جماران نوشت: «یسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم حتی در صورت درخواست آمریکا نیز از مناطق تحت اشغال خود در لبنان عقبنشینی نخواهد کرد. وی همچنین گفت رژیم صهیونیستی اجازه بازگشت حدود ۲۰۰ هزار نفر از ساکنان مناطقی را که اکنون تحت کنترل این رژیم قرار دارند، نخواهد داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم حتی در صورت درخواست آمریکا نیز از مناطق تحت اشغال خود در لبنان عقبنشینی نخواهد کرد.