چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۵:۰۶
نظرات: ۱
۰
-
هدررفت آب در خیابان الف تهران

شهروند دغدغه‌مند از منطقه یک تهران: روبروی هتل استقلال تهران در ابتدای خیابان الف یک چاه آب و پمپ انتقال به مخزن زمینی قرار دارد که تانکرها از طریق آن آبگیری می‌کنند. متاسفانه در بسیاری از مواقع هنگام پرشدن مخزن، آب از آن سرریز کرده و وارد خیابان می‌شود که این مسئله باعث هدررفت قابل توجه آب شده است. از مسئولان مربوطه انتظار می‌رود در صورت نبود یا خرابی سنسور قطع پمپ، نسبت به نصب یا تعمیر آن اقدام کنند تا پیش از سرریزشدن مخزن، جریان آب به صورت خودکار قطع شود و از اتلاف آب جلوگیری گردد.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • روشن قیاس IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
    اب نعمتی الهی است ضروری است درمصرف آن صرفه جویی کرد ضرورت دارد مسولان نسبت حل مشکل هدر رفت آب اقدام گنند

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی