شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۷:۵۵
نظرات: ۱
۰
-
نارضایتی از بسته‌بندی اجباری میوه و صیفی‌جات

پیام انتقادی یک شهروند: مدتی است در برخی میوه فروشی‌ها مشاهده می‌شود که میوه‌ها و حتی صیفی‌جات را به صورت بسته‌بندی‌های یک یا چند کیلویی عرضه می‌کنند و عملاً مشتری را مجبور به خرید بیش از نیاز خود می‌کنند. این شیوه فروش برای افرادی که تنها زندگی می‌کنند یا مصرف کمی دارند مناسب نیست و باعث خرید اضافی و در نهایت، اسراف مواد غذایی می‌شود. به نظر می‌رسد مشتری باید حق انتخاب داشته باشد که به هر میزان نیاز دارد خرید کند. فروش اجباری در بسته بندی‌های حجیم، نوعی اجحاف در حق مصرف‌کننده است.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • حسام IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۲
    بسته بندی میوه نوعی دزدی است گاه پیش می آید میوه خرابی در بسته بندی وجود دارد در ضمن پول اضافی برای خود بسته بندی نیز از مردم گرفته می شود و همچنی مردم در برخی موارد مجبور به خرید بیش از نیاز می گردند و این یعنی اصراف منابع محدود مالی

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی