دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
نظرات: ۳
۰
-
ساعت کاری ادارات کاهش یافت +جزئیات

با تصویب هیأت دولت ساعت کاری ادارات تا پایان بهمن ماه تغییر کرد.

خبرآنلاین نوشت: به‌ دلیل برودت و آلودگی هوا و با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی، با تصویب هیأت دولت چهاردهم ساعت کاری ادارات تا پایان بهمن ماه جاری تغییر کرد. 

بر اساس پیگیری‌ها، ساعت کاری ادارات ۸ تا الی ۱۴ اعلام شده است. 

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    خوشبحال این کارمندها تمام تعطیلات رسمی تقویم تعطیلن جمعه ها تعطیلن هواسرده تعطیلن هواگرمه تعطیلن یا ساعت کاری شناور دارن و در هر روز کلاً شاید 5 تا 5ساعت و نیم کار کنن اونم چه کاری؟ پشت میز نشینی حقوق های بالا هم میگیرن بن کالا و سایر امکاناتم دارند اما ما کارگرها حتماً باید روزی 8 ساعت فیکس کار کنیم تعطیلی هم نداریم اگر هم بگوییم نمیتونیم روز تعطیل بیایم از فردا میگن سرکار نیا اونم باکمترین حقوق
  • کارمند IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    حداقل تاساعت ۱۲ باشه که تاثیری تو کاهش مصرف انرژی داشته باشه
  • کوروش بزرگ IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۶
    این بندگان خدا خیلی زحمت میکشن واقعا قشر زحمتکش جامعه هستن صبح ساعت ۶میزنن بیرون تا عصر ساعت ۶ در خدمت مردم هستن و به مردم خدمات ارائه میدن اونم با حقوق ۷میلیون و ۱۰۰ هزار تومن. آقا کشور ما سالی به ۱۲ ماه، ۱۳ماهشو تعطیله جمع کنید خودتونو با این مسخره بازیا

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی