چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۲:۵۸
نظرات: ۱
۰
-
عبدالکریم حسین زاده

حسین زاده با انتقاد از قطعی اینترنت گفت: اینترنت به دوران قبل از جنگ و شرایط عادی بازخواهد گشت و باید برگردد.

عبدالکریم حسین زاده، معاون رئیس جمهور گفت: وضعیت اینترنت دمار از روزگار بوم گردی ها درآورده؛ بسیاری از کسب و کارهای روستایی نابود شده اما عده ای نسخه یکطرفه می پیچند و می گویند اینترنت دیگر به شرایط قبل از جنگ باز نمی گردد، اتفاقا اینترنت به دوران قبل از جنگ و شرایط عادی بازخواهد گشت و باید برگردد.

به نقل از جماران، وی افزود: در این دوران سخت به فکر انسجام، اتحاد و یکپارچگی ملت باشیم؛ هر حرفی در تریبون ها نزنیم، هر نظری ندهیم، به یکدیگر یا مردم برچسب های مختلف به بهانه های گوناگون نزنیم.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • اینترنت IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
    با احراز هویت میتوان یک اینترنت بدون فیلتر آزاد به کاربران داد مگر اینکه سواد کافی برای ایجاد امنیت آن وجود نداشته باشد

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی