رئیس پلیس راه راهور فراجا از اجرای محدودیتها و ممنوعیتهای تردد در محورهای پرتردد کشور همزمان با تعطیلات پایان هفته و ایام سوگواری محرم خبر داد.
به گزارش ایسنا، سردار احمد کرمیاسد، با اشاره به افزایش سفرهای برونشهری در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل عبور و مرور، محدودیتها و ممنوعیتهای ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی کشور پیشبینی شده است که در صورت نیاز توسط مأموران پلیس راه اجرا خواهد شد.
وی افزود: این محدودیتها از ساعت ۱۲ظهر سهشنبه ۲ تیرماه آغاز میشود و تا ساعت ۶صبح روز شنبه مورخ ۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت و طی این مدت تردد موتورسیکلت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه راهور فراجا درباره محدودیتهای محور
کرج - چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور همچنان ممنوع است.
اعلام محدودیتهای پایان تعطیلات
کرمیاسد درباره محدودیت قطعی محور کرج - چالوس در روز جمعه ۵تیرماه توضیح داد: از ساعت ۱۲در آزادراه تهران - شمال، محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس اعمال میشود. همچنین از ساعت ۱۳در ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل اجرا خواهد شد.
رئیس پلیس راه راهور فراجا افزود: از ساعت ۱۵از مرزنآباد به سمت تهران، مسیر به صورت یکطرفه (شمال به جنوب) اجرا میشود و از ساعت ۲۴طرح پایان یافته و مسیر پل زنگوله تا مرزنآباد دوباره دوطرفه خواهد شد.وی تصریح کرد: در صورت کمحجم بودن ترافیک، زمان پایان طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامشده اجرا خواهد شد.
سردار کرمیاسد درباره محور هراز گفت: تردد کلیه تریلرها از این محور همچنان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیونها و کامیونتها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی، از ساعت ۱۲تا ۲۴فردا سهشنبه ۲تیرماه و همچنین از ساعت ۷ صبح تا ۲۴روزهای چهارشنبه تا شنبه مورخ (۳لغایت ۶تیرماه) از محور هراز ممنوع خواهد بود.
رئیس پلیس راه راهور فراجا درباره محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر نیز گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و بنا بر صلاحدید مأموران پلیس راه، تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲تا ۲۴روز سهشنبه ۲تیرماه در مسیر جنوب به شمال و از ساعت ۸صبح تا ۲۴روز جمعه ۵تیرماه در مسیر شمال به جنوب این محور ممنوع خواهد بود.
شما چه نظری دارید؟