جمعه ۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۱:۴۲
نظرات: ۲
۰
-
انتقاد از ادامه تعطیلی مدارس و آموزش مجازی

شهروندی به نام آشتیانی از تهران: درباره تعطیلی مدارس صحبتی داشتم. اکنون بسیاری از ادارات، کارخانه‌ها، مراکز خدماتی و سایر بخش‌ها فعالیت عادی خود را از سر گرفته‌اند، اما مشخص نیست به چه دلیل مدارس همچنان تعطیل هستند. بچه‌ها باید در مدرسه حضور داشته باشند، درس بخوانند و برای آینده کشور آماده شوند در آموزش مجازی هرچقدر هم که تلاش شود باز هم کیفیت آموزش حضوری را ندارد و بسیاری از دانش‌آموزان با این شیوه، فراگیری لازم را ندارند. خواهشمند است مسئولان آموزش و پرورش در این زمینه بازنگری کنند تا روند آموزش دانش‌آموزان بیش از این آسیب نبیند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۱
    این بنده خدا شهروند ایرانی نیست قطعا . چونکه خبر نداره الان تعطیلات تابستانی مدارس شروع شده و دارن امتحانات ترم اخر رو میدن دانش اموزان . یه خداقوت بهشون بگید
  • اسرافوادی IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۱
    فعلاشرایط بدون گونه است تاببینیم درآینده چه خواهد شد

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی