ! این بریز و بپاش ها هدر دادن سرمایه های کشور است . این پول ها را سرمایه گذاری کنید و جوانان این کشور به سر کار بروند تا خانه بخرند و ازدواج کنند و فرزند بیاورند . الان برای هزینه ی نان برای بعضی از فقرا ، پول جمع می کنند !
  • ایرانی مسلمان IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    کاش همین عکس العملها را برای عوامل چای دبش و کمپانی کوروش و اختلاس گرها و .... نشان می‌دادید. خوب حساب می کنید.
  • علی مسلمی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اگر جلوی اختلاس ودزدی گرفته بشه بهتر میشه به فقرا رسید پول خودشه دوست داره هر طوری میدونه خرج کنه
  • علی اصغر حاجیلو IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    برای زیارت ائمه چه زمان اربعین وچه در وقت دیگر نباید از کباب های باسیخ یکمتری و ایضا کبابهای ترکی در ابعاد عظیم ونمایش آن به زائر وغیره استفاده کرد وظیفه حاکمیت تسهیل عبور ومرور افراد است که میاید همانند اروپای بدون مرز بدون وقفه چه با اتوبوس وچه باسواری بتوانند براحتی بسفر بروند ونه با جاذبه بخور بخور که در واقع این توهینی است به زائر
  • علی. رضا IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    امیدوارم روزی بشه استاد معین عزیزو از نزدیک ببینم و بعد ببینم . مسئولین کاری کنن استاد در کشور عزیزمون کنسرت بزارن و مردم فقیر هم بتونن به آرزوشون که دیدار استاد معین هست برسن
  • تلبه IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پو لهای دزدی خرج فقرا کنید یا پول حج مردم به تفریح نیاز دارند
  • آزاد باش PL ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    مگه این کیهان هر روز مدی این نیست که مردم ایران با به به و چه چه زندگی می کنند پس این فقیر ها را از کجا در آورد
  • علی عسگری IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پس نه بیارن بدنش به تو و امثال تو که بخور بخور راه بندازین به ریش مردم هم بخندید
  • مظفر IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    جناب شریعتمداری این رقم یک هزارم اختلاس همفکراتم نیست
  • کامیکازه IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    شما جوش فقرا را نزن فقط مثل همیشه از افشای اسم دزدان و رانت خواران اختلاس گران و نجومی بگیران چشم پوشی کنی کافیه
  • ایرانی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    آنها با پول خودشان رفته‌اند شما از پول بیت‌المال خرج مراسمات خودتان میکنید
  • هم وطن62ساله و42سال کار کردن هنوز کار یدی میکند IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    من نمی‌دانم چرا در تمام کشورهای عربی مسلمان حتی عزبستان. کنسرت، آهنگ، رقص عربی، حرام نیست ولی برای ما ایرانی‌ها حرام است،چرا کیهان؟ چرا؟
  • سارا IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    یه تحلیل درست که کیهان بعد از سال ها نوشت . خب اون‌عزیزان عشق کنسرت که به پیاده روی اربعین و زیارت رفتن انتقاد داشتن چرا پول هاشون رو به هم وطن فقیر کمک نمی کنن و ارز از کشور خارج می کنند؟
  • Yas IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    باید با این ها برخورد مومنانه شود😁😁😁
  • کامیکازه IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اشتباه می کنی آقای کیهان مگه بعد از 47 سال از انقلاب گذشته شما می‌توانید فقیر ببینی در ایران؟؟ لااقل می گفتی در امارات یا عربستان یا در کویت مردم باور می‌کردند نه در کشوری که روی منابع گاز و نفت جهان واقع شده!!!!!!!
  • ایرانی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    به کیهان چه ربطبچی داره که ملت پول خودشون رو چطور خرج میکنند تو همه مساعل ملت دخالت میکنید تو همه چی سرک میکشید حتی به خودتون اجازه میدید که تومساعل ریس جمهور هم دخالت کنید باید در این روزنامه رو تخته کرد واجازه ادامه کار رو نداد
  • هانی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    انشاالله یاد بگیریم از بقیه کشورها که توریست بهترین راه درآمد هستش و مردم و دولت ما اگر توریست پذیر بودند نیازی به صدقه دادن و گرفتن نداشتیم و پدر خانواده ها پیش بچه هامون سر افکنده نبودند و شبها با دستی پر به خانه میومدند نه اینکه منتظر صدقه آقایان باشند که نذری بگیرند و ببرند خانه
  • Sh IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    چه جالب همه به یه طرف غش کردن در محرم و صفر هم کسی غلط می کنه که بگه پولتونو خرج فقرا کنید ولی نوبت عیاشی و بی بندو باری خودتون که میشه همه چی منطقیه همون مردم ترکیه مسخره تون می کنند در شهر وان ایرانی ها که با اون وضع می رن مورد تمسخر هستند چون وقتی می رن اونجا انگار برای ولنگاری رفتن پولتون به دردشون می خوره وگرنه خودتون مثل تفاله هستید براشون
  • ناشناس IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اقای کیهان مردم پول خودشان را خرج می کنند مثل دولتمندن و مسولین رانت و اختلاس و دوزدی نمی کنند که مردم را فقیر تر کنند این مردم هیچ ضرری به کشور و اقصاد و جامعه نمیزنند انقدر که شما و اقازاده ها تان و مسولین و نمایندگان مجلس میزنید حالا دلسوز مردم شدی چرا در اختلاس چای دبش و فولاد مبارکه سکوت کردی با ان اختلاس میشد فقر را برای همیشه از کشور ریشه کن کرد یا پول های بلوکه شده که ازاد شد
  • نا شناس IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اگراین قدر فضا را نمی بستیم وتعصب بیجا بخرج نمی دادیم‌این پول در این هزینه می شد واز کشور خارج نمی شدوایجاداشتغال ولو مو قت ایجاد میشد امان ار این افراطی گری مثل کیهان
  • ایرانی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    پول مال خودشون هر کاری دوست دارن این مبلغ را یک آقازاده در یک شب در کانادا لندن و فرانسه ول خرجی میکنه آن هم حق ملت هست
  • دکترطاها IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    به نظرم هر کسی می تواند پولش را در جایی که دوست دارد هزینه‌کند ولی انصاف حکم‌می کند اگر نباید به هزینه های هنگفت سفرهای خارجی بگوییم از هزینه های اربعین هم نباید بگوییم هر کس برای عشقش هزینه کند و در آینده ای نه چندان دور مشخص می شود چه کسی سود و چه کسی زیان دیده است ... به اعتقادات هم احترام بگذاریم
  • وحید IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    رئیس مادام العمر روزنامه کیهان. شفاف سازی کن چقدر حقوق ومزایا داری ؟ با چه وسیله ای تردد میکنی؟ کجا ودر چه خانه ای زندگی میکنی؟
  • رضا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اینا یه مشت درو داهاتی هستن که فکر می کنن ، با کلاس شدن ، کلا تو ژس هستن ، اکثریت اینا تا یه نسل قبل ننه باباهاشون امله گدا بودن ، که به لطف انقلاب از حلبی آبادها اومدن تهران و آدم شدن 😀
  • Gh IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    به جای اینکه کمک کشورای عربی کنند برای جنگ خرج تفریح و سرگرمی کردند
  • وطن دوست IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    روزنامه اطلاعات دست افساد طلبها هست
  • حسین IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    عیاشی نیست تخلیه دهن است شادی تولید فکر و جلوی افسردگی میگیرد
  • محمد IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    پول مال خودشان است و اختیارش را دارند ،شما که از بیت‌المال بدون اجازه برداشت می کنید !
  • داریوش IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    خرج کردن برای جنگ در منطقه چطور؟ خوبه عالیه
  • Iman IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    کیهان باز سخنرانی کرد و از جیب مردم واسه فقرا کیسه دوخته در حالیکه این وظیفه دولت و حکومت که از درامد کشور نظیر نفت ،گاز ،برق ،مالیات ، فروش خاک به کشورهای عربی,دادن امتیازات بدون حساب و کتاب به چین و روسیه و درامد معادندطلا ،مس و هزاران درامدی که از خاک این کشور بدست میاد و در حالیکه صاحب تمام ثروت این مملکت مردم هستن ولی برای فقر زدایی و ایجاد شغل و... ازین پولها خرج خود ملت بشه !نه از جیب مردم
  • MK DE ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    چقدر این چند سال خرج کاغذی شده که خمیر میشود برای تیراژ روزنامه ای که فقط بصورت دکور میایدتودکه ومیرود راستی فروش این روزنامه چقدر درروز است۱
  • نازی IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    فیلسوفایی که تونظرات مدعی شدین پول خودمونه به کیهان چه ربطی داره؟پس وقتی مردم پولشونو خرج اربعین وامام حسین ع میکنن شماهام حرف نزنید چون پول خودشونه فضولیش به شما نیومده دوس دارن خرج امام حسین ع وفقرا کنن ،احسنت به روزنامه شجاع کیهان انشاالله اجرتونو از امام حسین ع بگیرید
  • عرشیا IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    همیشه کاسه گداییتون برای ملته ،سیل میاد مردم،زلزله میاد مردم شما یه هزینه رایگان تحصیل و بهداشت که تو قانون اساسی اومده رو هم پوذلی کردین در ضمن مگه ستاد فرمان امام،بنیاد مستضعفان و ...کم پول دارند ،سرتون رو بکشید بیرون از تو ......مردم
  • امیر IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    عجیب نیست که کیهان تفاوتشون درک نمیکنه اما خیلی فرق هست بین پولی که برای مردم هست و خودشون خرج میکنن و پول بیت المال که در دست دولت هست و باید برای ابادانی کشور خرج کنه اونم کشوری مثل ایران که با این همه کاستی و کمبود بودجه در همه اموربجز یکی همین اتفاق تلخ انفجار معدن بخاطر نبود یک سنسور در کشور به وقوع پیوست
  • مهناز IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    اولا از کجا میدونی از ایران رفته اند خیلی ها ترکیه زندگی میکنند ویا از کشورهای دیگه رفته ان ،مگه ازاینجا چند در صد میشه،، ؟؟؟
  • یکی IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    خوب چون امثال کیهان اجازه نمیدن مردم داخل ایران این پولها راخرج کنن فضول محلن
  • حمید IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    اگه این حکومت به جای دخالت در کشورهای دیگه که بعد مجبور میشه برای دفاع میلیاردها دلار خرج کشورهای دیگه کنه دست از دخالت برداره و فقط به فکر آبادانی ایران باشه اون موقع هیچ کسی فقیر نمیشه
  • اسماعیل IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    از جیب خودشان خرج می کنند از بیت‌المال که توی کشورهای عربی خرج میشه که خرج نمی کنند. شما که عرضه ندارید یه برنامه شاد اجراکنید لطفا فقط سکوت.
  • سالار IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    مجوز کنسرت بدید پولها سرازیر میشه شما فعلا موشک از رده خارج بخرید که از هر ده تا یکیش بخوره به هدف و بدید روسیه
  • بدبخت IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    پول های که تو بابت کیهان می گیری و اراجیف تحویل مردم می دی خرج فقرا کن چرا می خوای دست تو جیب مردم باشه به تو ربطی نداره ملت پولشونا چه جوری خرج می کنن چرا تو همش فکر می کنی سرت میشه
  • ایرانی IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    آنها پولشان از بیت المال ، رانتی ، اختلاس و دزدی نیست . پول خودشان است .
  • ملک علی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    جناب شریعتمداری داخل که نمیزاری بدبختا رو کنسرت بزارن باید برن استانبول بعدشم تو برو دنبال اختلاس گرا
  • مجید IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    آخه غذای امام حسین رو ترکیه ایها و تایلنیها میخورن . پول کنسرت رفتن به فقرای سیستان بلو چستان میرسه
  • M56 IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    اگ یارانه شونو قطع کنید دیگه پول ندارن از این ولخرجی ها بکنن
  • سعید US ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    جناب مدیرمسئول کیهان اینکه خرج کردن مال هرشخص بخودش ربط داره یه طرف ازطرفی شما جلوی خرج کردن از بیت المال که اونم مال مردم هست در اختلاسها را بگیر ما ممنونتم میشیم خداهم اجرت خواهد داد چون حق الناسه
  • محمد US ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    از جیب خودشون پرداخت میکنند، دولت که هزینه نمیکند، از بودجه بیت المال که نیست.
  • وطنپرست IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    راستی چه خبر از چای دبش؟خاوری با پول کی داری کانادا عیاشی میکنه؟بابک زنجانی حالش چطوره؟از دکل نفتی چه خبر؟!!!!!
  • عصبانی از کیهان IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    فضولی؟ از سهم بودجه ای که می گیری کمک کن
  • عصبانی از کیهان IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    فضولی؟ از سهم بودجه ای که می گیری کمک کن
  • تو تو IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    آقای کیهان تا حالا و چهل و چند سال چه شد که از جیب ملت رفت و شماها پولهای هنگفت را به جیب خود زدید ؟؟ همیشه فقرا گردن ملت بودند و شماها دلارهای نفتی رو بالا میکشیدید ، ملت از شماها خسته اند
  • حبیب IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    از آقا زاده های تحت حمایت شما بیشتر خرج نکردن این مبلغ فقط خرج میز شامپاین یک آقا زاده هست . کیهان شرم کن
  • محمد IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    اینها شادی می خواهند اگر همین کار در کیش انجام می شد با یکسری قواعد خاص این پول به جیب کشور می رقت
  • افشار IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    الان برای خرج کردن پول خودمم از شما باید اجازه بگیرم.برای بهشت و جهنم رفتن خودمم باید از شما اجازه بگیرم مگه نگفتید هرکس دوست ندارم بره .چرا اصلا تو کشور ثروتمندی که پر از منابع هست فقیر وجود داره.من با مال خودم رفتم و به کسی جوابگو نیستم ولی شما که بیت المال رو دارید تاراج میکنید باید جوابگو باشید
  • مدرس دانشگاه US ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    از نگاه تو اینها به عیاشی پول داده اند و از نظر خودشان و اکثر جمعیت ایران و دنیا اینها دارند از دنیا لذت می برند.. نگاه متحجرانه و صوفی مآبانه شما برای امروز نیست . و هر کسی خودش باید بداند برای چه هزینه کند
  • مهدی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    ما که نداریم اما این جماعت که میگین از شما یاد گرفتن یه نگاه کنین چطوری دارین خون ایران را میمکید اونا هم مثل شما
  • امیر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    لطفاً منتشر کنید.اقای شریعتمداری شما میلیارد ها دلار خرج موضوعات اعتقادی خودتون میکنید مداح تایلند می‌فرستید ما ادعا کردیم که با پول نفت ما چنین نکنید؟ و حالا مردم برای بقول شما عیاشی! حق ندارن برای پول زحمت کشیده خودشون تصمیم بگیرند اگر امثال نگاه شما در ایران اسلامی ما وجود نداشت مانند ترکیه و امارات سالانه میلیاردها دلار پول از در آمد تروریست داشتیم
  • احمد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    اجاره بدید تو ایران برگزار بشه
  • مجید طاهرکاظمی ES ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    کارندارم شریعتمداری کیه وکیهان .ولی به هر علت نباید آسیب شناسی بشه که چرا پول این ملت که بعضا مدرسه ندارن،بهداشت ندارن ودرمواردی نون شب ندارن چرامیره اونجاها؟ حالا همین کنسراها نمیشد در جزیره کیش یاقشم یا یک منطقه آزاددیگه برگزاربشه؟ پولش راخرج کارفرهنگی کنیم که فاسقها وفاجرهابقول شماکم بشه.گرچه این باصطلاح فاجرو فاسقها راما تربیت کنیم بعداز چهل وچندسال فعالیت فرهنگی هزاران مدعی اشاعه فرهنگ دینی
  • دو رو DE ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    منظورت از فقرا ژنهای برتر هستند
  • ر IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    توروخدا کسی که آمپول خواب مصنوعی به خودش زده ارزش جواب دادن داره؟
  • د IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    میشه راجب ۵۱نفر مرحومه معدن هم اشاره ای بکنی
  • 1 IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    شما پولاتون رو صرف چه ..... میکنید؟
  • آرتین IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    کیهان آیه لا تجسسو رو بلده؟
  • علیرضا وحید اکبری IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    کسانی میروند که حقوق نجومی و مفت گیرشان میاید یعنی از حکومتی ها ودولتی ها
  • داوود BE ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    مشکل اینجاست که شماها نمیفمید
  • داوود BE ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    مشکل اینجاست که شماها نمیفمید
  • داوود BE ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    مشکل اینجاست که شماها نمیفمید
  • علی اصغر ایلخان IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    ایا بهتر نیست اقایان علما و مسئولین برای درس دادن به مردم از جیب خودشان اول به مستمندان کمک کنند
  • حسین IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    همینا اعتراض میکنن چراپیاده روی اربعین پولش رو بدید به فقرا حالا خودشون رفتن عیاشی
  • علیرضا US ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    از جیب مردم مظلوم هزینه نکرده اند اگر هم گناهی کردند خود میدانند و خدا و شاکی مردم مظلوم ایران نیستند. ولی وای به حال کسانیکه از سفره مردم هزینه و دزدی کردند خدا در روز قیامت چگونه با ایشان برخورد خواهد کرد ؟!؟!؟
  • سسس IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    راه حل اینه که تو ایران کنسرت بزاریم و از خارجی‌ها دعوت کنیم برای دیدن کنسرت بیان ایران اونوقت با یه تیر سه نشون میزنیم یک: ارز وارد ایران میشه. دو: ارز خارج نمیشه. سه: کیهان راضی میشه دیگه نق نمیزنه!
  • هانیه US ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    این کیهان چرا همش دخالت بیجا میکنه ت‌چکاره ای اگر دلت میسوزه بگ‌و چرا کیش رو مسولین درست نمیکنند برای کنسرتها مثل ترکیه هرکی اهلشه میره هرکی نخواست نمیره پول مردم هم توجیب خودشون میره شماهم نرو اقای شریعتمداری بزارجوونا برن شاد باشن اونجا پول خررج کنندالتماس فکر
  • داود IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    سلام اگرچنین پولهایی رادرگنسرت های ترگیه خرج عیاشی میکنندبایستی به عمق فاجعه درجامعه که فاصله طبقاتی راشماهادرست کرده وبه تن ما‌پوشانده ایدبایدجوابگوباشیدکه عده ای نان شب ندارندولی عده ای پولهای بادآورده راخرج ومخارج عیاشی های خودمیکنندیعنی بوجودآوردن فاصله طبقاتی بی نه‍ایت
  • ناصرشهسواری US ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    راست میگه کیهان اون بیشرفهای که برای اربعین ... می‌زنند الان لال شدند
  • اریا DE ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    بد نبود روزنامه کیهان گریزی به اختلاس ها و فساد مسولین ، تورم و گرانی ، فساد سایپا و ایران‌خودرو ، قیمت مرغ و گوشت ، میزد . مکه کشور ما کم ثروت داره ، مکه ما از دوبی و امارات و قطر چی کم داریم ،چرا اونا هر روز پیشرفت میکنن و ما پسرفت ، چرا هر روز به تعداد بیکاران و فقیرها داره اضافه میشه چرا همش از مردم مایه میزارید . وظیفه دولت و مجلس چیه ، مگر نباید دولت و مجلس برای رفاه مملکت قدم بردارند.
  • احسان IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    روزنامه ی پر هزینه ی کیهان با خوانندگان اندک طوری حرف می‌زنید انگار ما این بلا رو سر مردم آوردیم . سالها اموال بیت المال را برای روزنامه ی بی خاصیت خودتون هزینه کردید بدون اینکه به کسی پاسخ دهید . در موردافراد قضاوت های نادرست کردید و آبرویشان را به تاراج گذاشتید بدون اینکه کسی از شما انتقاد کند ، خط فکری خود را به مردم تحمیل کردید و مصیبتها برای جماعتی بزرگ فراهم کردید بدون اینکه مسئولیت بپذیرید
  • شهرام IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    هر کسی در دخل و خرج خویش آزاد هست.چون حاصل تلاش خود می‌باشد مجبور به پاسخگویی به کسی نیست ،به جز علیه امنیت ملی کشور باشد.ولی این همه اختلاس و رانت خواران ،..... که قابل شمارش نیست چه کسی جوابگو هست جناب آقای نویسنده مقاله محترم روزنامه کیهان باید بیشترین پرسش را مطرح کنند
  • میشوبالا NL ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    من پول داشتم به کنسرت میرفتم به شما ربطی ندارد
  • مهدی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    حداقل اینها باپول خودشان رفتن شما چرا پول مردم وبیت المال را بجای فقرابه حوثیها وفلسطینی ها میدهیدآیا ملت راضیه اصلا راضی نیستیم
  • مم IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    چرا خرج‌ فقرا نمیکنید این همه فقیر بعد چرا اینقد کیهان رو تحلیل میکنید به شما چه کار خودتون رو کنید
  • غلامرضا IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    جواب دهد کیهان چرا در امور شخصی مردم نیز دخالت می کند؟چه کسی به او چنین مجوزی را داده؟پس بدانید چه کشوری ساخته شده و صاحب نظران آن کی ها هستند.
  • غلامرضا IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    اینکه نام تفریح را عیاشی می گذارید انها نیز کارهای شما را عیاشی می دانند .دست بردار از نه فهمی ها و بدبینی .
  • ستار IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    اینا ازجیب خودشون میخورن وهزینه میکنن وادعایی ندارن .اماکاروانهاومخارجش ازجیب بیت الماله وادعای کمک کردن دارن.
  • رضارحیمی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    شمامیدانیدچندتاآقازاده که پول بی حساب یورویی دارنددراین کنسرتهابادوست دخترها ومعشوقهایشان شرکت داشتند
  • ق نصیری IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    آقای شریعتمداری انقدر تندرو و افراطی هست که بیشتر اوقات به رفتارهای خودشم گیر میده ، چه برسد به دیگران ، آقای محترم در ایران محدودیت هست و مردم هم به این محدودیت تا اندازه‌ای عادت کردن ، حالا اینکه میرند خارج از کشور چکار میکنند و پولشونو خرج چی میکنند که شما و من ارتباطی نداره ، هرکسی رو در گور خودش میزارند ، شما زیاد حرص نخور و فکرو خیال نکن ،برا سن‌وسال شما خوب نیست .
  • سلامی IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    جناب کیهان ، شادی برا مردم لازمه ...اگه مسئولین به فکر صنعت توریسم باشند، همین بودجه داخل خود کشور هزینه میشه و اقتصاد کشور میچرخه ..
  • Sh IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    مهم نیست که این مطلب را چه کسی گفته. دقیقا همینطور است . رفتن به ترکیه و حتی کنسرت جرم نیست . اما دیگه در خصوص برگزاری مناسباتهای مذهبی و اعیاد نق نزنند و لطفاً نظر ندهند!! ضمنا هزینه رفتن به کنسرت با احتساب هزینه پرواز و اقامت و خریدها و ... خیلی خیلی بیشتر از این خرج میشود.
  • محسن IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    اشتر به شعر عرب در حالت است و طرب گر ذوق نیست تو را کژ طبع جانوری
  • ساسان IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    هر کس علاقه ای داره ، پدیده شاندیز ، خاوری ، زنجانی ، ووو هم علاقه مند به دزدی هزاران میلیاردی ... که چند صد برابر درآمد یه کنسرته ...
  • مصطفی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    اجازه برگزاری کنسرت بدین به خوانندها مثل معین که مشکل سیاسی ندارن حداقل این پول تو کشور خودمون خرج بشه نه اینکه بره کشور ترکیه به نفع اونا بشه در ضمن خودمم اصلا اهل کنسرت این چیزا نیستم ولی اجازه برگزاری کنسرت باید بدن به نفع مملکت خودمونه

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی