پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۰۷:۳۹
نظرات: ۶
۰
-
معاون ترامپ: در مذاکرات با ایران پیشرفت‌ حاصل شده است

معاون رئیس دولت آمریکا مدعی پیشرفت در مذاکرات با ایران شد.

تسنیم نوشت: در حالی که ایران هرگونه مذاکرات جدید با دولت تروریست آمریکا را به پذیرش شروط و خواسته های برحق و قانونی ملت ایران از سوی این دولت متجاوز منوط دانسته، معاون ترامپ ادعای جدیدی را در خصوص مذاکرات مطرح کرد.

جی دی ونس، معاون دونالد ترامپ، رئیس دولت تروریست آمریکا مدعی شد که در مذاکرات با ایران پبشرفت‌هایی به دست آمده است.

ونس نیز همانند رئیس تروریست خود به دروغگویی و تهدید و ارعاب به عنوان گزینه نخ نما شده خاص حاکمان آمریکا متوسل شد و ادعا کرد که ترامپ گزینه‌های دیپلماتیک و نظامی بسیاری دارد.

برچسب‌ها

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

نظرات

  • منتشرشده: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیرقابل انتشار: 0
  • آرزوتکراری IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    انشالله برای همیشه به پایان خود برسد صلح فراگیر منجر شود
  • آرزوتکراری IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    انشالله برای همیشه به پایان خود برسد صلح فراگیر منجر شود
  • Arash IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    فقط مردم هستند که بازیچه ی دست سیاسیون هستند این جنگ هیچ آسیبی بهشون نمیزنه ، گرونی بیداد میکنه اینترنت داخلی اپلیکیشن داخلی هم درست باز نمیکنه خدایا به ما صبر بده
  • Arash IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    درست میگن ایران میگه ما پیروز شدیم آمریکا هم میگه ما فقط مردم هستند که بازنده ی واقعی هستند
  • دلسا IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
    همه ما بازی گرفته شدیم تنگه هرمز رو باز کنین داریم فلج میشیم
  • ابی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۵
    این مردم بدبخت چه گناهی کردن یا توافق کنید یا بجنگید ۹۰میلیون نفر بلاتکلیف موندن

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی