یکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵
نظرات: ۱۵۰
۳
-
انتقاد شدید یک مرجع تقلید از فیلترینگ خبرساز شد

یک مرجع تقلید و استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای بهره‌گیری از علوم روز است و فیلترینگ، آسیب جدی به پیشرفت در علوم روز خواهد زد.

ایرنا نوشت: آیت الله سیدمحمدجواد علوی بروجردی، استاد حوزه علمیه قم روز یکشنبه در دیدار رییس سازمان نظام پزشکی، با اشاره به مزایای استفاده از فضای مجازی، افزود: بسیاری از علومی که باید برای دسترسی به آن‌ها به دانشگاه‌های کشورهای مختلف مراجعه می کردیم، اکنون با وجود فضای مجازی به‌راحتی در دسترس قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که بسیاری از مقالات علمی معتبر به‌وسیله فضای مجازی در دسترس همگان قرار گرفته است، اضافه کرد: فیلترینگ فضای مجازی معنایی ندارد و باید نکات مثبت فضای مجازی را در نظر گرفت.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم پا به پای کشورهای مختلف در مسیر پیشرفت حرکت کنیم، باید به‌روز باشیم، حرکتمان عقلایی و مسیرمان تخصصی باشد.

علوی بروجردی در ادامه با اشاره به آمار بالای مهاجرت پزشکان، گفت: مسائل مربوط به مهاجرت پزشکان نگران‌کننده و جدی است و در درازمدت صدمات زیادی به حوزه درمان و همچنین دانشگاه‌های پزشکی خواهد زد.

وی افزود: پزشکان فوق‌ متخصص و ماهری در پیوند کبد، کلیه و قلب در این کشور طبابت می‌کردند، ولی نتوانستیم نگهشان داریم و امروز با مهاجرت پرستاران نیز مواجه شده‌ایم.

وی با تاکید بر فراهم کردن شرایط مناسب برای اشتغال پزشکان و امنیت کاری، اضافه کرد: درحالی‌که در کشورهای دیگر چند برابر دستمزد ایران به پزشکان حقوق می‌دهند، نمی‌توانیم با دریافتی کم، پزشکان را حفظ کنیم و باید رویکرد درستی در این زمینه داشته باشیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: می‌توان دانشجویان مستعد پزشکی را با هزینه دولتی برای تحصیل به بهترین دانشگاه‌های دنیا فرستاد تا علوم روز را بیاموزند و در کشور اجرایی کنند؛ وگرنه فاصله علوم ما زیاد می‌شود و عقب می‌مانیم.

وی با تاکید بر تکریم پزشکان و حفظ شان جامعه سلامت، افزود: معوقات جامعه پزشکی باید به‌روز پرداخت شود و از سوی دیگر برخی مسائل مربوط به دارو و درمان نیز نگران‌کننده است.

وی همچنین با اشاره به مشکلاتی که مداخله گران در درمان به وجود آورده‌اند، گفت: باید از ورود افراد غیرمتخصص به حوزه طب سنتی جلوگیری شود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 122
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 28
  • علی GB ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۴
    درست می فرمائید حاج اقا اما در ایران ۹۰٪ فضای مجازی جفنگیاته و بقیه برای مسائل علمیست . درست مثل مشروب که خسارت ان بر بدن خیلی بیشتر از نفع ان است .
    • علیرضا IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      آقای علی.. شما هم درست میفرمائید... اما فکر اسنو نمیکنید که همین حضرات از همین فیلترینگ چه درآمدهای نجومی بابت فروش فیلترشکن بدست میارن؟ متاسفانه انتخاب بین بد و بدتره. برداشتن فیلتر بده... ولی فیلترکردن بدتره. چون.. هم براحتی با فیلترشکن میشه توی هر فضایی وارد شد و هم جیب سودجو هارو میشه پر پول کرد.
    • حق طلب IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      هرکجا یه نقد درستی شد چهارتا آدم ... هم یه سنگی پرت میکنند بنظرم دهنت ببندی نمیگن لالی
    • درگاهی IS ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      تو چیکار داری جفنگیاته یا نه ...همه جای دنیا همینه تو کار خوب کن بقیه رو رها کن.. مسوول بقیه نیستیم ما ..
    • علی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      میخوای بدونی فیلترینگ خوبه یا بده جسارتا اول برو تو افراد خانواده خودت بگرد تو مسائل استفاده از فضای مجازی ببین چی متوجه میشی بعد بیا نظر بده
    • حسین DE ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      دوست عزیز توی فضای مجازی بسته به اینکه دنبال چه باشی مطلب پیدا می‌کنی و اگر شما با جفنگیات برخورد کرده‌ای بخاطر نوی دیدگاه ودجهان‌بینی خودتان است
    • رضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      شما امار ۹۰ درصد رو از کجا آوردید؟؟
    • سمیه ، شیرین IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      این جفنگیات همه از جانب دیدگاه ضعیف و سخیف امثال خودته
    • مجید IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      علی آقا همین پرچم بریتانیا کنار اسمته یعنی فلفل شکنت روشنه و گواه خیلی چیزاست و ۹۰٪ مردم هم تفکرات شما رو قبول ندارن
    • ح IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      علی خان فضای مجازی بویژه اینستگرام بر پایه هوش مصنوعی است ودهر آنجه شما بیشتر جستجو کنید همان را برایتان فوروارد می‌کند، در ضمن معایب فیلترشکنهای را باید خیلی خوب بدانید
    • بهداد IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      شما اگر به قول خودت دنبال جفنگیات نباشی در صورت حذف فیلترینگ کسی به زور اونو تو گوشی شما نخواهد اورد انقدر هول نباش
    • گودرزی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      تو نظر نده
    • رضا IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      اگر نود درصد محتویات فضای مجازی شما جفنگیاته معنی آن اینست که شما نود درصد جفنگیات را سرچ کرده ای چون سیستم بر اساس علایق شما تنظیم میگردد. لطفا خودت را با بقیه مقایسه نکن.
    • رضا IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      هر کسی بنا به تمایل و درک و فهم خودش از فضای مجازی تعبیر می کند برخی بدنبال کسب دانش روز هستند برخی فقط جفنگیات و ... می بیند
    • رضا IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      هر کسی بنا به تمایل و درک و فهم خودش از فضای مجازی تعبیر می کند برخی بدنبال کسب دانش روز هستند برخی فقط جفنگیات و ... می بیند
    • علي IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      آخه چرا حرف نامربوط و بدون تخصص میزنی تا کی می‌خواهیم بدون مطالعه فقط یه حرفی زده باشیم تعصب الکی حرف مفت و...
    • حسین IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      .... همه را به کیش خود پندارد
    • احمد IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
      ضرر «خیلی بیشتر» مشروبات را از کجا آوردی قرآن فرموده «ضررش بیش از منفعتش است » به تعبیری هشدارمیدهد که به خاطر نزدیکی ضرر ومنفعتش اشتباه نکنید فضای مجازی هم مثل خرید میوه درهم است که باید سواکرده خرید نه اینکه میوه بسته بندی شده پنهان را به مردم به زور فروخت
    • بی نام IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
      جناب علی محض اطلاع شما اینستاگرام بر بستر هوش مصنوعی هست یعنی به هر موضوعی بیشتر علاقه داشته باشی و جست و جو کنی اونا رو برات میاره. اونی که علم دوست داشته باشه واسش مسایل علمی میاره امثال شما هم که به قول خودتون به جفنگیات علاقه مند هستید واستون جفنگیات میاره. مشکل از اونجا نیست مشکل از ذهن بیمار امثال شماست که هیچوقت حاضر نیستید قبول کنید مشکل از خودتونه و همیشه از همه طلبکار هستید
    • علی یار IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
      امدی اولین کامنت اینا را کفتی که چیه برسونی ؟؟! از دست شما ها کجا بریم ؟؟!
    • منیژه AE ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
      جناب الان هم با فیلتر شکن همه عوارضی ک باید داشته باشد دارد فقط مردم وقت و پولشون تلف میشه مخصوصا برای افرادی ک دارند مقاله میخوانند و تحقیق میکنند شما لطفاً کدو را هم ببین
    • مهدی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۸
      جالبه تو از فیلترشکن داری استفاده می‌کنی و با آی پی انگلستان اومدی بعد اینجوری نر میدی؟ اگر بده تو چرا فیلترشکن داری؟
    • ۰۲۱ IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۹
      علی آقا پسر خوب یکی از مضرات فیلتر شکن خرابکاری در سیستم اینترنتی هست هیچ توجه کردی چرا کنار اسم شما پرچم انگلیسه وکنار اسم بقیه ایران مگر شما ساکن انگلیسی این به خاطر اینه که شما از فیلتر شکن استفاده میکنی خوب اگه فیلتر خوبه چرا شما از فیلتر شکن استفاده میکنی وقتی شما به فیلتر شکن وصل میشی اگه خدای نکرده بچتون یا برادر کوچکترتون به گوشیتون دسترسی داشته باشه به هر سایت مستحجنی میتونه ورود کنه ..
  • احد علیزاده IR ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    با فیلتر کردن 90درصد از مردم از فیلترشکن استفاده می‌کنند
  • رزآبی IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    مسایل علمی اصلا فیلتر نیست بعد هم درباره درآمد پزشکان گفتید اگر خودتون میخواید زیاد کنید باشه ولی درآمد پزشکان از جیب مردمه وهمین الانم ویزیت دکترا و هزینه های درمان وعمل سر به فلکه چه برسه بخواد زیادتر بشه که باز هم مردم بیچاره باید جورشو بکشن
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    حاجی تا الن کجا بودی
  • غلامرضا IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    دنیا هم از مضرات فیلترینگ بگوید . دنیا هم از محاسن عدم فیلترینگ بگوید عده ای نان شان در آن است و عده ای عناد و اذیت و آزار مردم و با مخالفت با همه .
  • ناشناس IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    متاسفانه اصلاحاتیها چه در گذشته وچه در این دوره با رفتن پیش علما آنها را به سیاستهای خود نزدیک میکنند
  • صادق IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    احیانا این مرجع تقلید!!که شاید نویسنده گزارش هم تازه اسمشو شنیده چیزی از زیرمیزی پزشکان نگفت ؟
  • ایران IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    احسن به آیت ا...علوی بروجردی این یک عالم واقعی دین و دنیا شناس است که باعث حفظ دینداری و اخلاق انسانی و عقلانیت در امور دنیوی می گردد نه اینهمه لباس پوش عالم نما...
  • ز IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    اگر یکی بود که حرف حق زد اونم شمایین . خدا امواتت بیامرزد
  • عباس IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    تازگیا مراجع تقلید هم انگار روغنفکر شدن .دیگه از مردم عادی و دخترای دهه 80 چه انتظاری دارین. ولی اشکال نداره اخر الزمان را برای همین چیزا گذاشتن . اقای مثلا مرجع تقلید بالاخره شما هم گول دنیا رو خوردین. دیگه فقط امام زمان (ع) میتونه شما رو اصلاح کنه و تمام ولی تو اوضاع سخت باید انسان دوام بیاره وگرنه جایی که همه درست کارن و لغزشی نیست . نلغزیدن هنر نیست
    • ghassemsabetkalam@gmail.com IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      تو دیگه حالت خوب نیست ها کجایی دنیایی بدبخت کوته فکر
  • همه IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    حکایت فیلترشکنها حکایت مافیای کنکوره .
  • ناشناس IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    سلام حاجی گل گفتی ولی خدا نماز جمعه این هفته بدادت برسه چنان حضرات،،،، میکوبندت که پشیمونت بکنند از فرمایشات به حقت
  • ف غ IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    جناب سیدمحمد جواد علوی خدا خیرتان بدهد ملت عین یک خانواده است،ونباید افراد خانواده را از رفت وآمد با افرادخارج از خانه محروم کرد،معلومه که با تعلیمات درست زندگی در داخل خانه،و سپس با گشت وگذار وکار در بیرون از خانه رشد وتجربه حاصل میشود. همانطور که فرزندانمان را در خانه زندانی نمیکنیم
  • مهدیه IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    خدا به این مرجع تقلید و استاد حوزه سلامتی و طول عمر بدهد که چنین دیدگاه روشنی درباره وضعیت کنونی ایران بیان کرد و واقعا اون عده اقلیتی مدعی که چنین بلایی سر مردم ایران آوردن نشان داده آمد که هیچ بویی از دین خدا نبرده و منافع ملی برایشان کوچک ترین اهمیتی ندارد
  • ایمان شمالی IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    امان از سخن گفتن بی اطلاع! ایران بهشت پزشکانه و تقریبا بیشترین دستمزد را می‌گیرن. مهاجرتشون هم بعد از اینکه کیسه را اینجا پر کردن اتفاق می‌افته تا با اون سرمایه برن دنبال آزادی‌هایی که دلشون می‌خواد.
    • زهره IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
      عزیزم یک پزشک با این همه استرس و بیگاری و سختی ماه ای هیجده تومان حقوق که با جون انسانهای مثل شما در ارتباطه خیلی زیاده بنظرتون
  • محمد IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    این بنده خدا از کی تابحال مرجع تقلید شده ؟؟؟ ترابخدا با این الفاظ ارزشمند بازی سیاسی نکنید همه چیز را فدای جناح وطیف خود نکنید
  • بهرام چاکرت IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    حج آقا اگه دانشجو برای تحصیل به خارج بفرستیم اونوقت دوتابعییتی میشوند بعد آغای رسایی گیر میده بهشون
  • سمیه ، شیرین IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    این قشر هر وقت بخان اینطرفی و هر وقت تمایل نداشته باشن ، اونطرفی صحبت میکنن. پس تا الان کجا بودید ، و چکار میکردید و آیا آگاه نبودید که چه ضربه ای به کشور وارد شده؟
    • اکبر SG ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
      تو خیلی از شبکه های اجتماعی صحبت های ایشان بوده و هست،شما متوجه نشدی.
  • ایرانی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    ازکی ملاها در همه امور کارشناس خبره واظهار وجود میکنند شما در مسائل دینی اظهار نظر بکنید زیاد هم است
    • صفر US ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
      ایشان در جلسه ای چند جمله حرف حساب زده، حالا شاید یکی از آنها موافق میل شما نبوده باشد، میتونید قبول نکنید.
  • استاد دانشگاه IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    درود بر وجدان بیدارت، همیشه پاینده باشید. وجود امثال شما برکت و قدرت کشور خواهد بود
  • ناشناس IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    حاج آقادرست میگه البته اون چیزی که شماازش نگرانیدالان هم مردم به وسیله ابزارجدیدوفیلترشکن به آن میرست ولی شماهابافیلترکردن شبکه هافقط دست اندازکوچکی انداختین جلوی مردم اون هم هزینه فیلترشکنه
  • محسن IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    عمری با عزت حاج آقا، خدا خیر ت دهد
  • منیژه IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    فیلتر مانع کار خیلی هاشده ولی فیلتر شکن فروشها درامدشون از فروش نفت وگاز هم بیشتره وغیر ممکنه که موافقت کنند فیلتر برداشته بشه حالا یه عاقل بیارید مسله راحل کنه
  • ح IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    اگر در حوزه فقط ده نفر مثل ایشان بود که بتواند حقایق را بگوید ث انتقادات خود را شفاف بیان کند ایران د. جهان می‌درخشید هم از لحاظ دین ،هم اخلاق ،اقتصاد ،فرهنگی..
  • محمود IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    حضرت اقا که داخل این غضاها نمیروید مالا بچه هاتون نمیدونم چیزهایی نشان میدهد که مایه ننگ اسلدام است
  • محمدم ۵۲ IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    علی اقا میگه ۹۰درصد جفنگیاته،منتهی جفنگیات رو ادم های جفنگ دنبال می‌کنند که در ایران درصدش زیر ده درصد هم نیست. همه رو مثل خودتون نگاه نکنید. مثال چاقو برای ادم های کم فهم ،نشانگر استفاده از هر چیز است. اگه چاقو و تیغ نباشه زندگی مختل میشه،باهاش گوشت میبرند میوه میبرند ،تیغش دست دکتر،ادم رو از مرگ نجات میده و دست اون ده درصد ،توی دعوا ادم میکشند. ضمنا اقایان همشون یوتیوب و ایکس و ....دارن و ملت نه
  • سید IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    مرجع تقلید
  • هموطن IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    بانظر مثبت مرجع تقلید عالیقدر جناب بروجردی کاملا موافقم.
  • عاشق وطن IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    بعضی ها نونشون تو فیلتر کردنه چرا که خود مافیای فیلترشکن هستند از اون طرف فیلتر میکنند از این طرف پز طرفداری مردم رو میدن وتقصیر رو میندازن گردن بقیه نه اقا اینا دارن با کلمات بازی میکنند والا خوب میدونند که به اندازه درامد نفتی کشور از فیلتر شکن چه پولهایی که به جیب نمیزنند دوستان برید تحقیق کنید ببینید این فیلتر شکن فروشها کییند وبا چه کسایی نسبت دارن
  • محمود IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    کجا این مرجع تقلیده؟؟؟؟!!!! مگه مرجعیت به ریش و سن و رنگ عمامست؟؟؟
  • سعید IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    این آقای علوی ، از علمای منحرف هستش وگرنه هر انسان منصفی میداند که فضای مجازی امروز تبدیل شده به لجنزار و ابزار دشمنی با نظام و دانشمند واقعی هم کسانی بودند که تولید موشک و انرژی هسته‌ای کردند بدون استفاده از علم غربی ، انشاءالله چند صباحی دیگر که امام زمان عج ظهور کرد ، این آقای علوی در مقابلش قرار نگیره
  • رضا IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    با فیلتر شکن یا بی فیلتر شکن اونی که ادم بدیه تو اتاق حبسشم کنی کار خودشو می‌کنه زات آدم باید درست باشه
  • محمدرضا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    ایسان یکی از مرتجع عالیقدر که من همیسه نطریات و سخنان ایشان را پیگیر هستم بنظرم در کشور وجود افرادی همچون ایشان بسبار نتدر است کاش همه مراجع تقلید در حد و اندازه این بزرگوار بر مسائل جامعهو مشکلات مردم اشراف داشتند و سخنانشان در راستای منافع ملت ایران بود اینگونه روحانیون در دل و روح مردم جایگاه ویژه ای دارند. توصیه میکنم نظریات این مرجع عظیم الشآن را دنبتل کنید. درود..
  • غفاری فر IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    با سلام هرگاه آقایان شریعتمداری و منتظری و هاشمی رفسنجانی و حسن آذری قمی توانستند مانع مسیر انقلاب شوند جناب علوی کرجی که به غلط و ناصواب تلاش دارد خودش را منتسب به بزرگترین مرجع معاصر کند مانع شود والا بحث فیلترینگ یک موضوع داخل نظام است ربطی به رفیق دوران دبیرستان ابریشم چی ندارد
  • جمشید حسنی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    فرمایش جناب آقای بروجردی درست است از جنبه های مثبت فضای مجازی می توانیم به نفع کشور در سطوح داخلی و خارجی استفاده کنیم و از قافله ی تمدن و پیشرفت عقب نمانیم.
  • حسین سلجوقیپور IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    بنظرمن تاجمهوری اسلامی قانونمندنشود همیشه توهرکاری مثل فیلترینگ - نپختگی هست وخواهدبود
  • باهر IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    اینترنت سرنوشت بشریت را دارد رقم می زند و با گسترش یافتن هوش مصنوعی فعال مایشا میشود و هر کشور که در برابر ان بایستد خرد و نابود می کند مگر اینکه با ان سازگار گردد و بتواند انرا بدست خودش ،مهار نماید. هم در پیشرفت سریع هست و هم گسترش می یابد و هم همه جانبه هست و همه شیون زندگی از خرد و کلان را فرامی گیرد
  • فاطمه IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    مردم نون ندارن بخورن اینا دنبال اینن فضای مجازی فیلتر باشه یه رفع فیلتر کنن چقدر دروغ آقای پزشکیان خودتون گفتین اگه نتونین وضعیتو بهتر (نه عالی)کنین استعفا میدین ؟؟چرا اصلا بفکر مردم نیستین اقای پزشکیان وفاق ملی که ازش صحبت میکنید وفاق شما با اقای قالیباف و اژه ای و سرمایه دارا ست درسته مردمم که هیچ نقشی ندارن!!
  • ایرانی PL ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    خیلی دیر نظر ندادن؟ تاحالا کجابودن؟ حالا که اینترنت جهانی رسیده
  • سید IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    قبلا که فیلترنبود سایت گوگل فیلم های پورن بازنمی کرد ولی حالا بافیلترشکن همه چیزبازه من فکرکنم عده ای بافیلترینگ هم خوب پول به جیب می زنند وهم بااین فیلترشکنها دارندکل نوجوان وجوانها رابه فسادمی کشونند اینها ایرانی نیستند ودشمن ملت ایرانند
  • غلامرضا IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    درود خداون و پیامبرش بر چنین روحانی متفکر متجدد روشنفکر دانشمند خداشناس و انسان شناس و روانشناس به روز .
  • طبیعت دوست AU ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    حاج آقا معنای فیلترینگ رو بد به عرضتون رسوندن ، فیلترینگ یعنی جلوگیری از محتوای بد و مضر به حال جامعه و رساندن محتوای مفید به حال جامعه.
  • حمید IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    درود بر علوی بروجردی. انسان فهمیده ومتدین
  • وطن خواه IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    اگر حاکمیت غش ندارد باید کاسبان فیلترینگ،و عاملین فروش فیلتر شکن را اعدام تا کسی جرات ضرر زدن به مملکت ایران را نداشته با شد
  • اگه اجازه بدین یه ایرانی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    شکر خدا یک مرجع تقلید تونست حرف حسابی ومنطقی بزنه
  • ایران IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    از اونیکه با فروش فیلتر شکن نون میخوره گله ای نیست اما بدا بحال کسیکه هیچ نفعی نمی‌بره وهمه چیزو به دین ربط میده
  • علیرضا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    حقیقت همین است. ولی تصمیمها را پول سازان این عرصه میگیرند.
  • ناشناس IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    کاش آقای علوی رییس جمهور بودمردی دلسوزازجنس ملت
  • ناشناس IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    عجیبه تادیروز همه حکم به بدی می‌دادند یک مدته حرفها عوض شده!!!شاید مصلحت دراینه که...
  • رضا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    تا بیاد فیلترینگ برداشته بشه عمر دولت تموم شده !...خخخ
  • احمد IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    اقایان فیلترینگ لطفا کمی خجالت بکشید
  • هایپرسونیک ایرانی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    ایشون که مرجع تقلید نیست بابا چرا دروغ مینویسید!!عجببببب
  • کامبیز.خان IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    همه خودشون قشنگ میدونین فضای مجازی چه مجموعه ‌وادنیایی‌است‌یادش بخیر بهش میگفتند دهکده.ولی‌الان حکایت حکایت درامد‌زایه‌تومملکت .ازاین‌قبیل‌هم‌تومملکت‌کم نداریم‌‌.مثل‌خرید فروش دلار سکه ‌‌‌خرید وامهای خودرو.فرزند.ازدواج حج و.........الاماشالله.درست میشه مگه‌نع بع
  • Isaac US ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    دوستان می‌خوان به جای استفاده از فیلترشکن فروشی تعرفه اینترنت بین المللی رو چند برابر کنن.یعنی فیلتر اینستا رو بردارن اما اگه شما استفاده کردی مثلا ۵برابر حساب کنن باهاتون.یعنی همون درآمد فیلترشکن فروشی رو از اینترنت ازمون بگیرن
  • علی اصغر حاجیلو IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    کو گوش شنوا
  • پیمان IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    درودبرشما،مردبزرگ،حتما ازنوادگان مردروشنفکرومردمی مرحوم آیت الله بروجردی هستید،خدا به شما طول عمر دهد
  • کیانوش IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    باسلام خدمت تمام دکترهای محبوب ایران بزرگ من خاسته ای ازاین عزیزان دارم بجای اینکه داروبرای کم موی اختراع میکنند کاربزرگی هست چرابفکران نیستن هم پولشو بگیرن هم ثواب بزرگی ببرن دکترای عزیز اینهمه جوان توایران بزرگ معتادشده وازخماری میترسندونمیتونندترک کنند بیاین این دارورااختراع کنیدتادنیابه ریش مملکت ودکترای عزیزنخندن هرکجاورق میزنی همش مومومو بابافکربهترین داروباشیدکه جوانهانمیرن خانوادهابدبخت نش
  • قاسم CA ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    کسی به نظر ما بها میده ..هزار بار گفتیم . امروز مثل ۵۰سال پیش نیست .باید امروز مثل. امروز برخورد بشه نه مثل آن سالها .رمان ما جوانی ما کمیته .بود بگیرد ببیند جنگ .امروز نمیشه .درها بس..معین فیلتر کردن فضاهای مجازی شده .یک خبر مهم برای اخبار شبکه های آنطرف آب .اینجا برای ی تعداد پول باد آورد.
  • فرناز IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    سلام خدا خیر دو عالم را قسمت همه دانایان مثل عالم شریف بکند واقعا حرف دل همه است به بهانه جرم قبل از وقوع همه ما را از تمام مظاهر پیش رفت بشریت جدا می کنند خوب داعیه داران چنین رفتارهایی از کجا خودشون را محرم هر چیز و باقی را نامحرم می دانند این که بدتر شده و خروجی اش بیش تر شدن فساد و ....شده است و پولی کلان هم نصیب یک تعداد کرده است
  • یاثارالله IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    جناب حاج آقا علوی تمامی فرموده هایتان در زمینه فضای مجازی کاملاً درست و برحق است، اما در مورد دخالت درمانگران در طب سنتی را باید بعرضتان دو نکته را یادآوری کنم. 1. طب سنتی یعنی برخاسته از تحقیق و مطالعات پژوهشی و تجربی چرا که استادید بزرگواری همچون زکریای رازی، ابن سینا و جالینوس و ابن یمین و... همگی خود محقق و پژوهشگر بودند و در هیچ یک از آکادمی های پزشکی تحصیل و تحقیق نکردند.
  • احمد IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    زمان طاقوت اگر دولت یا حکومت چیزی را گرون یا کم می‌کرد که به مردم خسارت یا یکم سخت میشد سریع علما تقلید فتوامیدادن وحرام میکردن ولی بعد که جمهوری اسلامی شد دیگه علما با اینکه شرایط سختری مردم پیداکردن که دلیلش برمیگرده به دولت حکومت هیچ فتوایی ندادند چرا واقعا
  • ایرانی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    حاج آقا شما اگه حقیقتم بگین هیچ کس قبول نمیکنه چرا حتی اگه ب ضرر ملت باشه باز هم برعکس شماست
  • یاثارالله IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    فضای مجازی هم انگارمثل فضای واقعی هست،بااین توصیف‌ هررفتاری تقریباً باآزادی عمل بیشتراز فضای واقعی جامعه هست، شماباید بدونید هر رفتاری در فضای مجازی رویت میشودهمان هم در جامعه کاملاً مشهوداست بیخود کتمان نکنید، هر فسادی الان از نظام پهلوی هم چندین برابرهم بیشتر و پررنگتر شده، چرا؟ دشمن کرده؟ نخیر آقا حضرت آقاها وآقازاده باعث و بانی اش هستندبیخود خودتون ومردم راگول نزنیدمردم فاسدبیرون هم فسادمیکنند
  • ایرانی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    حاج آقا شما اگه حقیقتم بگین هیچ کس قبول نمیکنه چرا حتی اگه ب ضرر ملت باشه باز هم برعکس شماست
  • ایرانی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    حاج آقا شما اگه حقیقتم بگین هیچ کس قبول نمیکنه چرا حتی اگه ب ضرر ملت باشه باز هم برعکس شماست
  • عسل IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۵
    اولین مبلغ و مرجع دینی دیدم ک سواد روز داره‌و سر از‌مشکلات مردم درمیاره،امیدوارم اینم ب انزوا نکشونن
  • علی اکبر IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    ایشان مرجع تقلید نیستند البته دستگاه مرجع تراش دشمن بیکار نیست
    • ناشناس IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۰
      ایشون ۵ ساله مرجع تقلید هستند اول تحقیق کن بعد حرف بزن
    • ناشناس IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۰
      ایشون ۵ ساله مرجع تقلید هستند اول تحقیق کن بعد حرف بزن
  • ناشناس IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    تا زمانی که انقلاب به راه خودش باز نگردد و نفوذی های ریا کار از بدنه نظام و جامعه و قطار انقلاب پیاده نشوند با قوانین سلبی به استبداد گروهی خود بر دیگران ادامه خواهند داد فساد گسترده حاصل تحریم نیست حاصل عامل تحریم است قبح زدایی از اعمال افراد با سفارش افت یک کشور است
  • رسول شاهملکی IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    درووود پیرمرد روشن فکر
  • مدرس دانشگاه و محقق تاریخ IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    مطرح کردن فیلترینگ در حقیقت پنهان کردن دیگر قوانین مربوط به آزادی مردم است . ما ماده های مختلف مردم در قانون اساسی داریم که بسیار از فیلترینگ است . چرا که با خریدن فیلتر تا حدودی این مشکل رفع می گردد ولی پنهان ماندن اصل ۱۵ قانون اساسی در ۴۵ سال و یا اجرا نشدن اثل ۲۷ و دیگر اصول که اجازه فعالیت آزاد از فعالین سیاسی را می گیرد را در پشت غبار فیلترینگ پنهان نمودن اشتباه محض است اصل ۱۵ خارج کردن انحصا
  • عاشق ایران IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    وقتی تقریبا همه ضدفیلتر دارند فیلترینگ کاملا بی معنی هست و اعمال هزینه بیشتر به مردم. استفاده همگانی از از ضد فیلتر توسط مردم نشون میده اکثریت قاطع مخالفند و اینکه جالبه حتی کسانی که موافق و پیگیر فیلترکردن هستند در فضاهای فیلترشده به شکل موثری حضور دارند. این خودش یکی از بزرگترین و عجیب ترین تناقضات هست و نشون دهنده شعاری بودن خیلی از تصمیمات ماست.
  • رضا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    متاسفم برای افراد بی بصیرتی که خود را در مقام مرجع جا می زنند و درکی از موضوع عنوانی ندارند؟؟؟!!!
  • شهروند IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    اغور بخیر، بیدار شدن از خواب خرگوشیتان به میمنت و مبارکی انشا...
  • ناصر IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    بنده از امروز مقلد این مرجع عالیقدر میشم . کسی که بصیرتشون از زمان خودشون بیشتره .
  • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    به نظرم این مرجع محترم اول از همه اوضاع بی سر سامان حقوق و مزایای کارگرا بد بخت رو درست کنه بهتر از فضای مجازیه کارگر هست ماهی ۳ تومان کار میکنه بدون بیمه و مزایا یا حتی کمتر از این هم سراغ دارم به جای فیلترینگ و اینجور چیزا مسئله ما کارگر های بد بخت رو درست کنید
  • حسین IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    فضای بی دروپیکر مجازی برای آقای علوی بروجردی چون سنشون خیلی بالاست وتوانایی جنسی ندارند هیچ خطری ندارد امایقینابرای نوجوانان وجوانان که منبع آتش هستندبه مصداق بشکه ی باروت میماند ،
  • بی صدا IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    حکایت آدم خواب را میشه بیدارش کرد اما اونیکی خودش را زده به خواب نه است،متاسفانه خیلی ها چشم بسته مطیع و ادامه دهنده راه کسانی هستند که جز به درآمد خود هیچ چیز دیگری برای آنها اهمیت ندارد و این عقب ماندگی متاسفانه نتیجه اعمال آنها و پشتیبانی افرادی بی خرد است
  • بهزاد IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    الان کیهان حکم جهاد علیه ایشون صادر میکنه
  • بازنشسته ی کارگری م IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۶
    درود بر چنین استاد و مرجع تقلید روشنفکر که با علم روز و آگاه از مسائل است
  • علی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
    فضای مجازی ول ورها به نفع هیچ کسی نیست.. باید یه قانونی داشته باشد.چه بخوای جه نخوای که قبول کنی فجازی راچندتا کشور برای غارت ونابودی کشورها وملتها راه انداخته اند .هرچند میلیونها میلیاردها مورد خوب هم داره میشه استفاده کرد..ولی هدف غایی اون کشورها خدمت به بشریت نبوده ....اونها دنبال اشغال فحاشی کشورها وملتها هستند.‌به راحتی تک تک افراد دنیا را می‌شناسند ازهمه چیز اون اطلاع دارند قانونی خوبه
  • علی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
    این آقا هم مرجع تقلید نیستند...اطلاعات دروغ وشایعه ندهید..خبرگزاری باید باشرف باشد..‌
  • هادی IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
    حالا ایشون کی مرجع تقلید شدن من نمیدونم اما فیلترینگ دو دسته اتفاق میوفته یک دسته همین مباحث علمی که ایشان فرمودند و درست هم فرمودند که از طرف ما اتفاق نیفتاده از طرف اونها اتفاق افتاده یک دسته جفنگیات هست که از طرف ایران آفاق افتاده که شده منبع درآمد فیلتر سازان. که باید بساط فیلتر سازان جمع بشه و شرکت هایی مثل متا بیان اینجا دفتر بزنن و جوابگو باشند مثل ترکیه عراق امارات بجای فحش دادن فکر کنید
  • م. ش IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
    دیر گفتی حاج آقا!
  • حسن IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
    حاج آقا درست میفرمایید ولیکن دیر درست میفرمایید
  • ناشناس IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
    برخی وقتی بوی سوختن غذا رو میشنون ب دو میرن که غذای سوخته رو نجات بِدن کاملا مشخصه که فیلتر کردن یا سیاستش تموم شده و باید آزاد بشه یا متوجه شدن دیگه اثری نداره فرار به جلو رو خوب یاد گرفتین تا حالا کجا بودین که حالا یادتون اومده خوب نیست
  • نه به جهنم زورکی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
    فقط یه لطفی کنید بگید این مرجع تقلید کی هستند،و طرفدار چه فرقه ای هستند که ملت فکر نکنند ایشون یکی مثل آیت الله جوادی آملی هستند.
  • سلام IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۷
    واقعا عالم بی سوادی هستند ایشون..سایت های علمی رو ایران فیلتر نکرده..بلکه برعکس به ایران اجازه دسترسی داده نمی شود
  • مهیار IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۸
    به دفتر آیت ... علوی هم برسانید بخاطر فیلترینگ مهاجرت میکنند؟ اینکه چرا نگفته اند پزشکان و صنعتگران و تحصیل کرده هایی که رفتند بیشتر بخاطر رانت و پارتی بازی آقازاده ها و مسائل اقتصادی که ثروتمندان بر مردم این کشور حاکم کرده اند از این کشور رفته اند برایم جای سوال است درگاه های علمی زیادی را آن کشورها تحریم مان کرده اند و فقط سایت های مستهجن شان برایمان باز گذاشته اند وبه گردن فیلترینگ انداخته اند
  • ایرانی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۸
    به نظر بنده دولت باید قبل از آزاد سازی ماهواره استار لینکی پیشی بگیرد یعنی بامزه و آبرو مندانه فیلترینگ برداره چون خیلی از جهان عقب مانده ایم نیاز به گفتن نیست عقل صلیم میخواد..
  • اندیشه IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۹
    لطفا حاج آقا نسبت به بی‌حجابی های جامعه نیز موضعگرفته و تذکرات لازم را بدهند که در جامعه حجاب را رعایت کنند...فضای مجازی بدون کنترل ، مثل سگ هار است، دامن همه را می گیرد..
  • Av IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۹
    فقط اینو میدونم یه روزایی پوشیدن شلوار شیش جیب ممنوع بود ،یه روزایی داستن نوار کاست از خواننده های قبل انقلاب ممنوع بود رسید به امدن کاست ویدئو که اونو هم ممنوع کردن بعدش ماهواره با شبکه های فارسی امد که کار به جای رسید قانون براش وضع کردن وقتی گوشی بی سیم امد که انتن روی پشت بام وصل می کردی شد درد سر جدیدی تا رسید به موبایل و اینترنت و مخالفت با تماس تصویری و موج فیلترینگ ،می خوام مردم بدبختند؟
  • حمید IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    ضمن عرض ارادت محضر مرجع اعظیم شان . حضرت عالی انگار یا اطلاع از فضای حاکم مجازی ندارند . یا بخش بزرگی از جوانان کشور که دشمن مغز و افکار و اندیشه آنها را نشانه رفته نا دیده می گیرند . بیشترین آسیب جوانان ما از تهاجم فرهنگی در فضا ی مجازی است.
  • رومینا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۲
    این اصلاحاتچیها چقدرمرجع سازی می‌کنند عجبببب
  • بنده خدا IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۲
    خوب جلو فیلتر شکن ها رو بگیرن دو نفر اعدام کنن بعد بقیه فیلتر هاشونو میشکنن چه فیلتر فیلتری شد

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی