فارس نوشت: دادههای جدید اتاق مانیتورینگ شبکه بانکی نشان میدهد تمامی بانکهای کشور از جمله بانکهای ملی، صادرات و تجارت به چرخه کامل خدماتدهی بازگشتهاند و وضعیت ارائه خدمات بانکی از صبح امروز پایدار بوده است.
فرماندهی سایبری کشور شب گذشته در اطلاعیهای اختلال ایجاد شده را حمله سایبری هدفمند به زیرساختهای سامانههای کارت محور عنوان کرده بود که برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی و حفظ امنیت دادهها و داراییهای مشتریان، بخشی از خدمات مبتنی بر کارت بهصورت موقت از دسترس خارج شد.
