بعد از تساوی تیم‌های ایران و بلژیک پیامی در رختکن تیم ایران از سوی اعضای تیم گذاشته شده بود. در این پیام آمده است: «از ایران باستان هزاران سال پیش تا ایران متمدن امروز، نام ایران همیشه زنده و پابرجاست. ما با غرور به لس‌آنجلس آمدیم، با افتخار رقابت کردیم و با عزت اینجا را ترک می‌کنیم. ممنون لس‌آنجلس، بابت مهمان‌نوازی. از تک تک ایرانیانی که در طول این ۱۸۰دقیقه، قلب، صدا و روح خود را برای ایران نثار کردند، سپاسگزاریم.باشد که صلح، احترام و دوستی در میان همه ملت‌ها برقرار باشد.»

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی