سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۲:۰۶
نظرات: ۶۶
۲
-
وعده صادق

عملیات‌های موثر و هدفمند علیه رژیم جعلی ادامه خواهد یافت تا نابودی کامل آن تحقق یابد. این عملیات‌ها با هدف تامین امنیت و ثبات منطقه انجام می‌شود و بر پایه عزت و حکمت استوار است.

در اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است:

به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، لحظاتی پیش موج جدید حملات موشکی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قدرتمندتر و کوبنده‌تر از قبل آغاز شد.

ابتکارات و قابلیت‌های به کار رفته در این عملیات، با وجود حمایت‌های همه جانبه آمریکا و قدرت‌های غربی و در اختیار داشتن بروزترین و جدیدترین فن آوری دفاعی، منجر به اصابت موفق و حداکثریِ موشک‌ها به اهداف در سرزمین‌های اشغالی شد.

همچنان عملیات‌های موثر، هدفمند و کوبنده‌تر علیه اهداف حیاتی این رژیم جعلی تا نابودی کامل آن ادامه خواهد یافت؛ و مَا النصرُ اِلا مِن عِنداللهِ العزیزِ الحَکیم.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 66
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 4
  • جاسم IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
    این عالیه برین کاربر های عرب ت منطقه و بیرون اون و تمام ‌کاربر های دنیا ببین چه اندازه خوشحال از صربه ایران به اسراییل هستن و بی شرمی بیشتر گروه هفت و شرکای اوت ایران رو مقصر میدونن مثل اینکه یکی با گلوله بکشه دیگری رو گلوله مقصر بشه اونا ترور و حمله کردن به خاک ایران صی بار دانشمندان ایران رو کشتن صد بار خرابکاری کردن این چه جور حالا بزنیم تار متر کنیم ماهم شرکای داریم برا روز مبادا
  • ابی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
    خدا قوت بکوبید مردم همه یک صدا هستند فقط نابودی اسرائیل
    • انجیل IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
      دمت گرم اسرائیل باید نابود بشه ونگران مردمش هم نباشید چون ملتی نداره و اونا هم دارن فرار میکنن تو کشورهاشون. خدا پشت و پناه نیروهای مسلح انقلابی و مدافع کشور عزیزمان ایران با اقتدار.
  • Em IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
    تشکر تشکر تشکر
  • Ph IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
    کارش تمام کنید
  • چ چ FI ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
    تا فرماندهان ارشدنظامی اسقاطیل کودک کش و مهندسان هسته ای ومراکزش را نابود نشده باید مستمرا ومکررا طیرا ابابیل شان کنیم
  • غضنفر IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
    سلام با تمام توان سایت هسته ای وپایگاه نظامی اسرایل موشک باران گردد
  • امیری IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
    درود بر شما دلیرمردان ایران ، فرزندان آرش و رستم ، بکوبید دشمن کثیف را ، اجازه ندهید نفس بگیرند ، گول غربی های وامانده را نخورید
  • . غلام لک زایی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
    نظر حقیر بعنوان یک رزمنده دفاع مقدس نابودی اسرائیل غاصب وامریکا است
  • صبا IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۷
    توکل کنید و بزنید به بروز بودن نیست خدا تصمیم به نابودی اسراییل گرفته است
  • امیر فر خ قدم IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    حتی اگر با سنگ هم باشد بااااز دست شما ها بوسیدنی است ..یادمان نرود زمانی با سنگ انداختن هم برایمان پیروزی بود حالا با بالستیک و نقطه زن ها ...ارزوی انداختن حتی سنگ هم کشیدم و..... درود به رهبری و .....997
  • مریم IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    مرگ بر اسراییل گرگ صفت
  • ناشناس IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    تانابودی کامل.
  • محمد IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    جان مردم عزیز کشورم را هم مدنظر قرار دهید.به امید الله
  • ایرانی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    بمب اتم رو کنید برای استکبار ونجات کشور
  • کاردر IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    بزنید عزیزان شما نور چشم مائید، 47سال انتظار تمام شد و آنچنان صد به هزار بزنید که دیاری باقی نمانند از این بوزینه گان خود شیفته قاتل کودکش، به آیه إن تصبروا و تتقوا و یٱتوکم من فورهم هذا یمددکم ربکم به خمسة الاف من ملائکة مسومین تمسک کنید، که آیه بدر است موفق میشوید شک نکنید و آتش بس ممنوع
  • ک خ IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    خداباماست.مرگ برترامپ .مرگ بر نتانیاهو ی قاتل سگ هار
  • امیر سلطانی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    خود قوت به سپاه پاسداران. امید وارم اسرائیل نابود بشه
  • علی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    نابودی اسرائیل نزدیک است
  • محمد ارخودی قلعه نویی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    نـصــر مـــن الله و فــتــح قـــــــــــــــریـــب ســــــلام، خـــــــــــــــدا قـــــــــــــــوت دلاور مــازنـده بــه آنـیــم که آرام نــگـــیــریــم مـــوجـیــم کـه آســودگـــی مــا، عــــــدم مــاســــت،
  • محسن معین IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    فقط خدا قوت الان برکت الاه
  • پیمان IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    هنوز دلمان خنک نشده باید انقدرزد تامثل غزه شه
  • صمد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    خدا قوت بگویید انشالله به امید الهی اسرائیل نابود میشه
  • حسین قاسمی طاقبستانی IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    نگید تلاویو،بگیدتلابیو ،چون داره به خاک تبدیل میشه
  • حسین IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    خدایا خودت کمک کن کمی از دردهای کودکان غزه التیام بگیره
  • کیارش IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    خدا قوت خدمت نیروهای مسلح کشورم،،کار رایکسره کنید ودنیارا برای همیشه آسوده خاطر کنید با ازبین رفتن این غده سرطانی،،انسانیت واخلاق به دنیا برمیگردد،،دستتان را می‌بوسم
  • جرج IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    والا این چیزی که من تو عکس دارم میبینم زمین‌های خالی اطراف شهر
    • ز IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
      خود تحقیر که باشی کور میشی و واقعیتو نمیبینی زمین های اطرافشو زده بودم تو خود تحقیر نباید میگفتی که دشمنو شاد کنی در حالی که سوختن اطراف ساختمونها پیدا هست خیلی بدبختی
  • میثم IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    انشاالله نابودی کامل اسرائیل
  • اسماعیل IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    فرماندهای ، عزیز ایران ، دشمن داره حواستون رو به ترک تهران پرت میکنه ، که جای دیگه رو بزنن ، حواستون به حیله دشمن کثیف آمريکای و اسرائيلي باشید ، بهشون امان ندهید که بتونن خودشون رو باز تجهیز کنن ، حالا که با نامردی تمام فرماندهای ما رو به شهادت رسوندن ، شما هم به هیچ وج به اونا رحم نکنید ، دشمن اصلی ما آمريکای پلید هست ، که خیانت کرد و از پشت به ما خنجر زد ، ترامپ فقط داره با حرفاش از اسرائیل د
  • حسن IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    درود بر رهبر فقط خودت مواظب حقه آمریکایی باش
  • پ ع IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    سبحان الله از این عضمت هر روز این جوری بزنن به کمک خدا اسراییل کنف یکون میشه خدا کمکتون باشه
  • سعید IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    بکش ک نامت بماند یادگار ایران بزرگ بعد ها از این جنگ یاد میشه پس بزن جوری ک دنیا قدرت ایران حس کنه یا الله
  • سعید IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    بکش ک نامت بماند یادگار ایران بزرگ بعد ها از این جنگ یاد میشه پس بزن جوری ک دنیا قدرت ایران حس کنه یا الله
  • پ ع IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    باید قلاده گردن نتانیاهو بندازن بیارن ایران آقا حکمش رو اجرایی کنه
    • اسماعیل افسری آقگنبد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
      ایران پیروز است
  • ایران سرافراز IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    ایول.دمتان گرم .بخدا عشق مردم هستین.خداوند حافظ شماست .امیدوارم که با نابودی رژیم منحوس اسرائیل تمام شود وان شاءالله به زودی جشن پیروزی بگیریم.
  • حمید IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    خدا قوت ایران فجر نزدیکاست
  • ایت IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    بزنید این باند جنایت کار سگیونیست را.بکشید واز بین ببرید که خونشون حلاله .آیا آنها به فرزندان،مادران،وپسران ما رحم کردن.ماخواستار ازبین بردن کل اسرائیل هستیم خدا به با ماست .به فرموده رهبر عزیزمان بیچاره شون کنید .جانم فدای رهبر.جانم فدای ایران
  • مهدی IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    انشاالله زودترنابودش کنند.پاینده ایران
  • لیلا IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    به امید خدا دست امام زمان بالای سر همه مردم عزیزباشه وشیر مردان عزیز
  • الهه IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    حق پیروز است
  • بازنشسته IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    احنست به دلاوران جان برکف دفاعی ایران که با پشتکار اسرائیل این جورثومه ی فساد منطقه که سالهاست دست از سر فلسطینیها بر نداشته وکودک کش وجانیست رو از روی کره ی خاکی برچینن وانها آرزوی خود رو به گور برند .ای جان برکفان صحنه مبارزه وایستادگی خدا قوت وامام زمان یارتان
  • شما IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    عزیزان،مرگ برامریکاومرگ براسراییل ملعون!!!*
  • لیلا IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    خیلی دوست داشتم این حملاتو ببینم حیف که رسانه ای نمیشه
  • Masoud IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    دستتون درد نکنه اسرائیل رو پودرش کنید امان ندید اون بخواد این رژیم عوض کنه خودش میاد اینجا یهود میانه خوبی با مسلمان ندارد همه رو قتل عام میکنه
  • یزدان IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    انشالله به امید پیروزی حق برباطل ونابودی اسراعیل کودک کش وخونخوار
  • پیام از گیلان IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    اتحاد ما مردم الان خیلی واجب‌تر و سلاحی مرگبارتر است جان جانانه ام فدای تک تک سپاهیان عزیز
  • علیا IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    حق یارتون ان شا الله ودستان خیبر شکن مولا امیرالمونین واقا امام زمان جان کمکتون ان شا الله پیروزیم
  • احمد IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    زنده باد ایران❤️❤️❤️درود بر دلیران نیروهای مسلح،،ایشالله بزودی تلاویو سقوط خواهد کرد
  • 🇮🇷❤️ IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    سلام و درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان ع ،خاک پایتان را می‌بوسیم انشاالله بزودی با حمایت امام زمان تا نابودی کامل این غده سرطانی در دنیا
  • مجتبی کاکا IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    اسرائیل کثیف وکودک کش فقط بایدباقدرت نظامی وزورسرجایش نشاندوجنگ سرنوشت سازی درپیش هست پایتده بادایران ونیروهای مسلح وپرتوان
  • آبادان IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    خدا قوت به همه بزنید تا انقام همه مردم بیگناه رابگیریم زندباد ایران من 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
  • ناشناس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    خدا قوت بر شیر مردان سر زمینم
  • مهدی ادرکنی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    آنقدر دروغ پخش کنید شاید مردم باور کردن
  • Sahar IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    زنده باشید علی یارتون زنده باد ایران من
  • منتظر پیروزی کامل ان شااا... IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    پیام متقن و مستدل به دوستان ودشمنان جمهوری اسلا می ایران،مطمئن باشیدوباشند ان شااا...پیروزی کامل وعده صادق نزدیک است ،شک نکنید به حول قوه الهی.
  • مخلص شما وطن دوست ایران عزیزم *هونکزهی از بلوچستا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    سلام الموت برای بنیامین ناتنیاهو خبیث ترامپ حرومزاده یا الله دشمنان وظالمان رانیست نابود بکند یا الله ایران راپیروز بگردان
  • مخلص شما وطن دوست ایران عزیزم *هونکزهی از بلوچستا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    سلام الموت برای بنیامین ناتنیاهو خبیث ترامپ حرومزاده یا الله دشمنان وظالمان رانیست نابود بکند یا الله ایران راپیروز بگردان
  • فاطمه قنبرزهی اغاجری اهواز IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۸
    دم همتون گرم .خداوند نگهدار رهبرمون باشه وجون ایشانه که من شبا راحت میخوابم
  • بهنام IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۹
    به امید پیروزی حق علیه استکبار غربی
  • محمد IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۹
    فقط نابودی کامل
  • چمران IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۹
    جانم سید علی قدرتمند جانم شیعیان پرقدرت فقط با دستات توانمند سید علی و یارانش شیعیان علی ابن ابیطالب ، اسرائیل نابود میشه و به زانو در میاد
  • اذربایجانی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۹
    بهترین کار اینست که بسیج مساجد در سراسر ایران از نماز گزارها مسلح شود و به صورت منطقه ای فعال شود .تا از بهپادهای دشمن نیز کاری بر نیاید. آسمان ایران از دست رفته است. وضع وخیم است
  • حجت IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۳/۲۹
    فقط نابودی اسراییل،مرگ بر اسراییل🤲🤲🤲
  • Hade IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۴/۰۱
    حواس ما باید باشد که این نامردا نقشه های بدی دارند . اگر ما اتش بس کنیم . خیلی باید حواس مسولین به نفوذی هایی که در ایران . می خواهند در این اوضاع در جاهای حساس منصوب شوند و این حکومت را از داخل خراب کنند . تا تسلیم شدن اسراییل تروریسم نباید بس کنیم . خدا بهمراهتان غیرت مندان نظامی کشور .

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی