شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
نظرات: ۶
۱
-
واکنش اسکوچیچ به محرومیت بیرانوند و شکست سپاهان

دراگان اسکوچیچ به پیروزی تراکتور مقابل سپاهان واکنش نشان داد.

ایسنا نوشت: دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از پیروزی برابر سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولادشهر با ابراز رضایت از عملکرد تیمش، اظهار کرد: به بازیکنانم برای نمایشی که از خود نشان دادند، افتخار می‌کنم. همیشه کیفیت مهم است اما بعضی وقت‌ها نشان دادن شخصیت مهم‌تر است.

وی افزود: امروز شاهد شخصیت تیمی بالای تراکتور بودیم. خوشحالم که هواداران خود را خوشحال کردیم؛ بازیکنان ما شخصیت بالایی نشان دادند و جنگندگی بالایی داشتند.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه مجبور بودیم بعد از کارت قرمز عقب بنشینیم و از داشته خود محافظت کنیم، یادآور شد: هنوز صحبت درباره صدرنشینی زود است. الان صدر هستیم ولی لیگ طولانی‌ای داریم و از الان نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.  

او تاکید کرد: سخت بود جلوی سپاهان با خط حمله بسیار خوبی که دارد نتیجه را حفظ کنیم. در این بازی  باید دفاع می‌کردیم، سپاهان هم با حملات خود ما را وادار به دفاع کرد و ۶۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن کار سختی است.  

اسکوچیچ با اشاره به محرومیت احتمالی بیرانوند توضیح داد: بازیکنان سمت بیرانوند نرفتند و همه شادی خود را با یکدیگر تقسیم کردند، لطفا سوالات در خصوص بازی باشد.  

او در پایان تصریح کرد: می‌دانم اینجا خیلی به رکورد ها علاقمند هستند اما برای من مهم است که تیم یک‌دست باشد، مهم نیست تراکتور چند سال پیش  ‌سپاهان را در اصفهان شکست داده بود، مهم است که امروز بردیم و برد ارزشمندی بود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • مندیا IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    اگر تراکتور وبیراوند محکوم شوند باید کلی امتیاز از تیم کسر شود بازیکن خاطی ومحروم چرا استفاده شده است فدراسیون باید تا اطلاع ثانوی رای نباید مجوز بازی صادر میکرداما اینجا ایزان هست قانون خر توخر هست برای خودشان قانون وضع میکنند
    • Amir IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      تا حکم نیاد میتونه بازی گنه وقتی بیاد محرومیت اجرا میشه ایندجوری نیس بازی قبلیش 3هیچ بشه
  • سید امیر اصلان فاطمی ازتهران IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    هیچ وقت سپاهان شکست نمی خورد 696
  • محمد از نورآباد ممسنی FI ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    نه تراکتور نه سپاهان شخصیت قهرمانی ندارند ، تیم تراکتور به خاطر استفاده از بازیکن غیر قانونی باید جریمه و کسر امتیاز شود و بیراوند نیز باید حداقل دو فصل محروم و جریمه گردد ، متاسفانه به خاطر لابی گری و دست های پشت پرده ، فعلا رای پرونده بیراوند را اعلام نمی کنند تا شاید بعدها روزنه امیدی برای آنها ایجاد شود . تا زمانی که قانون در فوتبال کشور به درستی اعمال نشود ، هیچ پیشرفتی در فوتبال نخواهیم داشت
    • تراکتور چی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
      آره فقط شما شخصیت قهرمانی داری؛یکم انصاف خوبه ها،تراکتور که میخواد یکم جلو بیاد چوب لا چرخش میذارین بعد از شخصیت صحبت میکنین.
  • حسین IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    گهرمان حوصله کن

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی