دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۴:۳۹
نظرات: ۳
۱
-
آماده باش ارتش اسرائیل برای جنگ دوباره

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای احتمال درگیری مجدد با ایران است!

اطلاعت آنلاین: شبکه تلویزیونی کان به نقل از یک مقام امنیتی ناشناس اعلام کرد که اسرائیل به هرگونه حمله جدید آمریکا خواهد پیوست و زیرساخت‌های انرژی ایران را هدف قرار خواهد داد.

این گزارش‌ها پس از تماس تلفنی روز یکشنبه بین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، منتشر شد که گفته می‌شود بیش از ۳۰ دقیقه طول کشیده است.

همچنین کانال ۱۲ اعلام کرد که این مکالمه «در سایه آمادگی‌ها برای درگیری مجدد در ایران» انجام شده است و گزارش داد که ارتش اسرائیل در حالت آماده‌باش قرار گرفته است.

این شبکه همچنین گفت که صهیونیست ها انتظار دارند واشنگتن قبل از هرگونه حمله، به ارتش این رژیم اطلاع دهد، در حالی که خاطرنشان کرد ترامپ با فشارهایی از سوی چین برای دنبال کردن دیپلماسی به جای جنگ مجدد روبرو است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 5
  • گل سرخ IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    آخرالزمان است،نشانه های نزدیکی ظهور به وضوح در همه جای کره زمین مشاهده می شود منتها برای اهل بصیرت،کسی که زنده دل باشد.
  • مهدی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
    بهترین راه برای تضعیف اسرائیل ضربه زدن به یگان های زرهی و پیاده با پهپادهای جدید حزب‌الله لبنان و هم زمان حمله موشکی انصار الله یمن به مراکز حساس نظامی و کشتی های حامل کمک و تجهیزات به اسرائیل است که یک سر اصلی هرم ایران است که همزمان با آمریکا و اسرائیل باید کشورهای عرب خیانتکار را بمباران و نابود کند
  • علی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
    تا موقعی که بمب اتم درست نکنیم اینها دست از سرما برنخواهتد داشت

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی