به گزارش اطلاعات آنلاین، شهرداری تهران در سال ۱۳۵۳ پیشنهاد کرد که پلاک جدید خودرو به مالکانی عرضه می شود که یک پلاک قدیمی تحویل بدهند. روزنامه اطلاعات ۳ مهر ۱۳۵۳ این خبر را منتشر کرد.

۵۰ سال پیش شهرداری تهران برای مقابله با افزایش خودرو در تهران پیشنهادی مطرح کرد.
به گزارش اطلاعات آنلاین، شهرداری تهران در سال ۱۳۵۳ پیشنهاد کرد که پلاک جدید خودرو به مالکانی عرضه می شود که یک پلاک قدیمی تحویل بدهند. روزنامه اطلاعات ۳ مهر ۱۳۵۳ این خبر را منتشر کرد.
