سخنگوی ارتش با اشاره به این که دیگر اجازه نخواهیم داد تسلیحات آمریکایی از تنگه هرمز عبور کند و وارد پایگاه‌های منطقه شود، افزود: هر کشوری بخواهد از این آبراه عبور کند، باید تحت نظارت نیروهای مسلح ایران باشد و عبوری بدون ضرر انجام شود .
به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا در آیین اربعین شهید سپهبد عبدالرحیم موسوی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح در مسجد گوهرشاد حرم امام رضا (ع) افزود: امروز تنگه هرمز تحت کنترل راهبردی نیروهای مسلح ایران است؛ غرب تنگه در اختیار نیروی دریایی سپاه و شرق آن در کنترل نیروی دریایی ارتش قرار دارد.
وی ادامه داد: این کنترل هماهنگ و هم‌افزا، با افزایش نظارت و سیادت ایران بر منطقه، درآمدهایی تا ۲برابر درآمدهای نفتی برای کشور به همراه خواهد داشت.
سخنگوی ارتش گفت: دشمن تصور می‌کرد با ترور رهبر معظم انقلاب و فرماندهان ارشد نظام، مردم را در شوک فرو برده است و می تواند نظام را ظرف ۳ روز ساقط کند اما برخلاف تصور آن‌ها، مردم نه برای براندازی، بلکه برای حمایت از نظام و سرزمینشان به خیابان‌ها آمدند و انسجام ملی تقویت شد.
سخنگوی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد امیر سرلشکر شهید سید عبدالرحیم موسوی، وی را مبدع تغییر دکترین دفاعی کشور از تدافعی به تهاجمی دانست و گفت: امروز دکترین نیروهای مسلح ما تهاجمی است، به این معنا که اگر دشمن دست به خطایی بزند، با شدت عمل با او مقابله خواهد شد و همین رویه در جنگ اخیر محقق شد و دشمن سر جای خود نشست.
وی ادامه داد: آمریکا را از کل منطقه بیرون خواهیم کرد و بساطش برای همیشه از این منطقه برچیده خواهد شد.
 

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی