به گزارش اطلاعات آنلاین، رانندگان اتوبوسهای بین شهری در سال ۱۳۶۳ به دلایل مختلف همچون کم شدن مسیر و یا طولانی شدن فاصله مبدا تا مقصد از مسافران کرایه بیشتری طلب میکردند. گزارش یکی از خوانندگان روزنامه اطلاعات ۸ دی ۱۳۶۳ از این موضوع را بخوانید.


۴۰ سال پیش دریافت پول اضافه توسط رانندگان اتوبوسهای بین شهری خبرساز شد.
به گزارش اطلاعات آنلاین، رانندگان اتوبوسهای بین شهری در سال ۱۳۶۳ به دلایل مختلف همچون کم شدن مسیر و یا طولانی شدن فاصله مبدا تا مقصد از مسافران کرایه بیشتری طلب میکردند. گزارش یکی از خوانندگان روزنامه اطلاعات ۸ دی ۱۳۶۳ از این موضوع را بخوانید.

