یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۲:۱۴
نظرات: ۳
۰
-
واکنش سخنگوی سپاه به سخنان پزشکیان؛ بعید می‌دانم دولت به سپاه نفت داده باشد

سردار حسین محبی در واکنش به سخنرانی اخیر رئیس جمهوری ایران گفت: از اینکه دولت به سپاه نفت داده باشد اطلاعی ندارم و بعید می‌دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه وظیفه دولت، پشتیبانی از نیروهای نظامی برای انجام مأموریت‌هایشان است افزود: سپاه برای تجهیز و پشتیبانی از یگان‌های مختلف خود به بودجه نیاز دارد و دولت موظف است این بودجه را تأمین کند.

سردار محبی ادامه داد: دولت موظف به حمایت از نیروهای مسلح است و در شرایطی که کشور با ابرقدرت‌ها درگیر جنگ باشد، این حمایت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

رئیس جمهوری ایران به تازگی گفته بود دولت ۲۰ میلیون بشکه نفت خودش را به سپاه داده تا بتواند بجنگد و از ایران دفاع کند.

برچسب‌ها

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 3
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    نفت دادن برای تقویت بنیه نظامی کشور عالی است. ولی خرج جریانهای خارج از کشور که خیلی هایشان مفت خوری از جیب مردم ظلم است نه
  • ایرانی تر از ایرانی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    اگر داده باشه هم نفت خودش نیست نفت مردمه.
  • خسرو IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    احتمالا منظور سخنگوی سپاه اینه که به اندازه کافی قنی هست ونیازی به کمک دولت ندارد

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی