سه‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۱:۲۴
نظرات: ۰
۰
-
تست سامانه‌های پدافندی در نیروگاه اتمی بوشهر/ فرماندار: جای نگرانی نیست

فرماندار بوشهر با اعلام خبر تست دوره‌ای سامانه‌های پدافندی نیروگاه اتمی، از شهروندان خواست ضمن حفظ آرامش، از توجه به شایعات بپرهیزند.

ایسنا نوشت: فرماندار بوشهر از انجام تست سامانه‌های پدافندی و دفاعی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر امروز (سه‌شنبه دوم تیر) خبر داد و گفت: جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

فرماندار بوشهر سه‌شنبه دوم تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز  از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح، در راستای تست سامانه‌های پدافندی و دفاعی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر، صداهایی در این منطقه شنیده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه این عملیات کاملاً عادی و از پیش برنامه‌ریزی شده است، افزود: اجرای این برنامه در چارچوب تست‌های دوره‌ای سامانه‌های دفاعی انجام می‌شود و هیچ‌گونه جای نگرانی برای شهروندان عزیز وجود ندارد.

فرماندار بوشهر از شهروندان خواست ضمن حفظ آرامش، به شایعات و اخبار غیررسمی توجه نکنند و اخبار و اطلاعیه‌ها را تنها از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی