دکتر محمدرضا مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون استان تهران از فعالیت چهار مرکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و با تأکید بر نیاز مستمر بیماران به خون و فرآورده‌های خونی از شهروندان خواست اهدای خون را تنها به این روزها محدود نکنند.
وی افزود: واحد اهدای پلاکت (فرزیس) مرکز وصال نیز در روز تاسوعا از ساعت ۹تا ۲۴و در روز عاشورا از ساعت ۸تا ۱۵آماده پذیرش داوطلبان خواهد بود.

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی