شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۴:۱۹
نظرات: ۲
۱
-
حرف‌های تکراری که دردی را دوا نمی‌کند: دسترسی به اینترنت تابع تصمیمات امنیتی است

معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد: دسترسی به اینترنت تابع تصمیمات امنیتی است.

جماران نوشت: معاون وزیر ارتباطات، چیت ساز گفت: محدودیت‌های ایجادشده در دسترسی به اینترنت بر اساس تصمیم شورای عالی امنیت ملی اعمال شده است؛ شورایی که ریاست آن بر عهده رئیس‌جمهور است و چند عضو دولت نیز در آن حضور دارند. با این حال تصمیم‌ها در این حوزه بر مبنای ارزیابی‌های امنیتی و جمع‌بندی این نهاد اتخاذ می‌شود.

سیاست دولت ایجاد تبعیض در دسترسی به اینترنت برای مردم نیست و ارائه دسترسی‌های متفاوت با رویکردهای اعلام‌شده دولت همخوانی ندارد.

با تغییر شرایط امنیتی و اعلام نظر نهادهای مسئول، سیاست دولت بازگشت شرایط به وضعیت عادی و برقراری دسترسی عمومی به اینترنت خواهد بود و سطح دسترسی‌ها نیز متناسب با ارزیابی‌های امنیتی تعیین می‌شود.

دسترسی مردم عادی به اینترنت باید مقدور باشه و بتوانند کسب و کار و زندگی خود را انجام دهند؛ از نظر ما هرگونه بسته بندی کردن مردم در دسترسی به اینترنت باز تولید نابرابری در زیرساخت های اساسی و حیاتی در قرن هوش مصنوعی است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 4
  • گواگوازی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۹
    هرچی صلاح مصلحت است
  • حسین IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۱
    تمام مردم ایران دارند از خاک کشور دفاع میکنند و در همین هنگام اپراتورها با 2 میلیون تومن دارن اینترنت طبقاتی به فروش میرسانند مشکل امنیت مردم نیست مشکل جیب آقایون بوده انگار؟ بهتره بازنگری کنن والا کسی از تبعات این شرایط خبری نداره.

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی