چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۲:۱۰
نظرات: ۲
۰
-
افشاگری تازه جی‌دی ونس درباره مذاکره با ایران +ویدیو

همزمان با اینکه دونالد ترامپ از حمله تازه به ایران می‌گوید، ادعاهای تازه معاونش جی دی ونس درباره مذاکره و توافق با ایران و سردرگمی‌شان در مذاکره با ایران را می‌بینید.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • اعتراض IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
    اگر مذاکراتی هست چرا مردم بی خبرند؟!
  • احمد IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
    اول اتمی خواسته آنهاست بعد موشکی بعد اقتصادی بعدش فرهنگی و اجتماعی بعدش آزادی اجتماعی . بعدش ارتشی چون گفته بودند یک ارتش برای ایران کافیست .فکر کنم جنگ را هر چه زودتر شروع کنید اگر آنها اصرار کنند و کوتاه نیان . اول و آخرش جنگ میشه دیگه تا اینجا رسیده اوضاع که امیدی نیست اصلآ .تحریم و اقتصاد دیگر شده دیوار غیره قابل گذر

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی